Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı çomranlılı

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 327
  • 942
  • 327
  • 942
07 Oca 2013 16:24:38
tayper35 öğretmenim  geçmiş olsun

Çevrimdışı akkaya33

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.105
  • 12.726
  • 2.105
  • 12.726
07 Oca 2013 17:19:34
tayper35 öğretmenim,iyi olmanıza çok sevindim.Geçmiş olsun.Allah şifalar versin.

Çevrimdışı simsekhanife67

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 17:55:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim
  Çok sevindim iyi olmanıza öğretmenim,Rabbim kimseye sıkıntı vermesin,tekrar geçmiş olsun.

Çevrimdışı armanem

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 151
  • 453
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 151
  • 453
  • 2. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 17:58:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
gerçekten iyiyim.zaten doktorlara kalsa herşey yasak olacak.yaşamayalım daha iyi...saygılarımla
Tayper  öğretmenim çok geçmiş olsun.

Çevrimdışı kuralda neymiş

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 255
  • 1.034
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 255
  • 1.034
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 18:47:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim
Geçmiş olsun öğretmenim,daha da iyi olacaksınız Rabbimin izniyle.

Çevrimdışı hhh06

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.676
  • 6.817
  • 1.676
  • 6.817
07 Oca 2013 18:52:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim
Çok geçmiş olsun öğretmenim,inşallah en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz,acil şifalar diliyorum.

Çevrimdışı eftelyaaa

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.040
  • 2.837
  • 2.040
  • 2.837
07 Oca 2013 18:54:02
hocam geçmiş olsun..sağlıkla ..

Çevrimdışı canegt

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.904
  • 12.101
  • 2.904
  • 12.101
07 Oca 2013 18:58:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim


Çok geçmil olsun ,acil şifalar dilerim.

Çevrimdışı xxsudexx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.439
  • 3.861
  • 1.439
  • 3.861
07 Oca 2013 19:01:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim
Çoook büyük geçmiş olsun öğretmenim.Allah acil şifa versin size. Amin Rabbim kimseye yaşatmasın böyle sıkıntılar.

Çevrimdışı Dilekkk

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 127
  • 422
  • 127
  • 422
07 Oca 2013 19:11:38
tayper35 öğretmenim çok geçmiş olsun.

Çevrimdışı emine yüzgeç

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 392
  • 1.505
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 392
  • 1.505
  • 2. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 19:15:24
tayper35 öğretmenim geçmiş olsun...

Çevrimdışı futan

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.103
  • 7.823
  • 1.103
  • 7.823
07 Oca 2013 19:18:37
tayper35 öğretmenim geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin. Amin.

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
07 Oca 2013 20:19:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
gerçekten iyiyim.zaten doktorlara kalsa herşey yasak olacak.yaşamayalım daha iyi...saygılarımla
  çok geçmiş olsun öğretmenim .güzel haberlerinizi almıştım ...çok şükür .bence kendinizi yormayın ..çok dinlenin..acil şifalar diliyorum..

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 20:21:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim

Gelmiş geçmiş olsun öğretmenim.

Çevrimdışı huseyinyesilot

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 12.307
  • 153.137
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 12.307
  • 153.137
  • 2. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 21:08:51
FIFA Ballon d'Or - Puskas Ödülü Stoch'un
 
FIFA Puskas Yılın Golü Ödülü'nün sahibi Fenerbahçeli oyuncu Miroslav Stoch oldu.
 
Geçen sezon Fenerbahçe’nin Gençlerbirliği’ni Kadıköy’de 6-1 yendiği karşılaşmada Miroslav Stoch’un attığı gol ile FIFA Puskas Ödülü’nü kazandı. Slovak oyuncu 5 milyonun üzerinde oy alarak bu ödülün sahibi oldu.

Sağ taraftan kullanılan kornerde gelişine ceza sahası yayından harika vuran Slovak yıldız, kaleciyi çaresiz bırakırken bütün futbolseverlerden de beğeni almıştı.

Real Madrid’in efsane futbolcusu Macar Ferenc Puskas’ın adıyla anılan yılın golü için diğer adaylar ise Sabtoslu Neymar ve Atletico Madridli Falcao oldu.

Brezilyalı yıldız Neymar, Santos’un Internacional’i Libertadores Kupası’nda 3-1 mağlup ettiği karşılaşmada attığı harika bir golle aday oldu. Falcao ise Atletico Madrid’in America de Cali ile oynadığı hazırlık karşılaşmasında attığı golle bu büyük ödül için yarıştı. 
 
İşte Miroslav Stoch'un golü  :
 

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

KAYNAK: 

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
 

............................. ............................. ......................
 
  Arkadaşlar oy verme döneminde sizlerden de destek istemiştim ve siz değerli dostlarda oylarınızla katkıda bulunmuştunuz.Destekler meyvesini verdi ve Stoch ödülü kazandı.Bu Türkiye ,Fenerbahçe ve tüm sporseverler için gurur kaynağı tabi.Bu vesileyle hepinize teşekkür eder Stoch'u da kutlarım.Allah hayırlı uğurlu etsin.


 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK