3 ay artı 3 ay iznim çıktı sonunda beni de mutlu eden birşey oldu inşallah kızım bu süre içerisinde sağlığına kavuşur da normal hayatımıza döneriz
Allah şifa versin öğretmenim kızınıza..İnşallah en yakın zamanda sağlığına kavuşur..Rabbim yavrunuzu size bağışlasın..
Allah cümlemizin evlatlarını koruyup sağlık sıhhat versin inşallah..Amin..