Bugünlerde çok doğum günü kutladık ama yarın da benim doğum günüm.
Benimde yarın ablamın kaderi belli oluyor, cildiye uzmanı, bakalım kura cekılecek, ya benım 45 dakika uzağımda olacak, ya da kilometrelerce uzaktakı agrı ya da şırnakta olacak. Rabbi herseyın hayırlısını versin. Yakınıma gelmesını cok ama cok istiyorum.