Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
30 Ara 2012 00:40:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
3 ay artı 3 ay iznim çıktı sonunda beni de mutlu eden birşey oldu inşallah kızım bu süre içerisinde sağlığına kavuşur da normal hayatımıza döneriz
Ne güzel öğretmenim.İnşallah en kısa sürede sağlığına kavuşur.

Çevrimdışı hayal_06

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 116
  • 736
  • 116
  • 736
30 Ara 2012 00:43:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
3 ay artı 3 ay iznim çıktı sonunda beni de mutlu eden birşey oldu inşallah kızım bu süre içerisinde sağlığına kavuşur da normal hayatımıza döneriz
İnşallah kızınız da en kısa zamanda sağlığına kavuşur.Dualarımız sizinle öğretmenim.

Çevrimdışı animes

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 302
  • 1.298
  • 302
  • 1.298
30 Ara 2012 01:37:13
ve minik kuzucuğum Ebrar bu saat olmasına rağmen uyumamakta inat eder
arada bir yüzüme bakarak gülücükler atarak bütün gücüyle elindeki çıngırağını sallar
:)
annelik böyle bir şey herşeye rağmen sevgiyle bakabiliyorsun.
bunu yapan komşular olsaydı nasıl da söylenirdim :)

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.340
  • 237.859
  • 30.340
  • 237.859
30 Ara 2012 09:04:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ve minik kuzucuğum Ebrar bu saat olmasına rağmen uyumamakta inat eder
arada bir yüzüme bakarak gülücükler atarak bütün gücüyle elindeki çıngırağını sallar
:)
annelik böyle bir şey herşeye rağmen sevgiyle bakabiliyorsun.
bunu yapan komşular olsaydı nasıl da söylenirdim :)

Allah kolaylık versin öğretmenim.Büyüyünce o halleri bile özleniyor.

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
30 Ara 2012 09:43:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ve minik kuzucuğum Ebrar bu saat olmasına rağmen uyumamakta inat eder
arada bir yüzüme bakarak gülücükler atarak bütün gücüyle elindeki çıngırağını sallar
:)
annelik böyle bir şey herşeye rağmen sevgiyle bakabiliyorsun.
bunu yapan komşular olsaydı nasıl da söylenirdim :)
Annelerin değeri buradan geliyor zaten.

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
30 Ara 2012 09:51:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ve minik kuzucuğum Ebrar bu saat olmasına rağmen uyumamakta inat eder
arada bir yüzüme bakarak gülücükler atarak bütün gücüyle elindeki çıngırağını sallar
:)
annelik böyle bir şey herşeye rağmen sevgiyle bakabiliyorsun.
bunu yapan komşular olsaydı nasıl da söylenirdim :)
Çocuklarım büyüdü, sizin yazdıklarınızla geçmişe döndüm teşekkür ederim :) emek sevgi ister bebek büyütmek, Allah uzun sağlıklı ömür versin evlatlarımıza :)

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
30 Ara 2012 09:56:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ve minik kuzucuğum Ebrar bu saat olmasına rağmen uyumamakta inat eder
arada bir yüzüme bakarak gülücükler atarak bütün gücüyle elindeki çıngırağını sallar
:)
annelik böyle bir şey herşeye rağmen sevgiyle bakabiliyorsun.
bunu yapan komşular olsaydı nasıl da söylenirdim :)
Sizi çok iyi anlıyorum.Aynı şeyleri ben çok yaşadım.Zaman çok çabuk geçiyor.O günleri ileriki yıllarda çooook arıyorsunuz.

Çevrimdışı simsekhanife67

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
30 Ara 2012 09:58:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ve minik kuzucuğum Ebrar bu saat olmasına rağmen uyumamakta inat eder
arada bir yüzüme bakarak gülücükler atarak bütün gücüyle elindeki çıngırağını sallar
:)
annelik böyle bir şey herşeye rağmen sevgiyle bakabiliyorsun.
bunu yapan komşular olsaydı nasıl da söylenirdim :)
 Kızım küçükkken,ben de bir gece uyanmadan sabahı edebilir miyim derdim.Yaşarken zor geliyor kıymeti bilinmiyor ama sonraları farklı bir tad ile hatırlanıyor.Bebeğinizle mutlu sağlıklı bir ömür  dilerim.

Çevrimdışı melfa

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 803
  • 2.531
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 803
  • 2.531
  • 1. Sınıf Öğretmeni
30 Ara 2012 10:03:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ve minik kuzucuğum Ebrar bu saat olmasına rağmen uyumamakta inat eder
arada bir yüzüme bakarak gülücükler atarak bütün gücüyle elindeki çıngırağını sallar
:)
annelik böyle bir şey herşeye rağmen sevgiyle bakabiliyorsun.
bunu yapan komşular olsaydı nasıl da söylenirdim :)
Benim oğlum da geceleri çok uyanırdı (şimdi 21 yaşında). Bir gün sınıfta uyumuşum ve hiç farkında değilim. Öğrencimin biri "susun öğretmenimiz uyuyor, uyanmasın" deyince apar topar uyanmıştım ???

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
30 Ara 2012 10:24:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ve minik kuzucuğum Ebrar bu saat olmasına rağmen uyumamakta inat eder
arada bir yüzüme bakarak gülücükler atarak bütün gücüyle elindeki çıngırağını sallar
:)
annelik böyle bir şey herşeye rağmen sevgiyle bakabiliyorsun.
bunu yapan komşular olsaydı nasıl da söylenirdim :)
belki de anneliğin en zor ama bir o kadar da tatlı anlarıdir bu :)

Çevrimdışı s.kahya

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
30 Ara 2012 10:37:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ve minik kuzucuğum Ebrar bu saat olmasına rağmen uyumamakta inat eder
arada bir yüzüme bakarak gülücükler atarak bütün gücüyle elindeki çıngırağını sallar
:)
annelik böyle bir şey herşeye rağmen sevgiyle bakabiliyorsun.
bunu yapan komşular olsaydı nasıl da söylenirdim :)
Öğretmenim onlar sağlıklı olsunlarda gerisi önemli değil..Bir şekilde oluyor herşey....Rabbim evlatlarımıza sağlıklı,sıhhatli,hayırlı ömürler nasip etsin..

Çevrimdışı penthesilia

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 885
  • 3.403
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 885
  • 3.403
  • 3. Sınıf Öğretmeni
30 Ara 2012 10:40:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
3 ay artı 3 ay iznim çıktı sonunda beni de mutlu eden birşey oldu inşallah kızım bu süre içerisinde sağlığına kavuşur da normal hayatımıza döneriz

Hayırlı olsun, kızınız kısa zamanda şifa bulur inşallah.

Çevrimdışı servana40

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 319
  • 565
  • 319
  • 565
30 Ara 2012 10:53:51
sevgi hocam-bu günlerinizi  hep kızınızla geçirin-çocuklar  annelerinden aldıkları enerji ile-bağlılık ve sevgi ile neler neler olur-bu hastalıkla mücadele eden arkadaşım kızı için her şeyi bıraktı-tüm zamanı onunla-ailesi yemek-temizlik-rutin işleri paylaştı-pozitif enerji ve aile desteği-yeğenlerinin kızı ile dönüşümlü ilgilenmesi sonucu-2.kez yakalandığı hastalığı yine onlar sayesinde yendi-nakil olmadı-bulunamadı-ama aradan sanırım 4 yıla yakın zaman geçti-sizde  aynı şifayı bulmanızı dilerim-doğal şifalarıda unutmayın

Çevrimdışı tayper35

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.459
  • 4.229
  • 1.459
  • 4.229
30 Ara 2012 11:50:59
dün geceyi yine hastanede geçirdim.sağ kolumu tamamen hissetmiyordum.ama allaha şükür şu anda iyiyim...

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
30 Ara 2012 11:51:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dün geceyi yine hastanede geçirdim.sağ kolumu tamamen hissetmiyordum.ama allaha şükür şu anda iyiyim...

Geçmiş olsun öğretmenim. Cenabı hak tamamen şifa versin inşallah.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK