Bugün çok mutsuzum.nedenini buraya yazamıyorum arkadaşlar ama çok zor bir sınavdan geçiyorum...RABBIME SIGINIYORUM.bu güç durumdan kurtulmamız için bana bir çıkar yol gösterir inşallah....
umarım en kısa zamanda sorununuz her neyse hayırlısıyla hallolur güzel bir sonuca ulaşır öğretmenim...