Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı ~Sükut-u HayaL~

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.081
  • 6.760
  • 4.081
  • 6.760
07 Oca 2013 21:17:20
tayper öğretmenim geçmiş olsun.

Rabbim tekrarını yaşatmasın inşallah. Size sağlıklı hayırlı bir ömür diliyorum...

Çevrimdışı Reyom

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 21:21:07
tayper35 öğretmenim geçmiş olsun...

Çevrimdışı bunasilisdir

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 120
  • 344
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 120
  • 344
  • Birleştirilmiş Sınıf
07 Oca 2013 21:24:01
aranıza yeni katıldım ama bugün benim doğum günüm.bir yaş daha yaşlandık.

Çevrimdışı duyguaydın

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 5.481
  • 127.791
  • 5.481
  • 127.791
07 Oca 2013 21:54:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim
Tayper öğretmenim  geçmiş olsun,sizi aramız da görmekten çok mutlu  oldum..

Çevrimdışı bunasilisdir

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 120
  • 344
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 120
  • 344
  • Birleştirilmiş Sınıf
07 Oca 2013 21:56:01
tayper öğretmenim geçmiş olsun.

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 21:58:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim
Allah şifa versin öğretmenim.İyi olmanıza sevindim :D

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 22:03:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim
Geçmiş olsun öğretmenim.İyi olmanıza sevindim.

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 22:06:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
aranıza yeni katıldım ama bugün benim doğum günüm.bir yaş daha yaşlandık.

Doğum gününüz kutlu olsun öğretmenim. Cenabı hak nice mutlu, hayırlı, sağlıklı ömür nasip eylesin.

Çevrimdışı bunasilisdir

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 120
  • 344
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 120
  • 344
  • Birleştirilmiş Sınıf
07 Oca 2013 22:07:18
teşekkür ederim.çok sevindim.sitede ilk kutlayan siz oldunuz.

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 22:08:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
aranıza yeni katıldım ama bugün benim doğum günüm.bir yaş daha yaşlandık.
Doğum gününüz kutlu olsun öğretmenim.

Çevrimdışı emine yüzgeç

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 392
  • 1.505
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 392
  • 1.505
  • 2. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 22:09:14
bunasilisdir öğretmenim, sevdiklerinizle birlikte nice mutlu yıllara...

Çevrimdışı bunasilisdir

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 120
  • 344
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 120
  • 344
  • Birleştirilmiş Sınıf
07 Oca 2013 22:09:32
derya öğretmenim size de teşekkür ederim.şu üsteki yazıları nasıl kopyalıyorsunuz yazınızın üstüne

Çevrimdışı Bayöğretmen

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 247
  • 5.805
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 247
  • 5.805
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 22:29:00
Bağlantıdan dolayı yükleyemedim ama şimdi yükledimm
Bugün eğitimhaneye gireli 5 saat 5 gün 5 dakika geçmiş nice 50 yıllara ...

Çevrimdışı sarnıç

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.385
  • 127.469
  • 8.385
  • 127.469
07 Oca 2013 22:31:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim

Rabbimizin izniyle inşallah en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz.
Dualarımız sizlerle...

Çevrimdışı s.kahya

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
07 Oca 2013 22:31:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
aranıza yeni katıldım ama bugün benim doğum günüm.bir yaş daha yaşlandık.
Doğum gününüz kutlu olsun öğretmenim..Ayrıca hoşgeldiniz...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK