Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı emine yüzgeç

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 392
  • 1.505
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 392
  • 1.505
  • 2. Sınıf Öğretmeni
04 Oca 2013 18:24:08
ela elif yılmaz öğretmenim geçmiş olsun.Plakayı almanız iyi olmuş.Allah hepimizi trafik kazalarından,magandalarından korusun..
Hiç bir şekilde alkollü araç kullanılmasını ve bunun bir yolu bulunup cezasız kalmasını onaylamıyorum.Arkadaşım,akrabam değil evladım olsa bu düşüncem değişmez...

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
04 Oca 2013 18:58:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dün okuldan eve giderken aniden bir araba cıktı önüme çarpmamak için ani fren yaptım ve arabanın dibinde durabildim çok şükür ama o kadar korktum ki anlatamam..Aniden önüme çıkan arabadaki şoför ve arkadasları dönüp bana bakarak kahkalar attılar.o korkunun üzerine bir de bir dünya sinirlendim..Adama durmasını işaret ettim ama durmadı.Kendimi zor zoraki eve atıp biraz su içtim.Aklımı basıma toplayıp hemen polisi aradım.Allahtan plakayı hemen telefonuma kaydetmişim yoksa kesin unuturdum.durumu bir bir anlatıp polise tutanak tutturdum ve o araca ceza kesildi.Umarım aniden plakasına gelen cezadan dersini alır ve kurallara uyar bundan sonra...
geçmiş olsun öğretmenim,iyi ki bir şey olmadan atlatmışsınız

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
04 Oca 2013 21:42:11
bu akşam manuel terapi ile boyun fıtığı tedavisine başladım Allah tüm hastalara ve bana da inşallah şifa nasip eder

Çevrimdışı bombom12

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 384
  • 1.129
  • 384
  • 1.129
04 Oca 2013 21:51:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu akşam manuel terapi ile boyun fıtığı tedavisine başladım Allah tüm hastalara ve bana da inşallah şifa nasip eder
Amin hocam, inşaAllah.

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
04 Oca 2013 21:54:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu akşam manuel terapi ile boyun fıtığı tedavisine başladım Allah tüm hastalara ve bana da inşallah şifa nasip eder

Geçmiş olsun öğretmenim. Allah acil şifa versin inşallah.

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
04 Oca 2013 21:55:04
elaelif öğretmenim çok geçmiş olsun ..herkes hakettiği cezayı alsın tabii..

mavi ada ılgını öğretmenim inşallah tedavi başarılı olur ..Allah tan şifa diliyorum..

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
04 Oca 2013 21:55:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu akşam manuel terapi ile boyun fıtığı tedavisine başladım Allah tüm hastalara ve bana da inşallah şifa nasip eder

Geçmiş olsun öğretmenim. Allah acil şifa versin inşallah.

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
04 Oca 2013 21:56:14
arkadaşlar tayper öğretmenimden haber alanınız var mı ...bilgilendirir misiniz ..Allah yardımcısı olsun...

Çevrimdışı hhh06

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.676
  • 6.817
  • 1.676
  • 6.817
04 Oca 2013 21:56:25
elaelifyılmaz öğretmenim geçmiş olsun,çok iyi yapmışsınız.

maviadaılgını öğretmenim geçmiş olsun Allah şifa versin.

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
04 Oca 2013 21:57:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu akşam manuel terapi ile boyun fıtığı tedavisine başladım Allah tüm hastalara ve bana da inşallah şifa nasip eder
Geçmiş olsun öğretmenim,tez zamanda iyileşirsiniz inşallah

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
04 Oca 2013 21:57:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dün okuldan eve giderken aniden bir araba cıktı önüme çarpmamak için ani fren yaptım ve arabanın dibinde durabildim çok şükür ama o kadar korktum ki anlatamam..Aniden önüme çıkan arabadaki şoför ve arkadasları dönüp bana bakarak kahkalar attılar.o korkunun üzerine bir de bir dünya sinirlendim..Adama durmasını işaret ettim ama durmadı.Kendimi zor zoraki eve atıp biraz su içtim.Aklımı basıma toplayıp hemen polisi aradım.Allahtan plakayı hemen telefonuma kaydetmişim yoksa kesin unuturdum.durumu bir bir anlatıp polise tutanak tutturdum ve o araca ceza kesildi.Umarım aniden plakasına gelen cezadan dersini alır ve kurallara uyar bundan sonra...

geçmiş olsun öğretmenim...

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
04 Oca 2013 21:59:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu akşam manuel terapi ile boyun fıtığı tedavisine başladım Allah tüm hastalara ve bana da inşallah şifa nasip eder
geçmiş olsun öğretmenim... en yakın zamanda şifa bulursunuz inş.

Çevrimdışı simsekhanife67

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
04 Oca 2013 22:21:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu akşam manuel terapi ile boyun fıtığı tedavisine başladım Allah tüm hastalara ve bana da inşallah şifa nasip eder
  Geçmiş olsun öğretmenim,acil şifa diliyorum.

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
04 Oca 2013 22:23:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dün okuldan eve giderken aniden bir araba cıktı önüme çarpmamak için ani fren yaptım ve arabanın dibinde durabildim çok şükür ama o kadar korktum ki anlatamam..Aniden önüme çıkan arabadaki şoför ve arkadasları dönüp bana bakarak kahkalar attılar.o korkunun üzerine bir de bir dünya sinirlendim..Adama durmasını işaret ettim ama durmadı.Kendimi zor zoraki eve atıp biraz su içtim.Aklımı basıma toplayıp hemen polisi aradım.Allahtan plakayı hemen telefonuma kaydetmişim yoksa kesin unuturdum.durumu bir bir anlatıp polise tutanak tutturdum ve o araca ceza kesildi.Umarım aniden plakasına gelen cezadan dersini alır ve kurallara uyar bundan sonra...
Trafik canavarları...İnsan hayatını hiçe sayan bu insanlara söyleyecek çok şey vardaa...Böyleleri yüzünden trafikte olmak beni de her zaman korkutuyor.Geçmiş olsun öğretmenim.

Çevrimdışı idil2007

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 478
  • 1.699
  • 478
  • 1.699
04 Oca 2013 22:26:52
Tüm hasta arkadaşlarıma geçmiş olsun diyorum..Dualarımız sizlerle
Diğer arkadaşlarımızıda Allah kazadan beladan korusun inşallah.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK