dün geceyi yine hastanede geçirdim.sağ kolumu tamamen hissetmiyordum.ama allaha şükür şu anda iyiyim...
3 ay artı 3 ay iznim çıktı sonunda beni de mutlu eden birşey oldu inşallah kızım bu süre içerisinde sağlığına kavuşur da normal hayatımıza döneriz
bugün son dersin bitmesine beş dakika kala bütün velilerim sınıfıma girdiler alkışlarla...ellerinde bir kutu çikolata ve kocaman bir demet çiçek...çiçeğin üzerinde bir not: ''çocuklarmıza ikinci anne olduğunuz ve emekleriniz için teşekkür ederiz'' yazıyor...öylesine mutlu oldum ve duygulandım ki anlatmam...öğretmenlik hayatım boyunca yaşadığım en özel ve güzel anlardan biriydi...
umarim 2013 yilinda burada bizimle sikintisini paylasan herkesin cok guzel haberlerini aliriz...hasta olanlara acil sifalar diliyorum