ilk bebeğimi kaybettim. ve yine hamile olduğumu öğrendim.
korkuyorum.....
Çok zor anne olmak sağlıkla kucağınız alırsınzı inş. Teselli olmasa gerek ama yazayım kaybedilen bebekler genelde DNA sında problem olanlar oluyormuş.Sağlıklı olmuyorlarmış yani sizin de pıhtılaşma gibi bir probleminiz yoksa korkmayın.Pıhtılaşma olsa bile iğnesi var
