bugün hayatımdaki en kötü günü yaşadım.hiçkimse ölmedi.ama benim içimdeki azmi şevki ve bu mesleğe olan bütün duygularımı öldürdüler.
öğretmenim meslekte 24.yılım her dönem canı sıkan, meslekten soğutan olaylar oluyor ,fakat sınıfa girince çocuklarımı görünce yaptığım işi nekadar sevdiğimi görüp işeme devam ediyorum.en büyük ödülüm de yıllar sonra onların iyi bir yerlere geldiğini görmek. gerisi boş.