Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
28 Ara 2012 19:52:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hayırlı akşamlar cümlenize.
Buraya güzel haberlerle gelmeyi çok isterdim.
kayınbiraderim şu an tıp fakültesinde yatıyor.Sorun bel fıtığı ancak ilaçlara karşı alerjisi var ve fenalaşıyor.sancısı durmadı kaç gündür.yarın bir aksilik olmazsa ameliyat olacak ve çok endişeliyiz.
Dualarınızı esirgemeyin.

Hacile abla çok geçmiş olsun, inşallah olumlu haberler vardır bize vereceğiniz.Rabbim şifalar versin.

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
28 Ara 2012 19:59:01
aselata öğretmenim ..hayırlı olsun .sağlıkla kucağınıza almanız dileğiyle kutlarım...



yakınlarını kaybeden arkadaşalra başsağlığı diliyorum .Allah sabır versin ..mekanları cennet olsun .


hastalıklarla imtihan olan arkadaşlara acil şiflar diliyorum ....

Çevrimdışı cancancan111

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.599
  • 19.351
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.599
  • 19.351
  • 2. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 20:25:41
bugün son dersin bitmesine beş dakika kala bütün velilerim sınıfıma girdiler alkışlarla...ellerinde bir kutu çikolata ve kocaman bir demet çiçek...çiçeğin üzerinde bir not: ''çocuklarmıza ikinci anne olduğunuz ve emekleriniz için teşekkür ederiz'' yazıyor...öylesine mutlu oldum ve duygulandım ki anlatmam...öğretmenlik hayatım boyunca yaşadığım en özel ve güzel anlardan biriydi... :)

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 20:27:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün son dersin bitmesine beş dakika kala bütün velilerim sınıfıma girdiler alkışlarla...ellerinde bir kutu çikolata ve kocaman bir demet çiçek...çiçeğin üzerinde bir not: ''çocuklarmıza ikinci anne olduğunuz ve emekleriniz için teşekkür ederiz'' yazıyor...öylesine mutlu oldum ve duygulandım ki anlatmam...öğretmenlik hayatım boyunca yaşadığım en özel ve güzel anlardan biriydi... :)
Ne mutlu size öğretmenim.

Çevrimdışı hercaihoca

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.410
  • 6.367
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.410
  • 6.367
  • 2. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 20:28:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün son dersin bitmesine beş dakika kala bütün velilerim sınıfıma girdiler alkışlarla...ellerinde bir kutu çikolata ve kocaman bir demet çiçek...çiçeğin üzerinde bir not: ''çocuklarmıza ikinci anne olduğunuz ve emekleriniz için teşekkür ederiz'' yazıyor...öylesine mutlu oldum ve duygulandım ki anlatmam...öğretmenlik hayatım boyunca yaşadığım en özel ve güzel anlardan biriydi... :)

Herşeye rağmen örnek insan ve öğretmen olabilmenizi ben de tebrik ediyorum değerli öğretmenim.

Çevrimdışı hercaihoca

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.410
  • 6.367
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.410
  • 6.367
  • 2. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 20:33:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bir oğlum olacağını öğrendim:))))
cinsiyeti benim için fark etmiyor aslında ...ama çok heyecan verici

Değerli öğretmenim,
öncelikle tebrik ediyorum ve diliyorum ki Allah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alacağınız günü de size gösterir ve değerli eşinizle o cennet kokulu bebeğinizle mutlu yıllar   yaşarsınız.Selamlar.

Çevrimdışı Reyom

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 20:34:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bir oğlum olacağını öğrendim:))))
cinsiyeti benim için fark etmiyor aslında ...ama çok heyecan verici
Gözünüz aydın...Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin...

Çevrimdışı nedim8

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.627
  • 9.486
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 2.627
  • 9.486
  • 2. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 20:36:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün son dersin bitmesine beş dakika kala bütün velilerim sınıfıma girdiler alkışlarla...ellerinde bir kutu çikolata ve kocaman bir demet çiçek...çiçeğin üzerinde bir not: ''çocuklarmıza ikinci anne olduğunuz ve emekleriniz için teşekkür ederiz'' yazıyor...öylesine mutlu oldum ve duygulandım ki anlatmam...öğretmenlik hayatım boyunca yaşadığım en özel ve güzel anlardan biriydi... :)
Ne mutlu size  sevgili öğretmenim. Yaşanılan bunca sıkıntılara  ve bunca baskıya  rağmen mesleğinizi sevdiğiniz   ve bunu öğrencilerinize  yansıttığınız  için.Onları  anneleri kadar  sevdiğinize  inandırdığınız için.Kutluyorum sizi

Çevrimdışı nedim8

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.627
  • 9.486
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 2.627
  • 9.486
  • 2. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 20:38:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bir oğlum olacağını öğrendim:))))
cinsiyeti benim için fark etmiyor aslında ...ama çok heyecan verici

Analı babalı büyür  ve mutluluğunuza mutluluklar katar inşallah öğretmenim

Çevrimdışı hercaihoca

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.410
  • 6.367
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.410
  • 6.367
  • 2. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 20:41:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hayırlı akşamlar cümlenize.
Buraya güzel haberlerle gelmeyi çok isterdim.
kayınbiraderim şu an tıp fakültesinde yatıyor.Sorun bel fıtığı ancak ilaçlara karşı alerjisi var ve fenalaşıyor.sancısı durmadı kaç gündür.yarın bir aksilik olmazsa ameliyat olacak ve çok endişeliyiz.
Dualarınızı esirgemeyin.

Değerli öğretmenim,
biz ancak dualarımızla, kalbimizden geçireceğimiz şifa dileklerimizle hastamızın yanında oluruz.Ve "bütün hastalıkara şifa veren ancak ve ancak Yüce Allah'tır" ki bu doğrultuda Şafi ismi hürmetine Allah'tan acil şifalar diliyorum.(Aynı zamanda bütün hastalarımız için acil şifalar diliyorum)

Çevrimdışı emine yüzgeç

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 392
  • 1.505
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 392
  • 1.505
  • 2. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 20:48:57
 aselata öğretmenim,Allah hayırlı etsin, sağ salim kucağınıza almanızı, analı babalı büyütmenizi dilerim...

hacile öğretmenim Allah hastanıza sabır versin.Kısa zamanda bir çare bulunur inşaallah...


cancancan111  öğretmenim mutluluklarınız daim olsun. Velilerinizi vefalarından dolayı kutluyorum...

-adin- öğretmenim geçmiş olsun...

ayne öğretmenim " bu da geçer ya Hu" deyip üzüntünüzün kuma yazılmış bir yazı gibi hemen kaybolmasını dilerim...

Çevrimdışı AYNALI

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 20:51:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bir oğlum olacağını öğrendim:))))
cinsiyeti benim için fark etmiyor aslında ...ama çok heyecan verici

tebrikler öğretmenim ınşallah sağlıklı sıhhatli bir şekilde hayata merhaba der

Çevrimdışı kardia

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 3.486
  • 16.537
  • 3.486
  • 16.537
28 Ara 2012 21:04:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün hayatımdaki en kötü günü yaşadım.hiçkimse ölmedi.ama benim içimdeki azmi şevki ve bu mesleğe olan bütün duygularımı öldürdüler.

ayne öğretmenim, bugün benim için de berbat bir gündü. Neyse ki bitti. Fazla takılmamak lazım. Gerçi ben de bütün gün sinir oldum ama ne yaparsak kendimize yapıyoruz. Boş verin gitsin.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ayagım alcıda :( aksam macta sakatladım kendimi :) vardır bir hayır...

Çok geçmiş olsun hocam. İnşallah en ksa zamanda eski sağlığınıza kavuşursunuz.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hayırlı akşamlar cümlenize.
Buraya güzel haberlerle gelmeyi çok isterdim.
kayınbiraderim şu an tıp fakültesinde yatıyor.Sorun bel fıtığı ancak ilaçlara karşı alerjisi var ve fenalaşıyor.sancısı durmadı kaç gündür.yarın bir aksilik olmazsa ameliyat olacak ve çok endişeliyiz.
Dualarınızı esirgemeyin.

hacile öğretmenim, Allah acil şifalar versin. İnşallah hiçbir aksaklıkla karşılaşmadan bu sıkıntıyı da atlatırsınız. Dualarımız sizinle.

Çevrimdışı TugraÖzyıldız

  • Bilge Üye
  • *****
  • 10.285
  • 16.961
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 10.285
  • 16.961
  • Birleştirilmiş Sınıf
28 Ara 2012 21:06:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hayırlı akşamlar cümlenize.
Buraya güzel haberlerle gelmeyi çok isterdim.
kayınbiraderim şu an tıp fakültesinde yatıyor.Sorun bel fıtığı ancak ilaçlara karşı alerjisi var ve fenalaşıyor.sancısı durmadı kaç gündür.yarın bir aksilik olmazsa ameliyat olacak ve çok endişeliyiz.
Dualarınızı esirgemeyin.
Allah yar ve yardımcısı olsun,hayırlı şifalar versin.

Çevrimdışı kardia

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 3.486
  • 16.537
  • 3.486
  • 16.537
28 Ara 2012 21:20:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bir oğlum olacağını öğrendim:))))
cinsiyeti benim için fark etmiyor aslında ...ama çok heyecan verici

Gözünüz aydın hocam. Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı da nasip etsin. Mutluluğunuz daim olsun. :D

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün son dersin bitmesine beş dakika kala bütün velilerim sınıfıma girdiler alkışlarla...ellerinde bir kutu çikolata ve kocaman bir demet çiçek...çiçeğin üzerinde bir not: ''çocuklarmıza ikinci anne olduğunuz ve emekleriniz için teşekkür ederiz'' yazıyor...öylesine mutlu oldum ve duygulandım ki anlatmam...öğretmenlik hayatım boyunca yaşadığım en özel ve güzel anlardan biriydi... :)


Ne güzel hocam. Sizin adınıza çok mutlu oldum. Velileriniz de sizin kıymetinizi biliyormuş. Daha ne olsun. Darısı başımıza. :D

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
canım halam umre ye gidiyor çok mutlu oldum rabbim bizede nasip etsin inş. çok istiyorum da.

Allah kabul etsin hocam. İnşallah size de bizlere de hem umreye hem de hacca gitmek nasip olur. Halanız bizler içinde dua etsin. :)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK