Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı selman7071

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 911
  • 4.180
  • 911
  • 4.180
26 Ara 2012 23:29:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugünlerde çok doğum günü kutladık ama yarın da benim doğum günüm.
Si ve sizin gibi Aralık ayında doğan tüm öğretmenlerimizin nice mutlu ve sağlıklı yaşları olsun...

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
26 Ara 2012 23:30:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benimde yarın ablamın kaderi belli oluyor, cildiye uzmanı, bakalım kura cekılecek, ya benım 45 dakika uzağımda olacak, ya da kilometrelerce uzaktakı agrı ya da şırnakta olacak. Rabbi herseyın hayırlısını versin. Yakınıma gelmesını cok ama cok istiyorum.
Sonuç gönlünüze göre olur inşallah öğretmenim.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugünlerde çok doğum günü kutladık ama yarın da benim doğum günüm.

Yeni yaşınız size  mutluluklar getirir  umarım öğretmenim.

Çevrimdışı heroh

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.791
  • 3.279
  • 1.791
  • 3.279
26 Ara 2012 23:31:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugünlerde çok doğum günü kutladık ama yarın da benim doğum günüm.
Doğum gününüz kutlu olsun öğretmenim...

Çevrimdışı ışık46

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.655
  • 4.045
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.655
  • 4.045
  • 2. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2012 23:34:36
Başınız Sağolsun .ailesine Allah Sabır Versin

Çevrimdışı s.kahya

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
27 Ara 2012 00:04:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugünlerde çok doğum günü kutladık ama yarın da benim doğum günüm.
Doğum gününüz kutlu olsun öğretmenim...

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu gün ilkokul öğretmenim ve aynı zamanda 7 yıllık mesai arkadaşımı kaybetmenin derin üzüntüsünü yaşıyorum..Hayat bazen anlamını yitiriyor.Mekanı cennet olsun.
Başınız sağolsun..Rabbim kalanlara sabırlar versin...

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benimde yarın ablamın kaderi belli oluyor, cildiye uzmanı, bakalım kura cekılecek, ya benım 45 dakika uzağımda olacak, ya da kilometrelerce uzaktakı agrı ya da şırnakta olacak. Rabbi herseyın hayırlısını versin. Yakınıma gelmesını cok ama cok istiyorum.
Rabbim hakkında hayırlısını nasip etsin öğretmenim..Umarım sonuç gönlünüze göre olur..

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2012 00:14:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benimde yarın ablamın kaderi belli oluyor, cildiye uzmanı, bakalım kura cekılecek, ya benım 45 dakika uzağımda olacak, ya da kilometrelerce uzaktakı agrı ya da şırnakta olacak. Rabbi herseyın hayırlısını versin. Yakınıma gelmesını cok ama cok istiyorum.

Umarım her şey sizin ve ablanızın gönlünce olur öğretmenim.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu gün ilkokul öğretmenim ve aynı zamanda 7 yıllık mesai arkadaşımı kaybetmenin derin üzüntüsünü yaşıyorum..Hayat bazen anlamını yitiriyor.Mekanı cennet olsun.

Başınız sağ olsun öğretmenim. Aslında hepimizin başı sağ olsun, böylesine deneyimli bir meslektaşımızı yitirdiğimiz için.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugünlerde çok doğum günü kutladık ama yarın da benim doğum günüm.

Nice mutlu yaşlarınız olsun öğretmenim

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2012 00:15:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugünlerde çok doğum günü kutladık ama yarın da benim doğum günüm.
nice senelere öğretmenim :)

selinka öğretmenim,başınız sağolsun Allah kalanlara sabırlar versin

fmerve canım,inşallah istediği yer olur ablanın,en hayırlısı olsun hakkında

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2012 00:15:59
evet saat diğer günün başladığını gösteriyor;
öğretmen54 öğretmenim doğum gününüz tekrar kutlu olsun. istediğiniz herşey kalbinizden geçtiği an gerçek olsun...

Çevrimdışı karamizrak40

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 2.149
  • 2.565
  • Öğrenci Velisi
  • 2.149
  • 2.565
  • Öğrenci Velisi
27 Ara 2012 00:32:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okul açıldaıktan yaklaşık bir ay sonra okulumuza bir ücretli öğretmen geldi,bu arkadaşla ders proğramı yüzünden biraz atıştık ama yine de onun isteği doğrultuda ders proğramını düzenledik.Daha sonra nöbet de tutma zorunluluğu olmadığını söyleyip nöbet de tutmamaya başladı bunun üzerine diğer arkadaşların nöbet günleri arttı ben de öğretmenler odasında arkadaşlarla nöbet günleri ile ilgil konusurken nöbet tutmayanlar utansın dedim.Tabı arkadaşlar da ücretli öğretmenin bu tavırlarından dolayı kendısıne pek yakınlık göstermedi.Arkadaş göreve başladıktan bır ay sonra soluğu eğitim denetmenleri başkanlığında almış.Kendisine okulda mobbing yaptığımızı serviste giderken laf çarpıttığımızı branşçı arkadaşların okula üç gün geldiğini ama kendisini dört gün geldiğini ve en önemlisi de kendisine türbanından dolayı ideolajik baskı yaptığımızı söylemiş.Bunları duyan eğitim denetmenleri başkan yardımcısı onların yanında okul müdürümüzü aramış benim için bu öğretmen kim olduğunu sanıyor neyine güveniyor ideolojik baskı yapmak görevden atmaya kadar gider demiş, o öğretmenin yarın ifadesini alacaksın ve bana haber vereceksin demiş tabi bunların hepsini bana müdür anlatıyor.Ertesi gün arkadaşla ders proğramı yüzünden aramızda geçen atışma dolayısla aramızda süregelen gerginlikten dolayı diyerek ifademi istedi müdür.İfademi yazdım verdim ve okul çıkışı beni şikayet ettikleri kişiyle bi de ben görüşeyim diyip milli eğitime gittim,başkan yardımcısına kendimi tanıttım mümkünse görüşmek istediğimi söyledim,bana benimle başkanın görüşeceğini söyledi.Ben de başkanla görüşeceğimi ama kendisiyle de görüşmek istediğimi söyledim,çünkü şikayet ona yapılmıştı.Çok uzatmayayım benimle görüşmedi kapıda en az 45 dk bekledim ama içeriye misafir aldı daha sonra da onunla birlikte çıktı ben yine de derimi anlatayım diye bekledim sonra başkan geldi benimle görüşmeyen yardımcı başkan gelince onun odasında geçti karşıma oturdu,kendimi anlatmaya kalmadı bi güzel azarı işittim ve ben kendimi anlatacağım dediğime başkan yardımcısının cevabı aynen şu seni dinlersek olaya taraf oluruz olay okulda çözülsün istiyoruz.Neyse beni konuşturmadılar mecburen çıktım ama berbat haldeyim ertesi gün sabahleyin tekrar gittim başkana rica ettim beni bi dinleyin diye saolsun bu sefer dinledi biraz nasihat etti gönderdi.Kısa süre sonra rehberliğe müfettişler geldi bütün branşçı arkadaşların ders proğramı dörder güne çıkarıldı beni şikayet eden ücretli öğretmeninki üç güne düşürüldü aynı zamanda artık benim sınıfın derslerine de girmek istemiyormuş ve de girmiyor ben giriyorum ingilizce derslerine,arkadaşın 15 saatten sonra girme zorunluluğu yokmuş istemezse girmezmiş.Biz bir köy okuluyuz sabahları yeri geliyor baltayla odun kırıyoruz sobamızı biz yakıyoruz yeri geliyor sınıfımızı süpürüyoruz aslında bunları da anlattım başkana ama gördüm ki haklı olmak için haklı olmak yetmiyormuş kıymetli olmak için çalışmak çabalamak gerekmiyomuş.Okulu ikinci evi oradaki arkadaşları ailesinin birer parçası olarak gören öğretmen arkadaşlarla birlikte şimdi sanki o cıvıl cıvıl okulumuza değil de bir mezarlığa gidiyor gibi hissediyoruz kendimizi.Ne gariptirki  bizi mezara koyanlar da yine meslektaşlarımız!..
Sonra herkes ettiğini öyle güzel buluyor ki...Cennet ve cehennem nerede diye soruyoruz ya bazen, hep diyorum; cennet ve cehennem içimizde. Biz bu dünyada cennetimizi ve cehennemimiz yaşar, öteki dünyaya öyle gideriz.
İfadenizin sonucu ne olacak hele bir onu bekleyin de görün, yazılı ifadeniz istenildiğine göre akabinde bir de kınama falan alırsanız şaşırmayın. O zaman oturun 147'ye sizi dinlemeyenleri de şikayet edin. Peşini bırakmayın. Türbanlıyı da bırakmayın, göz altında tutun. Bu sefer de taciz ediyor diye şikayete gidecek değil ya.
Hem sadece olayın içindeki siz değilsiniz ki aslında. Önlerde durup hedef tahtası olmayın. Diğer arkadaşlarınız bu durumda ne yaptı? Dört gün okula gelmesinde de siz mi sorumluydunuz?

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2012 06:09:09
fmerve öğretmenim ,inşallah istediği yer olur ablanın,en hayırlısı olsun hakkında

Çevrimdışı TAYLANSALİH

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.336
  • 3.247
  • Beden Eğitimi Öğrt.
  • 1.336
  • 3.247
  • Beden Eğitimi Öğrt.
27 Ara 2012 08:49:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugünlerde çok doğum günü kutladık ama yarın da benim doğum günüm.
doğum gününüz kutlu olsun öğretmenim. allah nice iyi yıllar kısmet etsin.

Çevrimdışı TAYLANSALİH

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.336
  • 3.247
  • Beden Eğitimi Öğrt.
  • 1.336
  • 3.247
  • Beden Eğitimi Öğrt.
27 Ara 2012 09:26:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benimde yarın ablamın kaderi belli oluyor, cildiye uzmanı, bakalım kura cekılecek, ya benım 45 dakika uzağımda olacak, ya da kilometrelerce uzaktakı agrı ya da şırnakta olacak. Rabbi herseyın hayırlısını versin. Yakınıma gelmesını cok ama cok istiyorum.
allah her şeyin hayırlısını versin. ablanız için en hayırlısı ne ise o olur inşallah.

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2012 10:13:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
evet saat diğer günün başladığını gösteriyor;
öğretmen54 öğretmenim doğum gününüz tekrar kutlu olsun. istediğiniz herşey kalbinizden geçtiği an gerçek olsun...
Gece 24 ten sonraki mesajınız şık olmuş.

Çevrimdışı siraçisra

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
27 Ara 2012 10:29:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu gün ilkokul öğretmenim ve aynı zamanda 7 yıllık mesai arkadaşımı kaybetmenin derin üzüntüsünü yaşıyorum..Hayat bazen anlamını yitiriyor.Mekanı cennet olsun.

Başınız sağolsun öğretmenim


fmerve
öğretmenim ablanızın hakkında en hayırlısını versin Rabbim inşAllah.

Çevrimdışı siraçisra

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
27 Ara 2012 10:30:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gece 24 ten sonraki mesajınız şık olmuş.

Doğum gününüz kutlu olsun öğretmenim

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK