bugün hayatımdaki en kötü günü yaşadım.hiçkimse ölmedi.ama benim içimdeki azmi şevki ve bu mesleğe olan bütün duygularımı öldürdüler.
ayne öğretmenim, bugün benim için de berbat bir gündü. Neyse ki bitti. Fazla takılmamak lazım. Gerçi ben de bütün gün sinir oldum ama ne yaparsak kendimize yapıyoruz. Boş verin gitsin.
ayagım alcıda
aksam macta sakatladım kendimi
vardır bir hayır...
Çok geçmiş olsun hocam. İnşallah en ksa zamanda eski sağlığınıza kavuşursunuz.
Hayırlı akşamlar cümlenize.
Buraya güzel haberlerle gelmeyi çok isterdim.
kayınbiraderim şu an tıp fakültesinde yatıyor.Sorun bel fıtığı ancak ilaçlara karşı alerjisi var ve fenalaşıyor.sancısı durmadı kaç gündür.yarın bir aksilik olmazsa ameliyat olacak ve çok endişeliyiz.
Dualarınızı esirgemeyin.
hacile öğretmenim, Allah acil şifalar versin. İnşallah hiçbir aksaklıkla karşılaşmadan bu sıkıntıyı da atlatırsınız. Dualarımız sizinle.