bu gün doktora gittim boyun fıtığı boyun düzleşmesi daralma boyun kayması... Allah beterinden korusun hepimizi.cuma günü manuel terapiye başlanacak inşallah iyileşirim dualarınızı istiyorum
Geçmiş olsun, Allah şifalar versin...
evet vakit geldi artık.1-2 saat içinde hastanede olmam gerek.uzun süre buralarda olamayacağım.iyi dileklerinizi okuyamayacağım ama hepinize çok teşekkürler.hakkınızı helal edin
İnşallah sağlığınıza kavuşup yeniden aramıza dönersiniz.
çiğdemmehmet hocam, Allah oğlunuza şifalar versin...
s-aslan hocam tebrikler,müthişsiniz...