arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim
Çok geçmiş olsun öğretmenim,inşallah en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz,acil şifalar diliyorum.