Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı yeni4242

  • Bilge Üye
  • *****
  • 8.472
  • 119.268
  • 8.472
  • 119.268
07 Oca 2013 10:30:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim
Çok geçmiş olsun sayın hocam. Dua insan hayatının vazgeçilmezi. Bu bağlamda birlik olup hatim ve dua çalışmalarına katılan tüm arkadaşlara teşekürler.
Allah hepimize sağlık sıhhat ve afiyet versin.

Çevrimdışı bilimciyim

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.233
  • 3.474
  • 3.233
  • 3.474
07 Oca 2013 10:30:31
tayper 35 öğretmenim büyük geçmiş olsun. allah bir daha yaşatmasın. hem size zor hem yakınlarınıza.

Çevrimdışı siraçisra

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
07 Oca 2013 10:32:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim

Öğretmenim çok geçmişolsun en kısa zamanda eski sağlığınıza kavuşmanız duası ile...

Çevrimdışı akbayisa

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.239
  • 2.135
  • 1.239
  • 2.135
07 Oca 2013 10:34:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim
Hocam çok geçmiş olsun. Allah şifa versin. İnşaallah en yakın zamanda sağlığınıza kavuşursunuz..

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 10:44:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim

ohh hem çok sevindim hem de çok rahatladım öğretmenim, geçmiş olsun...

Çevrimdışı qui suis-je?

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 521
  • 1.778
  • 521
  • 1.778
07 Oca 2013 10:45:37
Arkadaşlar bu "standart dosya" yinemi değişti ?Bugün gelen yazının sayısı aynen şöyle
Sayı:70338940-841/43

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.341
  • 237.864
  • 30.341
  • 237.864
07 Oca 2013 10:45:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim

ÇOK ŞÜKÜR RABBİME.ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.O KADAR SEVİNDİM Kİ ANLATAMAM.....

Çevrimdışı 107325

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 10:52:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim
Geçmiş olsun öğretmenim.Allaha şükür şu an sağlıklı sıhhatlisiniz :) En kısa sürede toplanırsınız inşallah.

Çevrimdışı hayal_06

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 116
  • 736
  • 116
  • 736
07 Oca 2013 10:53:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim
Geçmiş olsun öğretmenim.

Çevrimdışı adamın biri

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.187
  • 24.606
  • 5.187
  • 24.606
07 Oca 2013 11:01:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim
Allah iyiliğiniz versin hocam.Geçmiş olsun.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ŞOKTAYIM nasıl üzgünüm muğlada iki çocugunu öldüren anne yakın köyde çalışan bi öğretmen arkdaşımın ablası oldugunu öğrendim telefonda söyledi ne denir bu durumda bilemedim hiç karşılaşmadığım bi durum
Kimin nerede ve nasıl davranacağı, nasıl olacağı, ne yapacağı hiç belli olmuyor. Allah öncelikle herkese akıl fikir versin.Kolay değil; bu duruma insanımız nasıl gelebiliyor?Ne oldu ki biz bu duruma düştük?Çok iyi durumda bilidiğimiz insanların bile hiç akla hayale gelmeyen davranışlarını bile artık normal karşılamak gerekiyor.Yok dememek lazım.Onlar bu hale geleceklerini biliyorlar mıydı?
İnsanın en değerli canım dediği canlarını hem de kendi eliyle öldürmesi nasıl ifade edilebilir? Kolay değil.
Onun için Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun.Allah hepimize ağız tadı versin.Aile hayatımızdaki" tuz yok, un yok, senin annen bunu dedi benimki bunu dedi vs. vs" yerine hayata güzel bakmamız gerekiyor.
Bunlardan ders almamız gerekiyor.
Rabbim hepimizin yar ve yardımcısı olsun.
Abdil7 Öğretmenim arkadaşımızın adına sizlere de başınız sağolsun diyorum.

Çevrimdışı 107325

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 11:05:33
adamın biri öğretmenim yazdıklarınız çok doğru.Teşekkürler...

Çevrimdışı arıpınar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 11:14:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba. rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim

Çok geçmiş olsun öğretmeniiiim okudukça tuhaf oldum şuan iyi olmanıza çok sevindim.En yakın zamanda görüşmek üzere...

Çevrimdışı s.kahya

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
07 Oca 2013 11:49:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar bu "standart dosya" yinemi değişti ?Bugün gelen yazının sayısı aynen şöyle
Sayı:70338940-841/43
Evet hocam...

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
07 Oca 2013 12:29:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim

Öğretmenim çok geçmiş olsun Rabbim şifalar versin, bir an önce önceki gücünüzü kuvvetinizi yeniden kazanmanızı Yüce Rabbimden temenni ederim.Allah kimseye çaresiz dert vermesin.

Çevrimdışı culle

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 12:33:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim
Geçmiş olsun öğretmenim. İnşallah en kısa zamanda tamamen iyileşip hastaneden sağlıklı olarak çıktığınız haberini alırız.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK