Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2012 22:56:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Norm fazlası olarak tercihimi yaptım ama sonu ne olur bilemiyorum belirsizlik öyle kötü ki .Çok canım sıkkın :(

hakkınızda hayırlısı olsun öğretmenim, beklemek belirsizliğe mahkum olmak zor. ama beklemekten başka da çare yok...

Çevrimdışı mavimuallim

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
27 Ara 2012 23:24:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hayırlı akşamlar cümlenize.
Buraya güzel haberlerle gelmeyi çok isterdim.
kayınbiraderim şu an tıp fakültesinde yatıyor.Sorun bel fıtığı ancak ilaçlara karşı alerjisi var ve fenalaşıyor.sancısı durmadı kaç gündür.yarın bir aksilik olmazsa ameliyat olacak ve çok endişeliyiz.
Dualarınızı esirgemeyin.
Rabbim şifasını versin inşaallah...

Çevrimdışı mavimuallim

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
27 Ara 2012 23:25:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Norm fazlası olarak tercihimi yaptım ama sonu ne olur bilemiyorum belirsizlik öyle kötü ki .Çok canım sıkkın :(
Yiyecek ekmeğiniz, içecek suyunuz neredeyse oraya gideceksiniz zümrem... Hakkınızda hayırlısı olsun... Rabbimize teslim olun... Güzel kaderler yazması için dua edin... Dua edelim... Amin diyelim... :D

Çevrimdışı mavimuallim

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
27 Ara 2012 23:26:35
Bu arada zümremi hocam olarak değiştiriyorum.. :D Malum dil alışkanlığı...  :D ;)

Çevrimdışı mavimuallim

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
27 Ara 2012 23:27:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hüseyin ÖNCEL ağabeyimizi yitirdik.Mekanı cennet olsun.
Başınız sağolsun hocam.. Rabbim geride kalanlarına sabırlar versin...

Çevrimdışı mavimuallim

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.238
  • 3.488
  • Birleştirilmiş Sınıf
27 Ara 2012 23:31:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benimde yarın ablamın kaderi belli oluyor, cildiye uzmanı, bakalım kura cekılecek, ya benım 45 dakika uzağımda olacak, ya da kilometrelerce uzaktakı agrı ya da şırnakta olacak. Rabbi herseyın hayırlısını versin. Yakınıma gelmesını cok ama cok istiyorum.
Kader de yazmayınca olmaz... Kader de yazılıysa da kimse mani olamaz... Kaderiniz güzel olsun inşaallah... :D

Çevrimdışı -adin-

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 475
  • 1.600
  • 475
  • 1.600
27 Ara 2012 23:40:02
ayagım alcıda :( aksam macta sakatladım kendimi :) vardır bir hayır...

Çevrimdışı fmerve

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.128
  • 7.189
  • 5.128
  • 7.189
27 Ara 2012 23:42:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Kader de yazmayınca olmaz... Kader de yazılıysa da kimse mani olamaz... Kaderiniz güzel olsun inşaallah... :D
Sağolun öğretmenim cok guzel bır soz, ablamında kaderi şırnakmış, cok cok uzak, Rabbim sağlık versin.

Çevrimdışı zeus83tr

  • B Grubu
  • 1.150
  • 2.156
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.150
  • 2.156
  • 4. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2012 23:43:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ayagım alcıda :( aksam macta sakatladım kendimi :) vardır bir hayır...
Geçmiş olsun hocam... maç kaç kaç bitti peki? yani değdimi alçıya?  :D

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2012 23:46:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ayagım alcıda :( aksam macta sakatladım kendimi :) vardır bir hayır...

geçmiş olsun öğretmenim...

Çevrimdışı -adin-

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 475
  • 1.600
  • 475
  • 1.600
27 Ara 2012 23:52:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Geçmiş olsun hocam... maç kaç kaç bitti peki? yani değdimi alçıya?  :D

yok hocam ben cıktım diye yenildik :D

zeustr,sevil hocam tşk ederim.

Çevrimdışı fabaha

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 201
  • 202
  • 201
  • 202
27 Ara 2012 23:54:43
Bugün çok mutluyum,çünkü insanın sağlıklı,mutlu ve sevdikleriyle  beraber olması çok güzel Rabbime şükürler olsun...Rabbim hepimize elimizdeki nimetlerden dolayı şükretme idrakı versin inşallah...Şu andaki güzel duygularımı daim etsin inşallah!!!Rabbim herkesi hayırlısıyla mutlu etsin inşallah!

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2012 23:56:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ayagım alcıda :( aksam macta sakatladım kendimi :) vardır bir hayır...

Çok geçmiş olsun öğretmenim. Tez zamanda iyileşirsiniz inşallah.

Çevrimdışı zeus83tr

  • B Grubu
  • 1.150
  • 2.156
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.150
  • 2.156
  • 4. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2012 23:58:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün çok mutluyum,çünkü insanın sağlıklı,mutlu ve sevdikleriyle  beraber olması çok güzel Rabbime şükürler olsun...Rabbim hepimize elimizdeki nimetlerden dolayı şükretme idrakı versin inşallah...Şu andaki güzel duygularımı daim etsin inşallah!!!Rabbim herkesi hayırlısıyla mutlu etsin inşallah!
Amin.

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
28 Ara 2012 00:00:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ayagım alcıda :( aksam macta sakatladım kendimi :) vardır bir hayır...
Geçmiş olsun öğretmenim.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün çok mutluyum,çünkü insanın sağlıklı,mutlu ve sevdikleriyle  beraber olması çok güzel Rabbime şükürler olsun...Rabbim hepimize elimizdeki nimetlerden dolayı şükretme idrakı versin inşallah...Şu andaki güzel duygularımı daim etsin inşallah!!!Rabbim herkesi hayırlısıyla mutlu etsin inşallah!
Uzun süredir sevinç paylaşımı yoktu bu bölümde. Mutluluğunuz, mutluluğumuz daim olsun öğretmenim.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK