Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı mavimuallim

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
28 Ara 2012 00:08:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ayagım alcıda :( aksam macta sakatladım kendimi :) vardır bir hayır...
Rabbim bir an önce ayağa kaldırsın hocam...

Çevrimdışı mavimuallim

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
28 Ara 2012 00:10:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sağolun öğretmenim cok guzel bır soz, ablamında kaderi şırnakmış, cok cok uzak, Rabbim sağlık versin.
Benim de kardeşim Hakkari'de öğretmendi. Alan değişikliğinde Sivas'a geldi. Şimdi de Şırnak'a askere gidecek... Kader...

Çevrimdışı mavimuallim

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
28 Ara 2012 00:11:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün çok mutluyum,çünkü insanın sağlıklı,mutlu ve sevdikleriyle  beraber olması çok güzel Rabbime şükürler olsun...Rabbim hepimize elimizdeki nimetlerden dolayı şükretme idrakı versin inşallah...Şu andaki güzel duygularımı daim etsin inşallah!!!Rabbim herkesi hayırlısıyla mutlu etsin inşallah!
Ne güzel hocam ne güzel... Bütün darda kalmışların yüreğine sizin gibi ferahlık dolsun inşallah.. :D

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 00:13:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hayırlı akşamlar cümlenize.
Buraya güzel haberlerle gelmeyi çok isterdim.
kayınbiraderim şu an tıp fakültesinde yatıyor.Sorun bel fıtığı ancak ilaçlara karşı alerjisi var ve fenalaşıyor.sancısı durmadı kaç gündür.yarın bir aksilik olmazsa ameliyat olacak ve çok endişeliyiz.
Dualarınızı esirgemeyin.
Umarım başarılı bir ameliyat olur, geçmiş olsun öğretmenim..
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ayagım alcıda :( aksam macta sakatladım kendimi :) vardır bir hayır...
Geçmiş olsun öğretmenim acil şifalar dilerim.. halı sahaların da bu derdi var, zemin sert, çim sahaya uyar mı hiç? Okuldan kaç arkadaş sakatlandı, bacaklar kollar alçıda..
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün çok mutluyum,çünkü insanın sağlıklı,mutlu ve sevdikleriyle  beraber olması çok güzel Rabbime şükürler olsun...Rabbim hepimize elimizdeki nimetlerden dolayı şükretme idrakı versin inşallah...Şu andaki güzel duygularımı daim etsin inşallah!!!Rabbim herkesi hayırlısıyla mutlu etsin inşallah!
Sevdiklerinizle hep mutlu kalın öğretmenim :)

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 00:14:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ayagım alcıda :( aksam macta sakatladım kendimi :) vardır bir hayır...
Geçmiş olsun öğretmenim.Bu sakatlıklar yüzünden ben de eşimin maçlara gitmesini hiç istemiyorum :(

Çevrimdışı mavimuallim

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
28 Ara 2012 00:17:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Geçmiş olsun öğretmenim.Bu sakatlıklar yüzünden ben de eşimin maçlara gitmesini hiç istemiyorum :(
Sadece sakatlık yüzünden mi zümrem?.. Ben istiyorum ki bu kadar yoğunluk arasına bir de onu sıkıştırmasınlar... Tatillerde istedikleri kadar gitsinler... Ama şu soğuk kış günlerinde ailemi sıcacık yuvamda birarada görmek istiyorum... İşten geldiğimizde eşim, çocuklarım ve ben birarada olmanın mutluluğunu yaşamak istiyorum... :D

Çevrimdışı fmerve

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.128
  • 7.189
  • 5.128
  • 7.189
28 Ara 2012 00:19:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benim de kardeşim Hakkari'de öğretmendi. Alan değişikliğinde Sivas'a geldi. Şimdi de Şırnak'a askere gidecek... Kader...
Aynen öğretmenim kaderi değiştiremezsin, önemli olan sağlıcakla gelip gitmeleri değilmi, bizede düşen dua edip sabretmek.

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 00:20:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün çok mutluyum,çünkü insanın sağlıklı,mutlu ve sevdikleriyle  beraber olması çok güzel Rabbime şükürler olsun...Rabbim hepimize elimizdeki nimetlerden dolayı şükretme idrakı versin inşallah...Şu andaki güzel duygularımı daim etsin inşallah!!!Rabbim herkesi hayırlısıyla mutlu etsin inşallah!

Mutluluğunuz daim olsun öğretmenim.

Çevrimdışı fmerve

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.128
  • 7.189
  • 5.128
  • 7.189
28 Ara 2012 00:21:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Aynen öğretmenim kaderi değiştiremezsin, önemli olan sağlıcakla gelip gitmeleri değilmi, bizede düşen dua edip sabretmek.
Üzüntüden saçmaladım sanırım gidip gelmeleri diyecektim :)

Çevrimdışı mavimuallim

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
28 Ara 2012 00:32:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Üzüntüden saçmaladım sanırım gidip gelmeleri diyecektim :)
Biz anladık öğretmenim... Ne demek? Hem üzülmeyin.... Bizi yaradan bugünlere nasıl sağ salim getirdiyse, bundan sonra da ne yaşatmak isteyecekse onu yaşatacaktır... :D TESLİM OLMAK LAZIM!... Sizce?

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 00:41:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ayagım alcıda :( aksam macta sakatladım kendimi :) vardır bir hayır...
geçmiş olsun öğretmenim

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün çok mutluyum,çünkü insanın sağlıklı,mutlu ve sevdikleriyle  beraber olması çok güzel Rabbime şükürler olsun...Rabbim hepimize elimizdeki nimetlerden dolayı şükretme idrakı versin inşallah...Şu andaki güzel duygularımı daim etsin inşallah!!!Rabbim herkesi hayırlısıyla mutlu etsin inşallah!
hep mutlu olursunuz inşallah öğretmenim  :)

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 00:45:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hayırlı akşamlar cümlenize.
Buraya güzel haberlerle gelmeyi çok isterdim.
kayınbiraderim şu an tıp fakültesinde yatıyor.Sorun bel fıtığı ancak ilaçlara karşı alerjisi var ve fenalaşıyor.sancısı durmadı kaç gündür.yarın bir aksilik olmazsa ameliyat olacak ve çok endişeliyiz.
Dualarınızı esirgemeyin.
Allah yardımcınız olsun,acil şifalar versin öğretmenim,dualarımız onunla ve tüm şifa bekleyenlerle
 
arıpınar zümrem hayırlısı olsun hakkınızda,ben de yaptım tercihlerimi bakalım,sonuç ne olur?

hasanyiğit zümrem,başınız sağolsun,Allah mekanını cennet eylesin öğretmenim

Çevrimdışı mabay

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.300
  • 4.236
  • Müdür Yardımcısı
  • 2.300
  • 4.236
  • Müdür Yardımcısı
28 Ara 2012 01:15:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün çok mutluyum,çünkü insanın sağlıklı,mutlu ve sevdikleriyle  beraber olması çok güzel Rabbime şükürler olsun...Rabbim hepimize elimizdeki nimetlerden dolayı şükretme idrakı versin inşallah...Şu andaki güzel duygularımı daim etsin inşallah!!!Rabbim herkesi hayırlısıyla mutlu etsin inşallah!
Mutluluğunuz daim olsun hocam...

Çevrimdışı mabay

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.300
  • 4.236
  • Müdür Yardımcısı
  • 2.300
  • 4.236
  • Müdür Yardımcısı
28 Ara 2012 01:17:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ayagım alcıda :( aksam macta sakatladım kendimi :) vardır bir hayır...
geçmiş olsun hocam. Acil şifalar diliyorum. En kısa zamanda tekrar ayaklanmanız dileğiyle :)

Çevrimdışı ayne

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 38
  • 78
  • 38
  • 78
28 Ara 2012 01:57:01
bugün hayatımdaki en kötü günü yaşadım.hiçkimse ölmedi.ama benim içimdeki azmi şevki ve bu mesleğe olan bütün duygularımı öldürdüler.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK