Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı tekmen

  • Moderatör
  • *****
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2012 08:20:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün benim doğum günüm...
Hem sarhoşum hem yastayım...
rabbim sağlık ve huzur versin...

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2012 08:23:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün benim doğum günüm...
Hem sarhoşum hem yastayım...


Rabbim benimle birlikte bu gün doğan arkadaşlara sağlıklı,huzurlu bir ömür nasip etsin inşallah..

Doğum gününüz kutlu olsun öğretmenim.

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2012 08:54:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün benim doğum günüm...
Hem sarhoşum hem yastayım...


Rabbim benimle birlikte bu gün doğan arkadaşlara sağlıklı,huzurlu bir ömür nasip etsin inşallah..

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün benim doğum günüm...
Hem sarhoşum hem yastayım...


Rabbim benimle birlikte bu gün doğan arkadaşlara sağlıklı,huzurlu bir ömür nasip etsin inşallah..

Nice sağlıklı yıllar seninle olsun,Mutlu yıllar.

Çevrimdışı Reyom

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2012 08:57:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün benim doğum günüm...
Hem sarhoşum hem yastayım.

Yeni yaşınız kutlu olsun..Sağlıklı ve mutlu nice yıllara inşallah..

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2012 09:02:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okul açıldaıktan yaklaşık bir ay sonra okulumuza bir ücretli öğretmen geldi,bu arkadaşla ders proğramı yüzünden biraz atıştık ama yine de onun isteği doğrultuda ders proğramını düzenledik.Daha sonra nöbet de tutma zorunluluğu olmadığını söyleyip nöbet de tutmamaya başladı bunun üzerine diğer arkadaşların nöbet günleri arttı ben de öğretmenler odasında arkadaşlarla nöbet günleri ile ilgil konusurken nöbet tutmayanlar utansın dedim.Tabı arkadaşlar da ücretli öğretmenin bu tavırlarından dolayı kendısıne pek yakınlık göstermedi.Arkadaş göreve başladıktan bır ay sonra soluğu eğitim denetmenleri başkanlığında almış.Kendisine okulda mobbing yaptığımızı serviste giderken laf çarpıttığımızı branşçı arkadaşların okula üç gün geldiğini ama kendisini dört gün geldiğini ve en önemlisi de kendisine türbanından dolayı ideolajik baskı yaptığımızı söylemiş.Bunları duyan eğitim denetmenleri başkan yardımcısı onların yanında okul müdürümüzü aramış benim için bu öğretmen kim olduğunu sanıyor neyine güveniyor ideolojik baskı yapmak görevden atmaya kadar gider demiş, o öğretmenin yarın ifadesini alacaksın ve bana haber vereceksin demiş tabi bunların hepsini bana müdür anlatıyor.Ertesi gün arkadaşla ders proğramı yüzünden aramızda geçen atışma dolayısla aramızda süregelen gerginlikten dolayı diyerek ifademi istedi müdür.İfademi yazdım verdim ve okul çıkışı beni şikayet ettikleri kişiyle bi de ben görüşeyim diyip milli eğitime gittim,başkan yardımcısına kendimi tanıttım mümkünse görüşmek istediğimi söyledim,bana benimle başkanın görüşeceğini söyledi.Ben de başkanla görüşeceğimi ama kendisiyle de görüşmek istediğimi söyledim,çünkü şikayet ona yapılmıştı.Çok uzatmayayım benimle görüşmedi kapıda en az 45 dk bekledim ama içeriye misafir aldı daha sonra da onunla birlikte çıktı ben yine de derimi anlatayım diye bekledim sonra başkan geldi benimle görüşmeyen yardımcı başkan gelince onun odasında geçti karşıma oturdu,kendimi anlatmaya kalmadı bi güzel azarı işittim ve ben kendimi anlatacağım dediğime başkan yardımcısının cevabı aynen şu seni dinlersek olaya taraf oluruz olay okulda çözülsün istiyoruz.Neyse beni konuşturmadılar mecburen çıktım ama berbat haldeyim ertesi gün sabahleyin tekrar gittim başkana rica ettim beni bi dinleyin diye saolsun bu sefer dinledi biraz nasihat etti gönderdi.Kısa süre sonra rehberliğe müfettişler geldi bütün branşçı arkadaşların ders proğramı dörder güne çıkarıldı beni şikayet eden ücretli öğretmeninki üç güne düşürüldü aynı zamanda artık benim sınıfın derslerine de girmek istemiyormuş ve de girmiyor ben giriyorum ingilizce derslerine,arkadaşın 15 saatten sonra girme zorunluluğu yokmuş istemezse girmezmiş.Biz bir köy okuluyuz sabahları yeri geliyor baltayla odun kırıyoruz sobamızı biz yakıyoruz yeri geliyor sınıfımızı süpürüyoruz aslında bunları da anlattım başkana ama gördüm ki haklı olmak için haklı olmak yetmiyormuş kıymetli olmak için çalışmak çabalamak gerekmiyomuş.Okulu ikinci evi oradaki arkadaşları ailesinin birer parçası olarak gören öğretmen arkadaşlarla birlikte şimdi sanki o cıvıl cıvıl okulumuza değil de bir mezarlığa gidiyor gibi hissediyoruz kendimizi.Ne gariptirki  bizi mezara koyanlar da yine meslektaşlarımız!..
Alper öğretmenim yalnız değilsin hep yanındayız.Kılık-kıyafet konusuyla çok nemalanan var.

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2012 09:11:13
Allah kimseye çaresiz dert veripte derman aratmasın.Tüm arkadaşlara sıhhatli günler dilerim.Allah herkesi sevindirsin.

Çevrimdışı qui suis-je?

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 521
  • 1.778
  • 521
  • 1.778
26 Ara 2012 10:36:07
Şetyan bazen diyor müdür odasında,sınıfta ne varsa at pencereden dışarıya.Ceketini al çık git.

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
26 Ara 2012 10:36:50
nagice öğretmenim doğum gününüz kutlu olsun hep sevdiklerinizle uzun bir ömür sürün...

Çevrimdışı alanyap

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2012 10:46:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün benim doğum günüm...
Hem sarhoşum hem yastayım...


Rabbim benimle birlikte bu gün doğan arkadaşlara sağlıklı,huzurlu bir ömür nasip etsin inşallah..


sağlıklı,mutlu yıllar dilerim öğretmenim.



Alper   öğretmenim,hak elbet yerini bulacaktır.Ancak bu yaşadıklarınızı unutmayacağınız  da kesin.İnsanın çalıştığı ortama isteksiz gönderilmeside bir tür mobbing değil midir acaba????Sizi yargılayanlara bir de bunu sormak lazım.

Çevrimdışı alanyap

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2012 10:47:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Şetyan bazen diyor müdür odasında,sınıfta ne varsa at pencereden dışarıya.Ceketini al çık git.

Öğretmenim o şeytanı size yollayanlara iadeli taahhütlü geri gönderin derim :)Siz onunla uğraşacağınıza,onlar uğraşsın ;)

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2012 10:49:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Şetyan bazen diyor müdür odasında,sınıfta ne varsa at pencereden dışarıya.Ceketini al çık git.

Öğretmenim sakin olun. Şeytan hayırlı bir şey olsa zaten söylemez. Öfke ile kalkıp zararla oturmayın.

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2012 11:23:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Şetyan bazen diyor müdür odasında,sınıfta ne varsa at pencereden dışarıya.Ceketini al çık git.
Sabır öğretmenim.Dünyanın en zor işini yapıyoruz.

Çevrimdışı martıjonathan

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.331
  • 2.086
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.331
  • 2.086
  • 3. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2012 11:29:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Şetyan bazen diyor müdür odasında,sınıfta ne varsa at pencereden dışarıya.Ceketini al çık git.
O şeytan var ya o şeytan neler neler söylüyorda yapamıyoruz...

Çevrimdışı ferayserhan

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.875
  • 8.344
  • 2.875
  • 8.344
26 Ara 2012 11:32:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okul açıldaıktan yaklaşık bir ay sonra okulumuza bir ücretli öğretmen geldi,bu arkadaşla ders proğramı yüzünden biraz atıştık ama yine de onun isteği doğrultuda ders proğramını düzenledik.Daha sonra nöbet de tutum hep böyle uzarma zorunluluğu olmadığını söyleyip nöbet de tutmamaya başladı bunun ü zerine diğer arkadaşların nöbet günleri arttı ben de öğretmenler odasında arkadaşlarla nöbet günleri ile ilgil konusurken nöbet tutmayanlar utansın dedim.Tabı arkadaşlar da ücretli öğretmenin bu tavırlarından dolayı kendısıne pek yakınlık göstermedi.Arkadaş göreve başladıktan bır ay sonra soluğu eğitim denetmenleri başkanlığında almış.Kendisine okulda mobbing yaptığımızı serviste giderken laf çarpıttığımızı branşçı arkadaşların okula üç gün geldiğini ama kendisini dört gün geldiğini ve en önemlisi de kendisine türbanından dolayı ideolajik baskı yaptığımızı söylemiş.Bunları duyan eğitim denetmenleri başkan yardımcısı onların yanında okul müdürümüzü aramış benim için bu öğretmen kim olduğunu sanıyor neyine güveniyor ideolojik baskı yapmak görevden atmaya kadar gider demiş, o öğretmenin yarın ifadesini alacaksın ve bana haber vereceksin demiş tabi bunların hepsini bana müdür anlatıyor.Ertesi gün arkadaşla ders proğramı yüzünden aramızda geçen atışma dolayısla aramızda süregelen gerginlikten dolayı diyerek ifademi istedi müdür.İfademi yazdım verdim ve okul çıkışı beni şikayet ettikleri kişiyle bi de ben görüşeyim diyip milli eğitime gittim,başkan yardımcısına kendimi tanıttım mümkünse görüşmek istediğimi söyledim,bana benimle başkanın görüşeceğini söyledi.Ben de başkanla görüşeceğimi ama kendisiyle de görüşmek istediğimi söyledim,çünkü şikayet ona yapılmıştı.Çok uzatmayayım benimle görüşmedi kapıda en az 45 dk bekledim ama içeriye misafir aldı daha sonra da onunla birlikte çıktı ben yine de derimi anlatayım diye bekledim sonra başkan geldi benimle görüşmeyen yardımcı başkan gelince onun odasında geçti karşıma oturdu,kendimi anlatmaya kalmadı bi güzel azarı işittim ve ben kendimi anlatacağım dediğime başkan yardımcısının cevabı aynen şu seni dinlersek olaya taraf oluruz olay okulda çözülsün istiyoruz.Neyse beni konuşturmadılar mecburen çıktım ama berbat haldeyim ertesi gün sabahleyin tekrar gittim başkana rica ettim beni bi dinleyin diye saolsun bu sefer dinledi biraz nasihat etti gönderdi.Kısa süre sonra rehberliğe müfettişler geldi bütün branşçı arkadaşların ders proğramı dörder güne çıkarıldı beni şikayet eden ücretli öğretmeninki üç güne düşürüldü aynı zamanda artık benim sınıfın derslerine de girmek istemiyormuş ve de girmiyor ben giriyorum ingilizce derslerine,arkadaşın 15 saatten sonra girme zorunluluğu yokmuş istemezse girmezmiş.Biz bir köy okuluyuz sabahları yeri geliyor baltayla odun kırıyoruz sobamızı biz yakıyoruz yeri geliyor sınıfımızı süpürüyoruz aslında bunları da anlattım başkana ama gördüm ki haklı olmak için haklı olmak yetmiyormuş kıymetli olmak için çalışmak çabalamak gerekmiyomuş.Okulu ikinci evi oradaki arkadaşları ailesinin birer parçası olarak gören öğretmen arkadaşlarla birlikte şimdi sanki o cıvıl cıvıl okulumuza değil de bir mezarlığa gidiyor gibi hissediyoruz kendimizi.Ne gariptirki  bizi mezara koyanlar da yine meslektaşlarımız!..
çok üzüldüm kıyafet konusundan dolayı karşınızdaki kişiyi haklı bulmuş sizi dinlememişler ve melasefki bu durum böyle uzar gider.

Çevrimdışı emmioğlu

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 25
  • 103
  • 25
  • 103
26 Ara 2012 11:42:32
Alper Hocam, biraz sabır et.Hak;herşeyin hakkını verir.Zaman en iyi ilaçtır.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK