Bu gün ilkokul öğretmenim ve aynı zamanda 7 yıllık mesai arkadaşımı kaybetmenin derin üzüntüsünü yaşıyorum..Hayat bazen anlamını yitiriyor.Mekanı cennet olsun.
Başınız sagolsun öğretmenim, mekanı cennet olsun. Rabbim size ve yakınlarına sabır versin...