Bugün benim doğum günüm...
Hem sarhoşum hem yastayım...
Rabbim benimle birlikte bu gün doğan arkadaşlara sağlıklı,huzurlu bir ömür nasip etsin inşallah..
sağlıklı,mutlu yıllar dilerim öğretmenim.
Alper öğretmenim,hak elbet yerini bulacaktır.Ancak bu yaşadıklarınızı unutmayacağınız da kesin.İnsanın çalıştığı ortama isteksiz gönderilmeside bir tür mobbing değil midir acaba????Sizi yargılayanlara bir de bunu sormak lazım.