Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı leylek5

  • Aktif Üye
  • **
  • 36
  • 48
  • 36
  • 48
03 Oca 2013 19:45:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
değerli meslektaşlarım yukarıdaki link yüksek lisans projem için hazırlanmış bir anket..doldurusanız sevinirim..

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
03 Oca 2013 21:20:16
heroh öğretmenim başınız sağolsun ..mekanı cennet olsun..

beyreli öğretmenim hayırlı olsun...sağlıcakla kucağınıza almak nasip olsun inşallah..

Çevrimdışı svcn-85

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.127
  • 8.960
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 4.127
  • 8.960
  • 3. Sınıf Öğretmeni
03 Oca 2013 21:42:10
heroh öğretmenim başınız sağolsun...Dayanma gücü diliyorum...

beyreli öğretmenim hayırlı olsun...Sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah.Dualarımız sizle...

Çevrimdışı hayal_06

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 116
  • 736
  • 116
  • 736
03 Oca 2013 22:05:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ilk bebeğimi kaybettim. ve yine hamile olduğumu öğrendim.
korkuyorum.....
Hayırlı olsun öğretmenim.Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin.

Çevrimdışı arıpınar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
03 Oca 2013 22:09:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ilk bebeğimi kaybettim. ve yine hamile olduğumu öğrendim.
korkuyorum.....

Çok zor anne olmak sağlıkla kucağınız alırsınzı inş. Teselli olmasa gerek ama yazayım kaybedilen bebekler genelde DNA sında problem olanlar oluyormuş.Sağlıklı olmuyorlarmış yani sizin de pıhtılaşma gibi bir probleminiz yoksa korkmayın.Pıhtılaşma olsa bile iğnesi var :)

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
03 Oca 2013 22:21:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ilk bebeğimi kaybettim. ve yine hamile olduğumu öğrendim.
korkuyorum.....
Öğretmenim umarım sağlıcakla bebeğinizi kucağınıza alırsınız..

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
03 Oca 2013 22:40:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ilk bebeğimi kaybettim. ve yine hamile olduğumu öğrendim.
korkuyorum.....
Allah bebeğinizi sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin öğretmenim.

Çevrimdışı selman7071

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 911
  • 4.180
  • 911
  • 4.180
03 Oca 2013 22:42:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ilk bebeğimi kaybettim. ve yine hamile olduğumu öğrendim.
korkuyorum.....
Allah hayırlısıyla yavrunuzu sağlıklı bir şekilde kucaklamayı nasip etsin öğretmenim...

Çevrimdışı burcin345

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.991
  • 4.005
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.991
  • 4.005
  • 3. Sınıf Öğretmeni
03 Oca 2013 22:45:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ilk bebeğimi kaybettim. ve yine hamile olduğumu öğrendim.
korkuyorum.....
öğretmenim umarım bebeğinizi sağsalim kucağınıza alırsınız

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
03 Oca 2013 23:08:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ilk bebeğimi kaybettim. ve yine hamile olduğumu öğrendim.
korkuyorum.....
Allah sağlık versin inş hayırlısıyla ,sağlıkla doğar bebişiniz :D

Çevrimdışı faldov

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.348
  • 46.579
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.348
  • 46.579
  • 2. Sınıf Öğretmeni
03 Oca 2013 23:19:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ilk bebeğimi kaybettim. ve yine hamile olduğumu öğrendim.
korkuyorum.....
Allah yardımcınız olsun.Umarım kazasız,belasız doğumunuzu gerçekleştirirsiniz.

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
03 Oca 2013 23:28:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Birkaç gün önce bir öğretmen arkadaşımızı hastalığından dolayı genç yaşta kaybettik. Atamalarımız aynı okula çıkmıştı ikinci dönem beraber başlayacaktık ve zümre olacaktık ama nasip olmadı. Dünya gerçekten fani ve hiç bir şeye değmiyor. Yeni okulumu düşündükçe aklıma hep o geliyor ve kendimi çok kötü hissediyorum. Rabbim ailesinin, eşinin ve hepimizin yardımcısı olsun. Mekanı Cennet olsun... :(

Başınız sağolsun öğretmenim. Allah gani gani rahmet eylesin. Mekanını cennet eylesin inşallah.

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
03 Oca 2013 23:29:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ilk bebeğimi kaybettim. ve yine hamile olduğumu öğrendim.
korkuyorum.....

Allah yardımcınız olsun.Umarım kazasız,belasız doğumunuzu gerçekleştirirsiniz.

Çevrimdışı emine yüzgeç

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 392
  • 1.505
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 392
  • 1.505
  • 2. Sınıf Öğretmeni
03 Oca 2013 23:48:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ilk bebeğimi kaybettim. ve yine hamile olduğumu öğrendim.
korkuyorum.....
Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin öğretmenim.Güzel haberlerinizi alırız inşaallah...

Çevrimdışı aysununalsadak

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 126
  • 438
  • 126
  • 438
04 Oca 2013 00:30:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ilk bebeğimi kaybettim. ve yine hamile olduğumu öğrendim.
korkuyorum.....
Allah yardımcınız olsun.İnşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız.Allah hayırlı evlatlar versin.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK