Hastalara şifa, dertlilere deva, borçlulara eda diliyorum. Bu arada oğluşum da rahatsız, dua eder misiniz?
evet vakit geldi artık.1-2 saat içinde hastanede olmam gerek.uzun süre buralarda olamayacağım.iyi dileklerinizi okuyamayacağım ama hepinize çok teşekkürler.hakkınızı helal edin
Cenabı hak oğlunuza şifa versin öğretmenim.
Çok mutluyum...Uluslararası bir dergide makalem yayınlandı