evet vakit geldi artık.1-2 saat içinde hastanede olmam gerek.uzun süre buralarda olamayacağım.iyi dileklerinizi okuyamayacağım ama hepinize çok teşekkürler.hakkınızı helal edin
Öğretmenim acil şifalar diliyorum, kalben yanındayız dualarımızla..
(Veda gibi olmasın

varsa hakkımız helal olsun..)