Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
25 Ara 2012 20:54:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün benim doğum günüm...
Hem sarhoşum hem yastayım...


Rabbim benimle birlikte bu gün doğan arkadaşlara sağlıklı,huzurlu bir ömür nasip etsin inşallah..


Doğum gününüz kutlu olsun öğretmenim. Nice mutlu yıllara...

Çevrimdışı galipkudalak

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.129
  • 10.553
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.129
  • 10.553
  • 1. Sınıf Öğretmeni
25 Ara 2012 20:55:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün benim doğum günüm...
Hem sarhoşum hem yastayım...


Rabbim benimle birlikte bu gün doğan arkadaşlara sağlıklı,huzurlu bir ömür nasip etsin inşallah..

sağlık ve huzurlu nice yıllara öğretmenim

Çevrimdışı sina05

  • B Grubu
  • 6.545
  • 16.679
  • 6.545
  • 16.679
25 Ara 2012 20:57:22
nagice öğretmenim mutlu yıllara inşallah.. :)

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
25 Ara 2012 21:04:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün benim doğum günüm...
Hem sarhoşum hem yastayım...

doğum gününüz kutlu olsun öğretmenim daha nice birbirinden güzel yıllara...


Rabbim benimle birlikte bu gün doğan arkadaşlara sağlıklı,huzurlu bir ömür nasip etsin inşallah..

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
25 Ara 2012 21:08:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okul açıldaıktan yaklaşık bir ay sonra okulumuza bir ücretli öğretmen geldi,bu arkadaşla ders proğramı yüzünden biraz atıştık ama yine de onun isteği doğrultuda ders proğramını düzenledik.Daha sonra nöbet de tutma zorunluluğu olmadığını söyleyip nöbet de tutmamaya başladı bunun üzerine diğer arkadaşların nöbet günleri arttı ben de öğretmenler odasında arkadaşlarla nöbet günleri ile ilgil konusurken nöbet tutmayanlar utansın dedim.Tabı arkadaşlar da ücretli öğretmenin bu tavırlarından dolayı kendısıne pek yakınlık göstermedi.Arkadaş göreve başladıktan bır ay sonra soluğu eğitim denetmenleri başkanlığında almış.Kendisine okulda mobbing yaptığımızı serviste giderken laf çarpıttığımızı branşçı arkadaşların okula üç gün geldiğini ama kendisini dört gün geldiğini ve en önemlisi de kendisine türbanından dolayı ideolajik baskı yaptığımızı söylemiş.Bunları duyan eğitim denetmenleri başkan yardımcısı onların yanında okul müdürümüzü aramış benim için bu öğretmen kim olduğunu sanıyor neyine güveniyor ideolojik baskı yapmak görevden atmaya kadar gider demiş, o öğretmenin yarın ifadesini alacaksın ve bana haber vereceksin demiş tabi bunların hepsini bana müdür anlatıyor.Ertesi gün arkadaşla ders proğramı yüzünden aramızda geçen atışma dolayısla aramızda süregelen gerginlikten dolayı diyerek ifademi istedi müdür.İfademi yazdım verdim ve okul çıkışı beni şikayet ettikleri kişiyle bi de ben görüşeyim diyip milli eğitime gittim,başkan yardımcısına kendimi tanıttım mümkünse görüşmek istediğimi söyledim,bana benimle başkanın görüşeceğini söyledi.Ben de başkanla görüşeceğimi ama kendisiyle de görüşmek istediğimi söyledim,çünkü şikayet ona yapılmıştı.Çok uzatmayayım benimle görüşmedi kapıda en az 45 dk bekledim ama içeriye misafir aldı daha sonra da onunla birlikte çıktı ben yine de derimi anlatayım diye bekledim sonra başkan geldi benimle görüşmeyen yardımcı başkan gelince onun odasında geçti karşıma oturdu,kendimi anlatmaya kalmadı bi güzel azarı işittim ve ben kendimi anlatacağım dediğime başkan yardımcısının cevabı aynen şu seni dinlersek olaya taraf oluruz olay okulda çözülsün istiyoruz.Neyse beni konuşturmadılar mecburen çıktım ama berbat haldeyim ertesi gün sabahleyin tekrar gittim başkana rica ettim beni bi dinleyin diye saolsun bu sefer dinledi biraz nasihat etti gönderdi.Kısa süre sonra rehberliğe müfettişler geldi bütün branşçı arkadaşların ders proğramı dörder güne çıkarıldı beni şikayet eden ücretli öğretmeninki üç güne düşürüldü aynı zamanda artık benim sınıfın derslerine de girmek istemiyormuş ve de girmiyor ben giriyorum ingilizce derslerine,arkadaşın 15 saatten sonra girme zorunluluğu yokmuş istemezse girmezmiş.Biz bir köy okuluyuz sabahları yeri geliyor baltayla odun kırıyoruz sobamızı biz yakıyoruz yeri geliyor sınıfımızı süpürüyoruz aslında bunları da anlattım başkana ama gördüm ki haklı olmak için haklı olmak yetmiyormuş kıymetli olmak için çalışmak çabalamak gerekmiyomuş.Okulu ikinci evi oradaki arkadaşları ailesinin birer parçası olarak gören öğretmen arkadaşlarla birlikte şimdi sanki o cıvıl cıvıl okulumuza değil de bir mezarlığa gidiyor gibi hissediyoruz kendimizi.Ne gariptirki  bizi mezara koyanlar da yine meslektaşlarımız!..

malesef hem insanlıktan nasibini alamamış, hem de öğretmenliği sadece para kazanmak için yapılan bir iş gibi gören meslektaşımız göz ardı edilemeyecek kadar fazla. siz kafanızı takıp da moralinizi bozmayın öğretmenim.... sizin enerjinizin düşüklüğü hem sizin hem de öğrencilerinizin başarı ve performansını etkileyecektir...

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
25 Ara 2012 21:11:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün benim doğum günüm...
Hem sarhoşum hem yastayım...


Rabbim benimle birlikte bu gün doğan arkadaşlara sağlıklı,huzurlu bir ömür nasip etsin inşallah..

doğum gününüz kutlu olsun öğretmenim,nice senelere :)

Çevrimdışı kızlarımcanları

  • Uzman Üye
  • *****
  • 706
  • 1.796
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 706
  • 1.796
  • 1. Sınıf Öğretmeni
25 Ara 2012 21:15:16
mutlu yıllar öğretmenim

Çevrimdışı NİL35

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 11.018
  • 107.137
  • 11.018
  • 107.137
25 Ara 2012 21:16:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün benim doğum günüm...
Hem sarhoşum hem yastayım...


Rabbim benimle birlikte bu gün doğan arkadaşlara sağlıklı,huzurlu bir ömür nasip etsin inşallah..


Size ve bugün dogum günü olan herkese mutlu yıllar ögretmenim..

Çevrimdışı sarnıç

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.385
  • 127.469
  • 8.385
  • 127.469
25 Ara 2012 21:31:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün benim doğum günüm...
Hem sarhoşum hem yastayım...
Rabbim benimle birlikte bu gün doğan arkadaşlara sağlıklı,huzurlu bir ömür nasip etsin inşallah..

Doğum gününüz kutlu, mutlu ve umut dolu olsun öğretmenim.
Nice sağlıklı ve mutlu yıllara...

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
25 Ara 2012 21:54:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün benim doğum günüm...
Hem sarhoşum hem yastayım...


Rabbim benimle birlikte bu gün doğan arkadaşlara sağlıklı,huzurlu bir ömür nasip etsin inşallah..

Nice mutlu yıllara :D

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
25 Ara 2012 21:57:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okul açıldaıktan yaklaşık bir ay sonra okulumuza bir ücretli öğretmen geldi,bu arkadaşla ders proğramı yüzünden biraz atıştık ama yine de onun isteği doğrultuda ders proğramını düzenledik.Daha sonra nöbet de tutma zorunluluğu olmadığını söyleyip nöbet de tutmamaya başladı bunun üzerine diğer arkadaşların nöbet günleri arttı ben de öğretmenler odasında arkadaşlarla nöbet günleri ile ilgil konusurken nöbet tutmayanlar utansın dedim.Tabı arkadaşlar da ücretli öğretmenin bu tavırlarından dolayı kendısıne pek yakınlık göstermedi.Arkadaş göreve başladıktan bır ay sonra soluğu eğitim denetmenleri başkanlığında almış.Kendisine okulda mobbing yaptığımızı serviste giderken laf çarpıttığımızı branşçı arkadaşların okula üç gün geldiğini ama kendisini dört gün geldiğini ve en önemlisi de kendisine türbanından dolayı ideolajik baskı yaptığımızı söylemiş.Bunları duyan eğitim denetmenleri başkan yardımcısı onların yanında okul müdürümüzü aramış benim için bu öğretmen kim olduğunu sanıyor neyine güveniyor ideolojik baskı yapmak görevden atmaya kadar gider demiş, o öğretmenin yarın ifadesini alacaksın ve bana haber vereceksin demiş tabi bunların hepsini bana müdür anlatıyor.Ertesi gün arkadaşla ders proğramı yüzünden aramızda geçen atışma dolayısla aramızda süregelen gerginlikten dolayı diyerek ifademi istedi müdür.İfademi yazdım verdim ve okul çıkışı beni şikayet ettikleri kişiyle bi de ben görüşeyim diyip milli eğitime gittim,başkan yardımcısına kendimi tanıttım mümkünse görüşmek istediğimi söyledim,bana benimle başkanın görüşeceğini söyledi.Ben de başkanla görüşeceğimi ama kendisiyle de görüşmek istediğimi söyledim,çünkü şikayet ona yapılmıştı.Çok uzatmayayım benimle görüşmedi kapıda en az 45 dk bekledim ama içeriye misafir aldı daha sonra da onunla birlikte çıktı ben yine de derimi anlatayım diye bekledim sonra başkan geldi benimle görüşmeyen yardımcı başkan gelince onun odasında geçti karşıma oturdu,kendimi anlatmaya kalmadı bi güzel azarı işittim ve ben kendimi anlatacağım dediğime başkan yardımcısının cevabı aynen şu seni dinlersek olaya taraf oluruz olay okulda çözülsün istiyoruz.Neyse beni konuşturmadılar mecburen çıktım ama berbat haldeyim ertesi gün sabahleyin tekrar gittim başkana rica ettim beni bi dinleyin diye saolsun bu sefer dinledi biraz nasihat etti gönderdi.Kısa süre sonra rehberliğe müfettişler geldi bütün branşçı arkadaşların ders proğramı dörder güne çıkarıldı beni şikayet eden ücretli öğretmeninki üç güne düşürüldü aynı zamanda artık benim sınıfın derslerine de girmek istemiyormuş ve de girmiyor ben giriyorum ingilizce derslerine,arkadaşın 15 saatten sonra girme zorunluluğu yokmuş istemezse girmezmiş.Biz bir köy okuluyuz sabahları yeri geliyor baltayla odun kırıyoruz sobamızı biz yakıyoruz yeri geliyor sınıfımızı süpürüyoruz aslında bunları da anlattım başkana ama gördüm ki haklı olmak için haklı olmak yetmiyormuş kıymetli olmak için çalışmak çabalamak gerekmiyomuş.Okulu ikinci evi oradaki arkadaşları ailesinin birer parçası olarak gören öğretmen arkadaşlarla birlikte şimdi sanki o cıvıl cıvıl okulumuza değil de bir mezarlığa gidiyor gibi hissediyoruz kendimizi.Ne gariptirki  bizi mezara koyanlar da yine meslektaşlarımız!..
Allah yardımcınız olsun öğretmenim.Tez zamanda sıkıntıları atarsınız inş.

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
25 Ara 2012 22:54:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün benim doğum günüm...
Hem sarhoşum hem yastayım...


Rabbim benimle birlikte bu gün doğan arkadaşlara sağlıklı,huzurlu bir ömür nasip etsin inşallah..

Nice nice mutlu yıllara zümrem.. Doğum günün kutlu olsun :)

Çevrimdışı arıpınar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
25 Ara 2012 22:58:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okul açıldaıktan yaklaşık bir ay sonra okulumuza bir ücretli öğretmen geldi,bu arkadaşla ders proğramı yüzünden biraz atıştık ama yine de onun isteği doğrultuda ders proğramını düzenledik.Daha sonra nöbet de tutma zorunluluğu olmadığını söyleyip nöbet de tutmamaya başladı bunun üzerine diğer arkadaşların nöbet günleri arttı ben de öğretmenler odasında arkadaşlarla nöbet günleri ile ilgil konusurken nöbet tutmayanlar utansın dedim.Tabı arkadaşlar da ücretli öğretmenin bu tavırlarından dolayı kendısıne pek yakınlık göstermedi.Arkadaş göreve başladıktan bır ay sonra soluğu eğitim denetmenleri başkanlığında almış.Kendisine okulda mobbing yaptığımızı serviste giderken laf çarpıttığımızı branşçı arkadaşların okula üç gün geldiğini ama kendisini dört gün geldiğini ve en önemlisi de kendisine türbanından dolayı ideolajik baskı yaptığımızı söylemiş.Bunları duyan eğitim denetmenleri başkan yardımcısı onların yanında okul müdürümüzü aramış benim için bu öğretmen kim olduğunu sanıyor neyine güveniyor ideolojik baskı yapmak görevden atmaya kadar gider demiş, o öğretmenin yarın ifadesini alacaksın ve bana haber vereceksin demiş tabi bunların hepsini bana müdür anlatıyor.Ertesi gün arkadaşla ders proğramı yüzünden aramızda geçen atışma dolayısla aramızda süregelen gerginlikten dolayı diyerek ifademi istedi müdür.İfademi yazdım verdim ve okul çıkışı beni şikayet ettikleri kişiyle bi de ben görüşeyim diyip milli eğitime gittim,başkan yardımcısına kendimi tanıttım mümkünse görüşmek istediğimi söyledim,bana benimle başkanın görüşeceğini söyledi.Ben de başkanla görüşeceğimi ama kendisiyle de görüşmek istediğimi söyledim,çünkü şikayet ona yapılmıştı.Çok uzatmayayım benimle görüşmedi kapıda en az 45 dk bekledim ama içeriye misafir aldı daha sonra da onunla birlikte çıktı ben yine de derimi anlatayım diye bekledim sonra başkan geldi benimle görüşmeyen yardımcı başkan gelince onun odasında geçti karşıma oturdu,kendimi anlatmaya kalmadı bi güzel azarı işittim ve ben kendimi anlatacağım dediğime başkan yardımcısının cevabı aynen şu seni dinlersek olaya taraf oluruz olay okulda çözülsün istiyoruz.Neyse beni konuşturmadılar mecburen çıktım ama berbat haldeyim ertesi gün sabahleyin tekrar gittim başkana rica ettim beni bi dinleyin diye saolsun bu sefer dinledi biraz nasihat etti gönderdi.Kısa süre sonra rehberliğe müfettişler geldi bütün branşçı arkadaşların ders proğramı dörder güne çıkarıldı beni şikayet eden ücretli öğretmeninki üç güne düşürüldü aynı zamanda artık benim sınıfın derslerine de girmek istemiyormuş ve de girmiyor ben giriyorum ingilizce derslerine,arkadaşın 15 saatten sonra girme zorunluluğu yokmuş istemezse girmezmiş.Biz bir köy okuluyuz sabahları yeri geliyor baltayla odun kırıyoruz sobamızı biz yakıyoruz yeri geliyor sınıfımızı süpürüyoruz aslında bunları da anlattım başkana ama gördüm ki haklı olmak için haklı olmak yetmiyormuş kıymetli olmak için çalışmak çabalamak gerekmiyomuş.Okulu ikinci evi oradaki arkadaşları ailesinin birer parçası olarak gören öğretmen arkadaşlarla birlikte şimdi sanki o cıvıl cıvıl okulumuza değil de bir mezarlığa gidiyor gibi hissediyoruz kendimizi.Ne gariptirki  bizi mezara koyanlar da yine meslektaşlarımız!..

Arkadaş nerden gireceğini çok iyi biliyormuş.Konu ideoloji olunca işler değişiyor ama işine geldiği gibi .Haklılık her zaman yerini bulur dert etmeyin savunmaya bile ihtiyacınız yok bence adamların kafasındaki belli yapılmaya çalışılan size değil bişeylere hazırlık , göz dağı vermek  bence .

Çevrimdışı selman7071

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 911
  • 4.180
  • 911
  • 4.180
25 Ara 2012 23:02:21
nagice öğretmenim sağlıklı nice yaşlara
alper öğretmenim yaşadığınız olay çok üzücü eminim diğer öğretmenler sizin yanınızda olarak o arkadaşa en güzel cevabı verecektir...

Çevrimdışı gülümseyinnn

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.382
  • 12.029
  • 5.382
  • 12.029
25 Ara 2012 23:09:40
..

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK