Birkaç gün önce bir öğretmen arkadaşımızı hastalığından dolayı genç yaşta kaybettik. Atamalarımız aynı okula çıkmıştı ikinci dönem beraber başlayacaktık ve zümre olacaktık ama nasip olmadı. Dünya gerçekten fani ve hiç bir şeye değmiyor. Yeni okulumu düşündükçe aklıma hep o geliyor ve kendimi çok kötü hissediyorum. Rabbim ailesinin, eşinin ve hepimizin yardımcısı olsun. Mekanı Cennet olsun... 
öğretmenim,başınız sağolsun,Allah rahmet eylesin