Hüseyin ÖNCEL ağabeyimizi yitirdik.Mekanı cennet olsun.
Başınız sağolsun öğretmenim, ablamın yeride belli oldu, şırnak, kendisi cok üzülmesede annemı aradıgımda öğlen ağlıyordu, anne işte, bizi hic bu kadar uzağa göndermemişti, bende dayanamadım anneme, öğlen canım cok sıkkındı, Rabbim sağlık, huzur, mutlluluk versin. Hakkımızda hayırlısı olsun.