Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı kuralda neymiş

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 255
  • 1.034
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 255
  • 1.034
  • 1. Sınıf Öğretmeni
02 Oca 2013 16:59:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
evet vakit geldi artık.1-2 saat içinde hastanede olmam gerek.uzun süre buralarda olamayacağım.iyi dileklerinizi okuyamayacağım ama hepinize çok teşekkürler.hakkınızı helal edin
Geçmiş olsun öğretmenim,Rabbim şifa versin.

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
02 Oca 2013 17:22:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
evet vakit geldi artık.1-2 saat içinde hastanede olmam gerek.uzun süre buralarda olamayacağım.iyi dileklerinizi okuyamayacağım ama hepinize çok teşekkürler.hakkınızı helal edin
geçmiş olsun inşallah çarçabuk sağlığınıza kavuşur aramıza dönersiniz

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
02 Oca 2013 18:49:36
tayper öğretmenim Allah size ve tüm hastalara şifalar versin inşallah iyi haberlerinizi alırız

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
02 Oca 2013 18:52:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hastalara şifa, dertlilere deva, borçlulara eda diliyorum. Bu arada oğluşum da rahatsız, dua eder misiniz?
Geçmiş olsun, acil şifalar dilerim öğretmenim..

Çevrimdışı selman7071

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 911
  • 4.180
  • 911
  • 4.180
02 Oca 2013 18:57:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
evet vakit geldi artık.1-2 saat içinde hastanede olmam gerek.uzun süre buralarda olamayacağım.iyi dileklerinizi okuyamayacağım ama hepinize çok teşekkürler.hakkınızı helal edin
Hakkımız varsa helal olsun öğretmenim...çok kısa sürede sizi tekrar burada görmek üzere...Allah şifa versin dualarımız sizinle...

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
02 Oca 2013 19:23:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
evet vakit geldi artık.1-2 saat içinde hastanede olmam gerek.uzun süre buralarda olamayacağım.iyi dileklerinizi okuyamayacağım ama hepinize çok teşekkürler.hakkınızı helal edin
Geçmiş olsun öğretmenim.En kısa zamanda güzel haberlerinizi alırız inşallah.

Çevrimdışı asyanar

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 479
  • 960
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 479
  • 960
  • 4. Sınıf Öğretmeni
02 Oca 2013 19:28:42
sıkılıyorum yeni yıldan hiçbir beklentim yok

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
02 Oca 2013 19:38:27
Ankara'dan Derya72 öğretmenimin sınıfıyla mektup arkadaşlığı yapacak öğrencilerim çok mutlu.Ben de mutluyum.Sakarya Ankara arasına bir köprü kuran Eğitimhaneye teşekkürler.

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
02 Oca 2013 19:38:50
gencay öğretmenim Rabbim sıkıntılarınızı tez zamanda gidersin .aydınlıklara çıkarsın ..

s-aslan öğretmeni tebrik ederimm.

tayper öğretmenim Allah a emanet olun..sağlıcakla dönün inşallah ..dualarımızla yanınızdayız..

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
02 Oca 2013 20:03:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sıkılıyorum yeni yıldan hiçbir beklentim yok
Gün doğmadan neler doğarmış öğretmenim.

Çevrimdışı xxsudexx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.439
  • 3.861
  • 1.439
  • 3.861
02 Oca 2013 20:40:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün çok mutsuzum.nedenini buraya yazamıyorum arkadaşlar ama çok zor bir sınavdan geçiyorum...RABBIME SIGINIYORUM.bu güç durumdan kurtulmamız için bana bir çıkar yol gösterir inşallah....
Rabbim derdinize deva versin öğretmenim. Ayrıca İnşirah suresini çokça okumanızı tavsiye ederim.

Çevrimdışı ela elif yılmaz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.346
  • 3.587
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.346
  • 3.587
  • 1. Sınıf Öğretmeni
02 Oca 2013 20:41:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
evet vakit geldi artık.1-2 saat içinde hastanede olmam gerek.uzun süre buralarda olamayacağım.iyi dileklerinizi okuyamayacağım ama hepinize çok teşekkürler.hakkınızı helal edin
Allah yardımcınız olsun öğretmenim

Çevrimdışı xxsudexx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.439
  • 3.861
  • 1.439
  • 3.861
02 Oca 2013 20:42:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok mutluyum...Uluslararası bir dergide makalem yayınlandı :)
Sizin adınıza çok sevindim öğretmenim. Tebrikler !

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
02 Oca 2013 20:43:38
Gencay öğretmenim sıkıntılarınızın son bulacağı sabah yakındır.

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
02 Oca 2013 20:44:15
s aslan öğretmenim büyük başarı.Tebrikler.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK