bugün hayatımdaki en kötü günü yaşadım.hiçkimse ölmedi.ama benim içimdeki azmi şevki ve bu mesleğe olan bütün duygularımı öldürdüler.
Dün bir zümreme aşağıdaki mesajı yazmıştım.. Şimdi de aynsını size söylüyorum Sevgili Öğretmenim... 1 öldüren varsa, bir ilkbahar ayında 1000 dirilten olur...
Sıkıntı yapma zümrem.. yüzünü güldürecek bir deniz yıldızında mı yok?... Ona sarıl, onu kurtar... Belli mi olur koskoca sınıftan bir tane çıkar, o da ileride bir nesli kurtaran öğretmen olur, bin can kurtaran bir doktor olur, bin kişiye yuva yapan bir mimar olur... Umut et, kurtar kurarabileceğini... Ben küsünce bana moral ver... Sen küsünce sana moral verelim...Eğitimcilik yönümüz sadece sınıfta değil ki... Her an, her yerde... Tut elinden tutabildiklerini... Bir meşaleyiz biz... Işıtmaya çalışalım karanlıkları.. Bazen zifiri karanlıkta cılız kalsa da ışığımız, birinin burnunun dibini gösterebiliyorsak bu da birşey değil midir?...