ilk bebeğimi kaybettim. ve yine hamile olduğumu öğrendim.
korkuyorum.....
hiç sıkıntı yapmayın öğretmenim.Şu anın tadını çıkarın

,bende kaybettim bir bebeğimi neler hissettiğinizi çok iyi anlıyorum

inşallah bu sefer kucağınıza alacaksınız

Sizin hiç üzülmemeniz lazım, bebeğiniz için
