Kara kışın ortası..Her yerde kar tatili ama onlara tatil yok.Ölüm hep iş başında

Çukurca Karataş ta bir şehidimiz var Rabbim geride bıraktıklarına sabır versin ruhu şad olsun..
Geçen 2 sene eşim ordaydı hep korkularımı paylaşırdım sizlerle..Hala korkuyorum ve artık korkmak için yazı bile bekleyemiyorum..