evet vakit geldi artık.1-2 saat içinde hastanede olmam gerek.uzun süre buralarda olamayacağım.iyi dileklerinizi okuyamayacağım ama hepinize çok teşekkürler.hakkınızı helal edin
şimdi gördüm öğretmenim.En kısa sürede iyileşip aramızda olacaksınız yine

dualarımız sizinle.Acil şifalar..