Başınız sağolsun öğretmenim.Yazdığınız isim bana hiç yabancı gelmedi.
Hüseyin ÖNCEL ağabeyimizi yitirdik.Mekanı cennet olsun.
Norm fazlası olarak tercihimi yaptım ama sonu ne olur bilemiyorum belirsizlik öyle kötü ki .Çok canım sıkkın