çok sağolun.benim beynimde tümör var sol lobunda.ondan kaynaklanıyor...
Allah şifa versin öğretmenim..Ablamda aynı rahatsızlığı yaşamıştı 2005 te..onunda sağ kolunda uyşmayla belirti vermişti..üstelik 6 aylıkta hamileydi bu tümör çıktığında..çok sıkıntı çekmiştik o dönemlerde...tümör sinirlere baskı yapıyordu ara ara sara nöbeti gibi sağ kolundan nöbet geçiriyordu,kasılmaları oluyordu..atipik meningiom dediler..2 ay bebeğin biraz daha büyümesini beklediler.bebeği 8 aylıkken sezaryenle aldılar.9 gün sonra da ameliyata girdi..Rabbime binlerce kez şükrediyoruz bebek şimdi büyüdü 2.sınıfa gidiyor..Ablamda çalışma yaşamına geri döndü ve çalışıyor hala..Kontrolleri oluyor..İlaç kullanıyor sürekli..İnşallah Rabbim size de şifa verecektir..Bozmayın moralinizi..Ameliyattan sonra ablam 1 ayda radyoterapi gördü.. Zorlu bir süreç ancak moralinizi yüksek tutarsanız ve kendinize iyi bakarsanız Allah'ım şifanızı verecektir..Hiç sıkılmayın..