Hayırlı akşamlar cümlenize.Buraya güzel haberlerle gelmeyi çok isterdim.kayınbiraderim şu an tıp fakültesinde yatıyor.Sorun bel fıtığı ancak ilaçlara karşı alerjisi var ve fenalaşıyor.sancısı durmadı kaç gündür.yarın bir aksilik olmazsa ameliyat olacak ve çok endişeliyiz.Dualarınızı esirgemeyin.
Norm fazlası olarak tercihimi yaptım ama sonu ne olur bilemiyorum belirsizlik öyle kötü ki .Çok canım sıkkın
Kayınpederinize acil şifalar diliyorum. İnşallah kolay ve başarılı bir ameliyat olur. Duam "Kendisi hem ağrılarından kurtulur hem de sağlıklı bir şekilde ayağa kalkar." Amin!
Hüseyin ÖNCEL ağabeyimizi yitirdik.Mekanı cennet olsun.