bu gün doktora gittim boyun fıtığı boyun düzleşmesi daralma boyun kayması... Allah beterinden korusun hepimizi.cuma günü manuel terapiye başlanacak inşallah iyileşirim dualarınızı istiyorum
geçmiş olsun öğretmenim Allah şifalar versin
artık burda çok sıkıldım yaaa tek öğretmen olmak ne zormş 
öğretmenim çok zordur,insan kendiyle ,dağlarla başbaşadır bilirim,ama orada öğretmenliğin heyecanı ve oradaki öğrencilerim başkaymış,bir çok şeyi de tek çalışırken öğrenmiştim
Allah yardımcınız olsun