evet vakit geldi artık.1-2 saat içinde hastanede olmam gerek.uzun süre buralarda olamayacağım.iyi dileklerinizi okuyamayacağım ama hepinize çok teşekkürler.hakkınızı helal edin
Hastalara şifa, dertlilere deva, borçlulara eda diliyorum. Bu arada oğluşum da rahatsız, dua eder misiniz?
sıkılıyorum yeni yıldan hiçbir beklentim yok
Bugün çok mutsuzum.nedenini buraya yazamıyorum arkadaşlar ama çok zor bir sınavdan geçiyorum...RABBIME SIGINIYORUM.bu güç durumdan kurtulmamız için bana bir çıkar yol gösterir inşallah....
Çok mutluyum...Uluslararası bir dergide makalem yayınlandı