Sarıkamışta vatan uğruna donan,şehit olan kardeşlerimizin ruhları Şad olsun.
Rabbim bir daha milletimize böyle acılar yaşatmasın.
ahh beyaz ölümm...üşümek nedir...ya donmak..bilebilir miyiz çekilen acıyı...
SARIKAMIŞ hep içimizi sızlatmıştır adını duyar duymaz...
Rabbim şehitlerimizden razı olsun ...