Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı kollektif-01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.020
  • 4.972
  • 2.020
  • 4.972
28 Ara 2012 17:17:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hayırlı akşamlar cümlenize.
Buraya güzel haberlerle gelmeyi çok isterdim.
kayınbiraderim şu an tıp fakültesinde yatıyor.Sorun bel fıtığı ancak ilaçlara karşı alerjisi var ve fenalaşıyor.sancısı durmadı kaç gündür.yarın bir aksilik olmazsa ameliyat olacak ve çok endişeliyiz.
Dualarınızı esirgemeyin.

Geçmiş olsun öğretmenim.Rabbim şifa versin inş.

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 17:26:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bir oğlum olacağını öğrendim:))))
cinsiyeti benim için fark etmiyor aslında ...ama çok heyecan verici
gözünüz aydın öğretmenim

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 17:27:33
aseleta öğretmenim mutluluklar.

Çevrimdışı birgaripveli

  • Yeni Üye
  • 3
  • 3
  • 3
  • 3
28 Ara 2012 17:40:27
2 tane öğrenci velisi olarak ben bu siteyi seviyom.
Çocuklarımın öğretmenleri de galiba bu siteden döküman indirdikleri için ben sizin günlük eklediğiniz dökümanları akşam yazıcıdan çıkartıp eve götürüyorum. Çocuklarla beraber testleri çözüyorum ve eksiklerini tamamlıyorum. Öğretmenleri bir hafta falan sonra aynı dökümanlardan test yaptıklarında 100 alıyorlar.

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 18:21:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bir oğlum olacağını öğrendim:))))
cinsiyeti benim için fark etmiyor aslında ...ama çok heyecan verici
Hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah öğretmenim

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
canım halam umre ye gidiyor çok mutlu oldum rabbim bizede nasip etsin inş. çok istiyorum da.
Hayırlısıyla gidip gelsin öğretmenim,Allah herkese nasip etsin

Çevrimdışı simsekhanife67

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 18:21:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bir oğlum olacağını öğrendim:))))
cinsiyeti benim için fark etmiyor aslında ...ama çok heyecan verici
 Gözünüz aydın olsun öğretmenim,sağlıkla,mutlulukla dünyaya gelsin inşaallah.

Çevrimdışı ela elif yılmaz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.346
  • 3.587
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.346
  • 3.587
  • 1. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 18:22:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bir oğlum olacağını öğrendim:))))
cinsiyeti benim için fark etmiyor aslında ...ama çok heyecan verici
Allah analı babalı büyütsün :)

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 18:24:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Samsun tıpta alerji riskini göze alamayız demişler.Ameliyat edemiyorlarmış.
Ankara da belki olur demişler.Sancısı hiç durmuyor.Rabbim dayanma  gücü versin...
Allah sıkıntı ve ağrılarını gidersin inşallah öğretmenim,acil şifalar versin

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 18:25:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bir oğlum olacağını öğrendim:))))
cinsiyeti benim için fark etmiyor aslında ...ama çok heyecan verici

Allah analı babalı büyütsün, hayırlı evlat eylesin inşallah.

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 18:36:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bizde yeni araba aldık.Kazasız belasız kullanırız inşallah....

hayırlı olsun öğretmenim,kazasız,belasız kullanırsınız inşallah

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün hayatımdaki en kötü günü yaşadım.hiçkimse ölmedi.ama benim içimdeki azmi şevki ve bu mesleğe olan bütün duygularımı öldürdüler.
öğretmenim,moraliniz bozulmuştur muhakkak ,ama biz öğretmenler,her ne olursa olsun,sınıfa girip öğrencilerin gülen yüzüne bakınca yeniden sarılıyoruz mesleğe aşkla,
kendinizi üzüp,yıpratmayın öğretmenim

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 19:14:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hayırlı akşamlar cümlenize.
Buraya güzel haberlerle gelmeyi çok isterdim.
kayınbiraderim şu an tıp fakültesinde yatıyor.Sorun bel fıtığı ancak ilaçlara karşı alerjisi var ve fenalaşıyor.sancısı durmadı kaç gündür.yarın bir aksilik olmazsa ameliyat olacak ve çok endişeliyiz.
Dualarınızı esirgemeyin.
Geçmiş olsun öğretmenim.Allah şifa versin.

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 19:41:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bir oğlum olacağını öğrendim:))))
cinsiyeti benim için fark etmiyor aslında ...ama çok heyecan verici

Evlat sahibi olmak dünyanın en büyük mucizesi. Sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim öğretmenim.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Biz de yeni araba aldık. Kazasız belasız kullanırız inşallah....

Kazasız belasız sağlıkla kullanın öğretmenim.

Çevrimdışı selman7071

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 911
  • 4.180
  • 911
  • 4.180
28 Ara 2012 19:43:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bir oğlum olacağını öğrendim:))))
cinsiyeti benim için fark etmiyor aslında ...ama çok heyecan verici
Allah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin öğretmenim...

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 19:46:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün hayatımdaki en kötü günü yaşadım.hiçkimse ölmedi.ama benim içimdeki azmi şevki ve bu mesleğe olan bütün duygularımı öldürdüler.

Kimi zaman üst üste gelir sorunlar öğretmenim. Moraliniz bozulabilir, üzülebilirsiniz ama emin olun gelir geçer hepsi. Üzerinden zaman geçince boşuna üzüldüğünüzü fark edersiniz. Zamana bırakın bence..

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 19:48:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ayagım alcıda :( aksam macta sakatladım kendimi :) vardır bir hayır...
Geçmiş olsun öğretmenim.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK