Bizde yeni araba aldık.Kazasız belasız kullanırız inşallah....
hayırlı olsun öğretmenim,kazasız,belasız kullanırsınız inşallah
bugün hayatımdaki en kötü günü yaşadım.hiçkimse ölmedi.ama benim içimdeki azmi şevki ve bu mesleğe olan bütün duygularımı öldürdüler.
öğretmenim,moraliniz bozulmuştur muhakkak ,ama biz öğretmenler,her ne olursa olsun,sınıfa girip öğrencilerin gülen yüzüne bakınca yeniden sarılıyoruz mesleğe aşkla,
kendinizi üzüp,yıpratmayın öğretmenim