Bu aralar gözüm kulağım miniklerimde.Mutluluğum onlar hergün birer birer okumaya geçmeye başladılar. 7 kişi okumaya geçti .Daha çok var ama arkası gelecek en kısa zamanda..
ne güzel öğretmenim,tebrikler miniklere ve size,en kısa zamanda hepsi geçer inşallah

Sinüzitten dolayı müthiş baş ağrım var:( Rahat rahat eğitimhane 'de gezemiyorum 
çok geçmiş olsun öğretmenim