Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı xxsudexx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.439
  • 3.861
  • 1.439
  • 3.861
02 Oca 2013 20:50:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
evet vakit geldi artık.1-2 saat içinde hastanede olmam gerek.uzun süre buralarda olamayacağım.iyi dileklerinizi okuyamayacağım ama hepinize çok teşekkürler.hakkınızı helal edin
Allah acil şifa versin öğretmenim. Güzel, hayırlı haberlerle dönersiniz inşallah..

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
02 Oca 2013 21:01:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hastalara şifa, dertlilere deva, borçlulara eda diliyorum. Bu arada oğluşum da rahatsız, dua eder misiniz?

Acil şifalar dilerim. Oğlunuz inşallah iyileşir.

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
02 Oca 2013 21:05:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok mutluyum...Uluslararası bir dergide makalem yayınlandı :)

Tebrik ederim öğretmenim.

Tayper35 öğretmenim iyi haberlerinizi bekliyoruz.Allah yardımcınız olsun.

Çevrimdışı armanem

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 151
  • 453
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 151
  • 453
  • 2. Sınıf Öğretmeni
02 Oca 2013 21:35:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hastalara şifa, dertlilere deva, borçlulara eda diliyorum. Bu arada oğluşum da rahatsız, dua eder misiniz?
Oğlunuza Allah şifa versin öğretmenim.

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
02 Oca 2013 21:59:18
bu gün doktora gittim boyun fıtığı boyun düzleşmesi daralma boyun kayması... Allah beterinden korusun hepimizi.cuma günü manuel terapiye başlanacak inşallah iyileşirim dualarınızı istiyorum

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
02 Oca 2013 22:00:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu gün doktora gittim boyun fıtığı boyun düzleşmesi daralma boyun kayması... Allah beterinden korusun hepimizi.cuma günü manuel terapiye başlanacak inşallah iyileşirim dualarınızı istiyorum

Çok geçmiş olsun öğretmenim. Cenabı hak şifa versin inşallah...

Çevrimdışı arıpınar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
02 Oca 2013 22:02:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok mutluyum...Uluslararası bir dergide makalem yayınlandı :)

yine mi :) :) :) tebrikler zümrem :)

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu gün doktora gittim boyun fıtığı boyun düzleşmesi daralma boyun kayması... Allah beterinden korusun hepimizi.cuma günü manuel terapiye başlanacak inşallah iyileşirim dualarınızı istiyorum

farnajitten sonra ikinci öğretmen hastalığı .Aşlında hepimizin boyun egzersizi yapması lazım ilk senemde doktorum bana vermişti ama sıkıldım yapmadım umarım bir gün mecbur kalamam .Çok geçmiş olsun .

Çevrimdışı ayşem50

  • Aktif Üye
  • **
  • 43
  • 26
  • 43
  • 26
02 Oca 2013 22:03:12
artık burda çok sıkıldım yaaa tek öğretmen olmak ne zormş >:(

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
02 Oca 2013 22:04:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu gün doktora gittim boyun fıtığı boyun düzleşmesi daralma boyun kayması... Allah beterinden korusun hepimizi.cuma günü manuel terapiye başlanacak inşallah iyileşirim dualarınızı istiyorum
Boyun düzleşmesi ve fıtığı bende de var öğretmenim.Bunun için muhakkak yastığınızı değiştirip ortapedik yastık kullanınız.Bir de doktorun verdiği hareketleri düzenli olarak yapmaya çalışınız.Allah şifa versin.Çeken bilir :(

Çevrimdışı s.kahya

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
02 Oca 2013 22:05:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu gün doktora gittim boyun fıtığı boyun düzleşmesi daralma boyun kayması... Allah beterinden korusun hepimizi.cuma günü manuel terapiye başlanacak inşallah iyileşirim dualarınızı istiyorum
Geçmiş olsun öğretmenim..Allah şifa versin...

Çevrimdışı evgi-47

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 956
  • 5.487
  • 956
  • 5.487
02 Oca 2013 22:11:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu gün doktora gittim boyun fıtığı boyun düzleşmesi daralma boyun kayması... Allah beterinden korusun hepimizi.cuma günü manuel terapiye başlanacak inşallah iyileşirim dualarınızı istiyorum
Geçmiş olsun, Allah şifalar versin...
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
evet vakit geldi artık.1-2 saat içinde hastanede olmam gerek.uzun süre buralarda olamayacağım.iyi dileklerinizi okuyamayacağım ama hepinize çok teşekkürler.hakkınızı helal edin
İnşallah  sağlığınıza kavuşup yeniden aramıza dönersiniz.
  çiğdemmehmet hocam, Allah oğlunuza şifalar versin...
  s-aslan hocam tebrikler,müthişsiniz...

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
02 Oca 2013 22:14:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok mutluyum...Uluslararası bir dergide makalem yayınlandı :)
tebrik ederim öğretmenim...

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
02 Oca 2013 22:21:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
evet vakit geldi artık.1-2 saat içinde hastanede olmam gerek.uzun süre buralarda olamayacağım.iyi dileklerinizi okuyamayacağım ama hepinize çok teşekkürler.hakkınızı helal edin

dualarımız, iyi temennilerimiz sizinle öğretmenim. en kısa zamanda sağlıklı bir şekilde aramıza dönmenizi dört gözle bekliyor olacağız...

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
02 Oca 2013 22:22:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu gün doktora gittim boyun fıtığı boyun düzleşmesi daralma boyun kayması... Allah beterinden korusun hepimizi.cuma günü manuel terapiye başlanacak inşallah iyileşirim dualarınızı istiyorum
Geçmiş olsun öğretmenim.

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
02 Oca 2013 22:22:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hastalara şifa, dertlilere deva, borçlulara eda diliyorum. Bu arada oğluşum da rahatsız, dua eder misiniz?

geçmiş olsun öğretmenim...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK