Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 22:35:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
aranıza yeni katıldım ama bugün benim doğum günüm.bir yaş daha yaşlandık.
Mutlu yıllar dilerim.

Çevrimdışı xxsudexx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.439
  • 3.861
  • 1.439
  • 3.861
07 Oca 2013 22:40:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
aranıza yeni katıldım ama bugün benim doğum günüm.bir yaş daha yaşlandık.
Yeni yaşınız hayırlı olsun. Sevdiklerinizle birlikte sağlıklı, huzurlu ve musmutlu bir ömür sizin olsun öğretmenim.

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
07 Oca 2013 22:40:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim

Çok sevindim iyi olmanıza.İnşallah kısa zamanda ayağa kalkacak duruma gelirsin.Geçmiş olsun öğretmenim.

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
07 Oca 2013 22:42:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
aranıza yeni katıldım ama bugün benim doğum günüm.bir yaş daha yaşlandık.

Nice mutlu,sağlıklı yıllar sizinle olsun öğretmenim.

Çevrimdışı evgi-47

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 956
  • 5.487
  • 956
  • 5.487
07 Oca 2013 22:43:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim
  Büyük geçmiş olsun, iyi olmanıza sevindim. İnşallah daha da iyi olursunuz...Zor kısmı atlattınız. :)

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 22:45:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
derya öğretmenim size de teşekkür ederim.şu üsteki yazıları nasıl kopyalıyorsunuz yazınızın üstüne
Alıntı yap tıklayınca geliyor.

Çevrimdışı ela elif yılmaz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.346
  • 3.587
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.346
  • 3.587
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 22:45:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim
Allah acil şifalar versin

Çevrimdışı ela elif yılmaz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.346
  • 3.587
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.346
  • 3.587
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 22:46:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
aranıza yeni katıldım ama bugün benim doğum günüm.bir yaş daha yaşlandık.
Hosgeldiniz.Doğum gününüz kutlu olsun :)

Çevrimdışı hhh06

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.676
  • 6.817
  • 1.676
  • 6.817
07 Oca 2013 22:53:52
bunasilisdir öğretmenim doğum gününüz kutlu olsun nice mutlu yıllara...

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 23:25:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim
öğretmenim çook geçmiş olsun,iyi olmanıza çook sevindik,inşallah çok daha iyi olursunuz

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 23:27:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
aranıza yeni katıldım ama bugün benim doğum günüm.bir yaş daha yaşlandık.
hoşgeldiniz öğretmenim
doğum gününüz kutlu olsuun :)

Çevrimdışı bombom12

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 384
  • 1.129
  • 384
  • 1.129
07 Oca 2013 23:53:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ciddi bir ameliyat sonrası kendinize dikkat etmelisiniz öğretmenim… eğitimhanede sizi sağlıklı görmek inanın eğitimhane sakinlerini daha mutlu edecektir... saygılarımla...
tayper35 öğretmenim, Öncelikle büyük geçmiş olsun. Allah bir daha böyle sıkıntılar yaşatmasın.
kereta öğretmenimin dediklerine katılıyorum. Ameliyat sonrası bakımınız, sizin iyileşme sürecenizi etkileyecektir. Saglıcakla kalın

Çevrimdışı sarizeybek

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 704
  • 665
  • Müdür Yardımcısı
  • 704
  • 665
  • Müdür Yardımcısı
08 Oca 2013 00:15:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim
Dualarımız sizinle hocam...

Çevrimdışı eftelyaaa

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.040
  • 2.837
  • 2.040
  • 2.837
08 Oca 2013 00:59:50
Kara kışın ortası..Her yerde kar tatili ama onlara tatil yok.Ölüm hep iş başında :( Çukurca Karataş ta bir şehidimiz var Rabbim geride bıraktıklarına sabır versin ruhu şad olsun..
Geçen 2 sene eşim ordaydı hep korkularımı paylaşırdım sizlerle..Hala korkuyorum ve artık korkmak için yazı bile bekleyemiyorum..

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
08 Oca 2013 01:50:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
aranıza yeni katıldım ama bugün benim doğum günüm.bir yaş daha yaşlandık.

doğum gününüz kutlu olsun,,, aramıza hoşgeldiniz...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK