Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı gülümseyinnn

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.382
  • 12.029
  • 5.382
  • 12.029
25 Ara 2012 23:14:45


Alper hocam olacak böyle şeyler. Bence herkes kendini hazırlasa iyi olur. Ayıp , insan başındaki örtüyü bari kullanmaz çıkarı için. Ne ayıp...

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
25 Ara 2012 23:22:40
alper öğretmenim,her bakımdan çok üzücü ,ama ,canınızı sıkmayın,herşey kısa zamanda çözülür inşallah

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
25 Ara 2012 23:24:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün benim doğum günüm...
Hem sarhoşum hem yastayım...


Rabbim benimle birlikte bu gün doğan arkadaşlara sağlıklı,huzurlu bir ömür nasip etsin inşallah..


Nice mutlu,sağlıklı,huzurlu yıllar geçirmenizi dilerim.

Çevrimdışı aşk-ı şehir

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 2.764
  • 5.041
  • Müdür Yetkili
  • 2.764
  • 5.041
  • Müdür Yetkili
25 Ara 2012 23:30:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okul açıldaıktan yaklaşık bir ay sonra okulumuza bir ücretli öğretmen geldi,bu arkadaşla ders proğramı yüzünden biraz atıştık ama yine de onun isteği doğrultuda ders proğramını düzenledik.Daha sonra nöbet de tutma zorunluluğu olmadığını söyleyip nöbet de tutmamaya başladı bunun üzerine diğer arkadaşların nöbet günleri arttı ben de öğretmenler odasında arkadaşlarla nöbet günleri ile ilgil konusurken nöbet tutmayanlar utansın dedim.Tabı arkadaşlar da ücretli öğretmenin bu tavırlarından dolayı kendısıne pek yakınlık göstermedi.Arkadaş göreve başladıktan bır ay sonra soluğu eğitim denetmenleri başkanlığında almış.Kendisine okulda mobbing yaptığımızı serviste giderken laf çarpıttığımızı branşçı arkadaşların okula üç gün geldiğini ama kendisini dört gün geldiğini ve en önemlisi de kendisine türbanından dolayı ideolajik baskı yaptığımızı söylemiş.Bunları duyan eğitim denetmenleri başkan yardımcısı onların yanında okul müdürümüzü aramış benim için bu öğretmen kim olduğunu sanıyor neyine güveniyor ideolojik baskı yapmak görevden atmaya kadar gider demiş, o öğretmenin yarın ifadesini alacaksın ve bana haber vereceksin demiş tabi bunların hepsini bana müdür anlatıyor.Ertesi gün arkadaşla ders proğramı yüzünden aramızda geçen atışma dolayısla aramızda süregelen gerginlikten dolayı diyerek ifademi istedi müdür.İfademi yazdım verdim ve okul çıkışı beni şikayet ettikleri kişiyle bi de ben görüşeyim diyip milli eğitime gittim,başkan yardımcısına kendimi tanıttım mümkünse görüşmek istediğimi söyledim,bana benimle başkanın görüşeceğini söyledi.Ben de başkanla görüşeceğimi ama kendisiyle de görüşmek istediğimi söyledim,çünkü şikayet ona yapılmıştı.Çok uzatmayayım benimle görüşmedi kapıda en az 45 dk bekledim ama içeriye misafir aldı daha sonra da onunla birlikte çıktı ben yine de derimi anlatayım diye bekledim sonra başkan geldi benimle görüşmeyen yardımcı başkan gelince onun odasında geçti karşıma oturdu,kendimi anlatmaya kalmadı bi güzel azarı işittim ve ben kendimi anlatacağım dediğime başkan yardımcısının cevabı aynen şu seni dinlersek olaya taraf oluruz olay okulda çözülsün istiyoruz.Neyse beni konuşturmadılar mecburen çıktım ama berbat haldeyim ertesi gün sabahleyin tekrar gittim başkana rica ettim beni bi dinleyin diye saolsun bu sefer dinledi biraz nasihat etti gönderdi.Kısa süre sonra rehberliğe müfettişler geldi bütün branşçı arkadaşların ders proğramı dörder güne çıkarıldı beni şikayet eden ücretli öğretmeninki üç güne düşürüldü aynı zamanda artık benim sınıfın derslerine de girmek istemiyormuş ve de girmiyor ben giriyorum ingilizce derslerine,arkadaşın 15 saatten sonra girme zorunluluğu yokmuş istemezse girmezmiş.Biz bir köy okuluyuz sabahları yeri geliyor baltayla odun kırıyoruz sobamızı biz yakıyoruz yeri geliyor sınıfımızı süpürüyoruz aslında bunları da anlattım başkana ama gördüm ki haklı olmak için haklı olmak yetmiyormuş kıymetli olmak için çalışmak çabalamak gerekmiyomuş.Okulu ikinci evi oradaki arkadaşları ailesinin birer parçası olarak gören öğretmen arkadaşlarla birlikte şimdi sanki o cıvıl cıvıl okulumuza değil de bir mezarlığa gidiyor gibi hissediyoruz kendimizi.Ne gariptirki  bizi mezara koyanlar da yine meslektaşlarımız!..

Canınızı sıkmayın diyeceğiz hocam ama ne kadar mümkün tabi.

Böyleleri bana denk gelmez ki arkadaş.Geçen yıl o zamanlar Eskişehir il mem şube müdürü olan şimdiki Ma..sa il milli eğitim müdürüne nasıl vali yanında özür dilettiysem bu tür insanlarla uğraşmaktan kaçınmam.

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2012 00:06:27
nagice öğretmenim nice mutlu yaşlarınız olsun sevdiklerinizle birlikte.
alper öğretmenim yaşadığınız olay çok can sıkıcı. Haklı olduğunuz sürece geri adım atmayın. Büyük bir yaşam deneyimi edindiğinizi düşünün. Umarım en kısa zamanda sizin için her şey yoluna girer.

Çevrimdışı mabay

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.300
  • 4.236
  • Müdür Yardımcısı
  • 2.300
  • 4.236
  • Müdür Yardımcısı
26 Ara 2012 00:48:03
2 gündür  deprem oluyor rize yakınlarında . Allahtan hayırlısı. İlk aklıma gelen eşimle çocuğum oldu. Sen koru rabbim.

Çevrimdışı suleyman45

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 16.837
  • 27.831
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 16.837
  • 27.831
  • 1. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2012 00:55:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2 gündük  deprem oluyor rize yakınlarında . Allahtan hayırlısı. İlk aklıma gelen eşimle çocuğum oldu. Sen koru rabbim.

Benim ev çatırdadı hocam. İçim ürperdi. 5.5 Gürcistan'mış gene. Allah beterinden korusun.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı mabay

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.300
  • 4.236
  • Müdür Yardımcısı
  • 2.300
  • 4.236
  • Müdür Yardımcısı
26 Ara 2012 00:56:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benim ev çatırdadı hocam. İçim ürperdi. 5.5 Gürcistan'mış gene. Allah beterinden korusun.
Kandilliden baktım bende. Masa gitti geldi. Kaldım öylece...Aman hocam dikkat edin zaten zemin sağlam değil.

Çevrimdışı tayper35

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.459
  • 4.229
  • 1.459
  • 4.229
26 Ara 2012 01:14:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Kandilliden baktım bende. Masa gitti geldi. Kaldım öylece...Aman hocam dikkat edin zaten zemin sağlam değil.
çok geçmiş olsun.rabbim daha büyük depremler yaşatmasın

Çevrimdışı tayper35

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.459
  • 4.229
  • 1.459
  • 4.229
26 Ara 2012 01:18:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okul açıldaıktan yaklaşık bir ay sonra okulumuza bir ücretli öğretmen geldi,bu arkadaşla ders proğramı yüzünden biraz atıştık ama yine de onun isteği doğrultuda ders proğramını düzenledik.Daha sonra nöbet de tutma zorunluluğu olmadığını söyleyip nöbet de tutmamaya başladı bunun üzerine diğer arkadaşların nöbet günleri arttı ben de öğretmenler odasında arkadaşlarla nöbet günleri ile ilgil konusurken nöbet tutmayanlar utansın dedim.Tabı arkadaşlar da ücretli öğretmenin bu tavırlarından dolayı kendısıne pek yakınlık göstermedi.Arkadaş göreve başladıktan bır ay sonra soluğu eğitim denetmenleri başkanlığında almış.Kendisine okulda mobbing yaptığımızı serviste giderken laf çarpıttığımızı branşçı arkadaşların okula üç gün geldiğini ama kendisini dört gün geldiğini ve en önemlisi de kendisine türbanından dolayı ideolajik baskı yaptığımızı söylemiş.Bunları duyan eğitim denetmenleri başkan yardımcısı onların yanında okul müdürümüzü aramış benim için bu öğretmen kim olduğunu sanıyor neyine güveniyor ideolojik baskı yapmak görevden atmaya kadar gider demiş, o öğretmenin yarın ifadesini alacaksın ve bana haber vereceksin demiş tabi bunların hepsini bana müdür anlatıyor.Ertesi gün arkadaşla ders proğramı yüzünden aramızda geçen atışma dolayısla aramızda süregelen gerginlikten dolayı diyerek ifademi istedi müdür.İfademi yazdım verdim ve okul çıkışı beni şikayet ettikleri kişiyle bi de ben görüşeyim diyip milli eğitime gittim,başkan yardımcısına kendimi tanıttım mümkünse görüşmek istediğimi söyledim,bana benimle başkanın görüşeceğini söyledi.Ben de başkanla görüşeceğimi ama kendisiyle de görüşmek istediğimi söyledim,çünkü şikayet ona yapılmıştı.Çok uzatmayayım benimle görüşmedi kapıda en az 45 dk bekledim ama içeriye misafir aldı daha sonra da onunla birlikte çıktı ben yine de derimi anlatayım diye bekledim sonra başkan geldi benimle görüşmeyen yardımcı başkan gelince onun odasında geçti karşıma oturdu,kendimi anlatmaya kalmadı bi güzel azarı işittim ve ben kendimi anlatacağım dediğime başkan yardımcısının cevabı aynen şu seni dinlersek olaya taraf oluruz olay okulda çözülsün istiyoruz.Neyse beni konuşturmadılar mecburen çıktım ama berbat haldeyim ertesi gün sabahleyin tekrar gittim başkana rica ettim beni bi dinleyin diye saolsun bu sefer dinledi biraz nasihat etti gönderdi.Kısa süre sonra rehberliğe müfettişler geldi bütün branşçı arkadaşların ders proğramı dörder güne çıkarıldı beni şikayet eden ücretli öğretmeninki üç güne düşürüldü aynı zamanda artık benim sınıfın derslerine de girmek istemiyormuş ve de girmiyor ben giriyorum ingilizce derslerine,arkadaşın 15 saatten sonra girme zorunluluğu yokmuş istemezse girmezmiş.Biz bir köy okuluyuz sabahları yeri geliyor baltayla odun kırıyoruz sobamızı biz yakıyoruz yeri geliyor sınıfımızı süpürüyoruz aslında bunları da anlattım başkana ama gördüm ki haklı olmak için haklı olmak yetmiyormuş kıymetli olmak için çalışmak çabalamak gerekmiyomuş.Okulu ikinci evi oradaki arkadaşları ailesinin birer parçası olarak gören öğretmen arkadaşlarla birlikte şimdi sanki o cıvıl cıvıl okulumuza değil de bir mezarlığa gidiyor gibi hissediyoruz kendimizi.Ne gariptirki  bizi mezara koyanlar da yine meslektaşlarımız!..
Allah kolaylık versin.ücretliymiş inşallah en kısa zamanda kurtulursunuz

Çevrimdışı siraçisra

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
26 Ara 2012 02:28:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2 gündür  deprem oluyor rize yakınlarında . Allahtan hayırlısı. İlk aklıma gelen eşimle çocuğum oldu. Sen koru rabbim.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benim ev çatırdadı hocam. İçim ürperdi. 5.5 Gürcistan'mış gene. Allah beterinden korusun.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Geçmiş olsun öğretmenlerim. Rabbim beterinden korusun inşAllah.

Çevrimdışı siraçisra

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
26 Ara 2012 02:34:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün benim doğum günüm...
Hem sarhoşum hem yastayım...


Rabbim benimle birlikte bu gün doğan arkadaşlara sağlıklı,huzurlu bir ömür nasip etsin inşallah..


Rabbim hayırlı ve uzun bir ömür versin inşAllah

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2012 06:13:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün benim doğum günüm...
Hem sarhoşum hem yastayım...


Rabbim benimle birlikte bu gün doğan arkadaşlara sağlıklı,huzurlu bir ömür nasip etsin inşallah..

mutlu,sağlıklı,huzurlu yıllar geçirmenizi dilerim

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.337
  • 237.851
  • 30.337
  • 237.851
26 Ara 2012 06:36:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün benim doğum günüm...
Hem sarhoşum hem yastayım...


Rabbim benimle birlikte bu gün doğan arkadaşlara sağlıklı,huzurlu bir ömür nasip etsin inşallah..


Rabbim hayırlı uzun ömürler versin.

Çevrimdışı akkaya33

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.105
  • 12.726
  • 2.105
  • 12.726
26 Ara 2012 08:14:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün benim doğum günüm...
Hem sarhoşum hem yastayım...


Rabbim benimle birlikte bu gün doğan arkadaşlara sağlıklı,huzurlu bir ömür nasip etsin inşallah..

Sağlıklı,mutlu nice yıllara...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK