Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı TAYLANSALİH

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.336
  • 3.247
  • Beden Eğitimi Öğrt.
  • 1.336
  • 3.247
  • Beden Eğitimi Öğrt.
26 Ara 2012 12:13:47
alper öğretmenim, zamanla bütün taşlar yerine oyurur.ferah olun.

Çevrimdışı ogrtmn

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.441
  • 1.506
  • Müdür Yardımcısı
  • 1.441
  • 1.506
  • Müdür Yardımcısı
26 Ara 2012 12:42:15
alper öğretmenim, sizin bahsettiğiniz o tiplerden her yerde var ( benim okulumda bile var görmezden geliyorum o sinir oluyor ) canınızı sıkmayın demek istiyorum ama insan ister istemez canını sıkıyor kafası takılıyor.ALLAH yardımcınız olsun

Çevrimdışı qui suis-je?

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 521
  • 1.778
  • 521
  • 1.778
26 Ara 2012 12:47:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okul açıldaıktan yaklaşık bir ay sonra okulumuza bir ücretli öğretmen geldi,bu arkadaşla ders proğramı yüzünden biraz atıştık ama yine de onun isteği doğrultuda ders proğramını düzenledik.Daha sonra nöbet de tutma zorunluluğu olmadığını söyleyip nöbet de tutmamaya başladı bunun üzerine diğer arkadaşların nöbet günleri arttı ben de öğretmenler odasında arkadaşlarla nöbet günleri ile ilgil konusurken nöbet tutmayanlar utansın dedim.Tabı arkadaşlar da ücretli öğretmenin bu tavırlarından dolayı kendısıne pek yakınlık göstermedi.Arkadaş göreve başladıktan bır ay sonra soluğu eğitim denetmenleri başkanlığında almış.Kendisine okulda mobbing yaptığımızı serviste giderken laf çarpıttığımızı branşçı arkadaşların okula üç gün geldiğini ama kendisini dört gün geldiğini ve en önemlisi de kendisine türbanından dolayı ideolajik baskı yaptığımızı söylemiş.Bunları duyan eğitim denetmenleri başkan yardımcısı onların yanında okul müdürümüzü aramış benim için bu öğretmen kim olduğunu sanıyor neyine güveniyor ideolojik baskı yapmak görevden atmaya kadar gider demiş, o öğretmenin yarın ifadesini alacaksın ve bana haber vereceksin demiş tabi bunların hepsini bana müdür anlatıyor.Ertesi gün arkadaşla ders proğramı yüzünden aramızda geçen atışma dolayısla aramızda süregelen gerginlikten dolayı diyerek ifademi istedi müdür.İfademi yazdım verdim ve okul çıkışı beni şikayet ettikleri kişiyle bi de ben görüşeyim diyip milli eğitime gittim,başkan yardımcısına kendimi tanıttım mümkünse görüşmek istediğimi söyledim,bana benimle başkanın görüşeceğini söyledi.Ben de başkanla görüşeceğimi ama kendisiyle de görüşmek istediğimi söyledim,çünkü şikayet ona yapılmıştı.Çok uzatmayayım benimle görüşmedi kapıda en az 45 dk bekledim ama içeriye misafir aldı daha sonra da onunla birlikte çıktı ben yine de derimi anlatayım diye bekledim sonra başkan geldi benimle görüşmeyen yardımcı başkan gelince onun odasında geçti karşıma oturdu,kendimi anlatmaya kalmadı bi güzel azarı işittim ve ben kendimi anlatacağım dediğime başkan yardımcısının cevabı aynen şu seni dinlersek olaya taraf oluruz olay okulda çözülsün istiyoruz.Neyse beni konuşturmadılar mecburen çıktım ama berbat haldeyim ertesi gün sabahleyin tekrar gittim başkana rica ettim beni bi dinleyin diye saolsun bu sefer dinledi biraz nasihat etti gönderdi.Kısa süre sonra rehberliğe müfettişler geldi bütün branşçı arkadaşların ders proğramı dörder güne çıkarıldı beni şikayet eden ücretli öğretmeninki üç güne düşürüldü aynı zamanda artık benim sınıfın derslerine de girmek istemiyormuş ve de girmiyor ben giriyorum ingilizce derslerine,arkadaşın 15 saatten sonra girme zorunluluğu yokmuş istemezse girmezmiş.Biz bir köy okuluyuz sabahları yeri geliyor baltayla odun kırıyoruz sobamızı biz yakıyoruz yeri geliyor sınıfımızı süpürüyoruz aslında bunları da anlattım başkana ama gördüm ki haklı olmak için haklı olmak yetmiyormuş kıymetli olmak için çalışmak çabalamak gerekmiyomuş.Okulu ikinci evi oradaki arkadaşları ailesinin birer parçası olarak gören öğretmen arkadaşlarla birlikte şimdi sanki o cıvıl cıvıl okulumuza değil de bir mezarlığa gidiyor gibi hissediyoruz kendimizi.Ne gariptirki  bizi mezara koyanlar da yine meslektaşlarımız!..
Ne kadar üzücü bir olay.Hocam siz vicdanınız rahatsa gerisini boşverin.Bazı konularda malesef çaresisiz.Böyle durumlarda Allah'a havale etmek lazım.Kafanıza fazla takmayın.Benim 15. yılım neler gördük neler.Bu nasıl öğretmen olmuş dediğimiz çok kişiler gördük,çok olaylar yaşadık.

Çevrimdışı 107325

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2012 13:03:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okul açıldaıktan yaklaşık bir ay sonra okulumuza bir ücretli öğretmen geldi,bu arkadaşla ders proğramı yüzünden biraz atıştık ama yine de onun isteği doğrultuda ders proğramını düzenledik.Daha sonra nöbet de tutma zorunluluğu olmadığını söyleyip nöbet de tutmamaya başladı bunun üzerine diğer arkadaşların nöbet günleri arttı ben de öğretmenler odasında arkadaşlarla nöbet günleri ile ilgil konusurken nöbet tutmayanlar utansın dedim.Tabı arkadaşlar da ücretli öğretmenin bu tavırlarından dolayı kendısıne pek yakınlık göstermedi.Arkadaş göreve başladıktan bır ay sonra soluğu eğitim denetmenleri başkanlığında almış.Kendisine okulda mobbing yaptığımızı serviste giderken laf çarpıttığımızı branşçı arkadaşların okula üç gün geldiğini ama kendisini dört gün geldiğini ve en önemlisi de kendisine türbanından dolayı ideolajik baskı yaptığımızı söylemiş.Bunları duyan eğitim denetmenleri başkan yardımcısı onların yanında okul müdürümüzü aramış benim için bu öğretmen kim olduğunu sanıyor neyine güveniyor ideolojik baskı yapmak görevden atmaya kadar gider demiş, o öğretmenin yarın ifadesini alacaksın ve bana haber vereceksin demiş tabi bunların hepsini bana müdür anlatıyor.Ertesi gün arkadaşla ders proğramı yüzünden aramızda geçen atışma dolayısla aramızda süregelen gerginlikten dolayı diyerek ifademi istedi müdür.İfademi yazdım verdim ve okul çıkışı beni şikayet ettikleri kişiyle bi de ben görüşeyim diyip milli eğitime gittim,başkan yardımcısına kendimi tanıttım mümkünse görüşmek istediğimi söyledim,bana benimle başkanın görüşeceğini söyledi.Ben de başkanla görüşeceğimi ama kendisiyle de görüşmek istediğimi söyledim,çünkü şikayet ona yapılmıştı.Çok uzatmayayım benimle görüşmedi kapıda en az 45 dk bekledim ama içeriye misafir aldı daha sonra da onunla birlikte çıktı ben yine de derimi anlatayım diye bekledim sonra başkan geldi benimle görüşmeyen yardımcı başkan gelince onun odasında geçti karşıma oturdu,kendimi anlatmaya kalmadı bi güzel azarı işittim ve ben kendimi anlatacağım dediğime başkan yardımcısının cevabı aynen şu seni dinlersek olaya taraf oluruz olay okulda çözülsün istiyoruz.Neyse beni konuşturmadılar mecburen çıktım ama berbat haldeyim ertesi gün sabahleyin tekrar gittim başkana rica ettim beni bi dinleyin diye saolsun bu sefer dinledi biraz nasihat etti gönderdi.Kısa süre sonra rehberliğe müfettişler geldi bütün branşçı arkadaşların ders proğramı dörder güne çıkarıldı beni şikayet eden ücretli öğretmeninki üç güne düşürüldü aynı zamanda artık benim sınıfın derslerine de girmek istemiyormuş ve de girmiyor ben giriyorum ingilizce derslerine,arkadaşın 15 saatten sonra girme zorunluluğu yokmuş istemezse girmezmiş.Biz bir köy okuluyuz sabahları yeri geliyor baltayla odun kırıyoruz sobamızı biz yakıyoruz yeri geliyor sınıfımızı süpürüyoruz aslında bunları da anlattım başkana ama gördüm ki haklı olmak için haklı olmak yetmiyormuş kıymetli olmak için çalışmak çabalamak gerekmiyomuş.Okulu ikinci evi oradaki arkadaşları ailesinin birer parçası olarak gören öğretmen arkadaşlarla birlikte şimdi sanki o cıvıl cıvıl okulumuza değil de bir mezarlığa gidiyor gibi hissediyoruz kendimizi.Ne gariptirki  bizi mezara koyanlar da yine meslektaşlarımız!..
Kimsenin yaptığı yanına kar kalmaz.Siz değil o düşünsün.Ücretliymiş ve atamayı bekliyor galiba.Atandığında görür hepsini.Siz vicdanan rahatsanız, gerisini o düşünsün.Aslında öğretmen öğretmene böylemi yapar.Hergün yüzünü gördüğün arkadaşına bunu nasıl yapabilir insan ; ????????????

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2012 13:18:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okul açıldaıktan yaklaşık bir ay sonra okulumuza bir ücretli öğretmen geldi,bu arkadaşla ders proğramı yüzünden biraz atıştık ama yine de onun isteği doğrultuda ders proğramını düzenledik.Daha sonra nöbet de tutma zorunluluğu olmadığını söyleyip nöbet de tutmamaya başladı bunun üzerine diğer arkadaşların nöbet günleri arttı ben de öğretmenler odasında arkadaşlarla nöbet günleri ile ilgil konusurken nöbet tutmayanlar utansın dedim.Tabı arkadaşlar da ücretli öğretmenin bu tavırlarından dolayı kendısıne pek yakınlık göstermedi.Arkadaş göreve başladıktan bır ay sonra soluğu eğitim denetmenleri başkanlığında almış.Kendisine okulda mobbing yaptığımızı serviste giderken laf çarpıttığımızı branşçı arkadaşların okula üç gün geldiğini ama kendisini dört gün geldiğini ve en önemlisi de kendisine türbanından dolayı ideolajik baskı yaptığımızı söylemiş.Bunları duyan eğitim denetmenleri başkan yardımcısı onların yanında okul müdürümüzü aramış benim için bu öğretmen kim olduğunu sanıyor neyine güveniyor ideolojik baskı yapmak görevden atmaya kadar gider demiş, o öğretmenin yarın ifadesini alacaksın ve bana haber vereceksin demiş tabi bunların hepsini bana müdür anlatıyor.Ertesi gün arkadaşla ders proğramı yüzünden aramızda geçen atışma dolayısla aramızda süregelen gerginlikten dolayı diyerek ifademi istedi müdür.İfademi yazdım verdim ve okul çıkışı beni şikayet ettikleri kişiyle bi de ben görüşeyim diyip milli eğitime gittim,başkan yardımcısına kendimi tanıttım mümkünse görüşmek istediğimi söyledim,bana benimle başkanın görüşeceğini söyledi.Ben de başkanla görüşeceğimi ama kendisiyle de görüşmek istediğimi söyledim,çünkü şikayet ona yapılmıştı.Çok uzatmayayım benimle görüşmedi kapıda en az 45 dk bekledim ama içeriye misafir aldı daha sonra da onunla birlikte çıktı ben yine de derimi anlatayım diye bekledim sonra başkan geldi benimle görüşmeyen yardımcı başkan gelince onun odasında geçti karşıma oturdu,kendimi anlatmaya kalmadı bi güzel azarı işittim ve ben kendimi anlatacağım dediğime başkan yardımcısının cevabı aynen şu seni dinlersek olaya taraf oluruz olay okulda çözülsün istiyoruz.Neyse beni konuşturmadılar mecburen çıktım ama berbat haldeyim ertesi gün sabahleyin tekrar gittim başkana rica ettim beni bi dinleyin diye saolsun bu sefer dinledi biraz nasihat etti gönderdi.Kısa süre sonra rehberliğe müfettişler geldi bütün branşçı arkadaşların ders proğramı dörder güne çıkarıldı beni şikayet eden ücretli öğretmeninki üç güne düşürüldü aynı zamanda artık benim sınıfın derslerine de girmek istemiyormuş ve de girmiyor ben giriyorum ingilizce derslerine,arkadaşın 15 saatten sonra girme zorunluluğu yokmuş istemezse girmezmiş.Biz bir köy okuluyuz sabahları yeri geliyor baltayla odun kırıyoruz sobamızı biz yakıyoruz yeri geliyor sınıfımızı süpürüyoruz aslında bunları da anlattım başkana ama gördüm ki haklı olmak için haklı olmak yetmiyormuş kıymetli olmak için çalışmak çabalamak gerekmiyomuş.Okulu ikinci evi oradaki arkadaşları ailesinin birer parçası olarak gören öğretmen arkadaşlarla birlikte şimdi sanki o cıvıl cıvıl okulumuza değil de bir mezarlığa gidiyor gibi hissediyoruz kendimizi.Ne gariptirki  bizi mezara koyanlar da yine meslektaşlarımız!..
Kimsenin yaptığı şeyler yanına kalmaz alper öğretmenim.Adalet mutlaka tecelli eder.Üzülme.

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2012 14:00:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2 gündür  deprem oluyor rize yakınlarında . Allahtan hayırlısı. İlk aklıma gelen eşimle çocuğum oldu. Sen koru rabbim.

geçmiş olsun öğretmenim...

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2012 14:00:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benim ev çatırdadı hocam. İçim ürperdi. 5.5 Gürcistan'mış gene. Allah beterinden korusun.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
geçmiş olsun öğretmenim. o an yaşanılan çaresizlik bambaşka birşey... bir daha hi,çbiryerde yaşanmaz umarım...

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2012 14:02:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Şetyan bazen diyor müdür odasında,sınıfta ne varsa at pencereden dışarıya.Ceketini al çık git.

sabır göstermekten sabır istemekten başka fazla çaremiz yok öğretmenim...sakin olmaya çalışın

Çevrimdışı çiğdemehmet

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.593
  • 6.325
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.593
  • 6.325
  • Birleştirilmiş Sınıf
26 Ara 2012 15:48:55
sevgi öğretmenimizin kızı nasıl oldu acaba? Hiç aklımdan çıkmıyor. Allah yardım etsin.

Çevrimdışı aliş70

  • Bilge Üye
  • *****
  • 12.954
  • 65.933
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • 12.954
  • 65.933
  • Özel Eğitim Öğrt.
26 Ara 2012 15:52:29
Alper öğretmenim, sabır, sakin olun.

Çevrimdışı aliş70

  • Bilge Üye
  • *****
  • 12.954
  • 65.933
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • 12.954
  • 65.933
  • Özel Eğitim Öğrt.
26 Ara 2012 16:37:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Şetyan bazen diyor müdür odasında,sınıfta ne varsa at pencereden dışarıya.Ceketini al çık git.
Sakin, sakin öğretmenim

Çevrimdışı çomranlılı

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 327
  • 942
  • 327
  • 942
26 Ara 2012 17:02:55
alper öğretmenim sabır o arkadaşımızı yok sayın,ortak tepki verin.


nagice öğretmenim nice mutlu yaşlar

Çevrimdışı alanyap

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2012 17:11:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sevgi öğretmenimizin kızı nasıl oldu acaba? Hiç aklımdan çıkmıyor. Allah yardım etsin.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2012 17:22:11
Bugünlerde çok doğum günü kutladık ama yarın da benim doğum günüm.

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.337
  • 237.851
  • 30.337
  • 237.851
26 Ara 2012 17:23:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugünlerde çok doğum günü kutladık ama yarın da benim doğum günüm.

Size de hayırlı uzun ömürler versin Rabbim.Sevdiklerinizden ayırmasın öğretmenim.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK