Ameliyat olduğunda 4,5 cm falanmış çapı..kafatasıyla beyin zarı arasındaydı onunki..ameliyat sonrasında da kemoterapiye gerek yok dediler.1 ay radyoterapi gördü..ama ameliyat oluncaya kadarki süreç zorluydu ablam için çünkü hamileydi ve 2 ay beklemek zorunda kaldılar bebeğin büyümesi için.. tümör de sinirlere baskı yaptığından sürekli sağ kolunda kasılmalar uyuşmalar oluyoru..hemen iğne yapıyorlardı..sonrasında 1-2- satta uyuşukluğu oluyordıu ama açılıyordu daha sonra..Hamdolsun şimdi daha iyi..Çalışıyor ve kendi işini görebiliyor..İnşallah Rabbim size de şifalar versin...
benimki de 4.3 cm ama bulunduğu bölge biraz kritikmiş.inşallah ablanız gibi benim de kemoterapiye ihtiyaç kalmaz.ama doktor çok kesin konuştu kemoterapiyi.bulunduğu yerden dolayı tamamen temizlenme olasılığı yok dedi.hayırlısı bakalım hayat neler getirecek.