Bugünlerde çok doğum günü kutladık ama yarın da benim doğum günüm.
Bu gün ilkokul öğretmenim ve aynı zamanda 7 yıllık mesai arkadaşımı kaybetmenin derin üzüntüsünü yaşıyorum..Hayat bazen anlamını yitiriyor.Mekanı cennet olsun.
Benimde yarın ablamın kaderi belli oluyor, cildiye uzmanı, bakalım kura cekılecek, ya benım 45 dakika uzağımda olacak, ya da kilometrelerce uzaktakı agrı ya da şırnakta olacak. Rabbi herseyın hayırlısını versin. Yakınıma gelmesını cok ama cok istiyorum.
Hüseyin ÖNCEL ağabeyimizi yitirdik.Mekanı cennet olsun.