Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
08 Oca 2013 05:29:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
aranıza yeni katıldım ama bugün benim doğum günüm.bir yaş daha yaşlandık.
doğum gününüz kutlu olsun...

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.341
  • 237.864
  • 30.341
  • 237.864
08 Oca 2013 06:33:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
aranıza yeni katıldım ama bugün benim doğum günüm.bir yaş daha yaşlandık.
Sevdiklerinizle nice sağlıklı, mutlu,başarılı yıllara inşallah öğretmenim.

Çevrimdışı hepzaman

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.768
  • 26.095
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.768
  • 26.095
  • 4. Sınıf Öğretmeni
08 Oca 2013 07:29:22
   Tayper35 öğretmenimizin sağlık durumuyla ilgili iyi haberler almak mutlu etti.İnşaallah en kısa zamanda toparlar kendini...
   İstanbul'da kar tatilini olduğunu yeni öğrendim.Güne erken başlamak güzel...
   İnşaallah güzel haberler aldığımız,bizi sevdiren haberleri paylaştığımız bir gün olur...

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
08 Oca 2013 08:50:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
aranıza yeni katıldım ama bugün benim doğum günüm.bir yaş daha yaşlandık.
Yaşlanmak iyidir öğretmenim.Yaşadıkça hayatın meyvelerini toplarsın.

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
08 Oca 2013 08:57:20
Havaların tamamen soğuduğu bu günlerde kendimize ve çocuklarımıza çok dikkat edelim arkadaşlar.Hastalık kapımızda nöbet beklemesin.Rahatsız olanlara acil şifalar dilerim.

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
08 Oca 2013 09:08:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sizi hiç yalnız bırakır mıyım...burdayım yaw. yasak olmasına rağmen telefondan giriyorum :)teşekkür ederim dualarını eksik etmeyen tüm eğitimhaneli dostlara...
Tayper35 öğreymenim zor bir ameliyat geçirdin.Bunu hepimiz biliyoruz.İyi haberlerinde bizi sevindirdi.Ama çok dikkat etmelisin.Geç gel ama güç gelme!!!

Çevrimdışı tayper35

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.459
  • 4.229
  • 1.459
  • 4.229
08 Oca 2013 09:09:24
nice mutlu yıllara.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
aranıza yeni katıldım ama bugün benim doğum günüm.bir yaş daha yaşlandık.

Çevrimdışı sevgi mert omal

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 344
  • 1.477
  • 344
  • 1.477
08 Oca 2013 09:51:02
dışarda kar yağıyor benim içime yağmur ağlama iki gözüm biraz daha dur demekten kendimi alamıyorum benim minik yavrumu artık hastaneden çıkardık içim yanıyor ne kadar acı çaresizce beklemek yapacak hiç bir şey yok ne kadar dayanacak şimdilik iyi ama ya acıları başlayınca o nasıl dayanacak ben nasıl seyirci kalacağım modern tıp işte bu kadar çaresiz en acısı ise bize artık bittiğini söyledikleri gün uygun ilik bulundu hayat işte bu kadar acımasız

Çevrimdışı gseren

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 127
  • 828
  • 127
  • 828
08 Oca 2013 09:54:46
 :) ;) Allahım tüm hastalara acil şifalar versin.....

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
08 Oca 2013 09:56:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dışarda kar yağıyor benim içime yağmur ağlama iki gözüm biraz daha dur demekten kendimi alamıyorum benim minik yavrumu artık hastaneden çıkardık içim yanıyor ne kadar acı çaresizce beklemek yapacak hiç bir şey yok ne kadar dayanacak şimdilik iyi ama ya acıları başlayınca o nasıl dayanacak ben nasıl seyirci kalacağım modern tıp işte bu kadar çaresiz en acısı ise bize artık bittiğini söyledikleri gün uygun ilik bulundu hayat işte bu kadar acımasız
Üzüntünüzü sonuna kadar paylaşıyorum.ALLAH'tan umut kesilmez öğretmenim.Allah sabır versin.

Çevrimdışı İlkayZeynep

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
08 Oca 2013 09:59:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dışarda kar yağıyor benim içime yağmur ağlama iki gözüm biraz daha dur demekten kendimi alamıyorum benim minik yavrumu artık hastaneden çıkardık içim yanıyor ne kadar acı çaresizce beklemek yapacak hiç bir şey yok ne kadar dayanacak şimdilik iyi ama ya acıları başlayınca o nasıl dayanacak ben nasıl seyirci kalacağım modern tıp işte bu kadar çaresiz en acısı ise bize artık bittiğini söyledikleri gün uygun ilik bulundu hayat işte bu kadar acımasız
İnanın size çok şeyler söylemek istiyorum; ama söylemiyorum bir türlü anne olarak. Tayper 35 öğretmenimizle siz her zaman dualarımdasınız.Siz çok güçlü bir annesiniz. Bu zamana kadar gelmişsiniz çok şükür. Bu zor günler geçer inşallah. Bu sınavı hayırlısıyla atlatırsınız inşallah.Rabbim yardımıcınız olsun.

Çevrimdışı arıpınar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
08 Oca 2013 10:00:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dışarda kar yağıyor benim içime yağmur ağlama iki gözüm biraz daha dur demekten kendimi alamıyorum benim minik yavrumu artık hastaneden çıkardık içim yanıyor ne kadar acı çaresizce beklemek yapacak hiç bir şey yok ne kadar dayanacak şimdilik iyi ama ya acıları başlayınca o nasıl dayanacak ben nasıl seyirci kalacağım modern tıp işte bu kadar çaresiz en acısı ise bize artık bittiğini söyledikleri gün uygun ilik bulundu hayat işte bu kadar acımasız

offf :((((( allah dayanma gücü veisrn size .çok üzüdlüm ama yapacak bişey yok :( ...................

Çevrimdışı azra_

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 322
  • 1.091
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 322
  • 1.091
  • 1. Sınıf Öğretmeni
08 Oca 2013 10:02:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dışarda kar yağıyor benim içime yağmur ağlama iki gözüm biraz daha dur demekten kendimi alamıyorum benim minik yavrumu artık hastaneden çıkardık içim yanıyor ne kadar acı çaresizce beklemek yapacak hiç bir şey yok ne kadar dayanacak şimdilik iyi ama ya acıları başlayınca o nasıl dayanacak ben nasıl seyirci kalacağım modern tıp işte bu kadar çaresiz en acısı ise bize artık bittiğini söyledikleri gün uygun ilik bulundu hayat işte bu kadar acımasız
öğretmenim,allah yardımcınız olsun,rabbim canınıza acil şifa versin,size de güç versin,dualarımız sizinle...

Çevrimdışı 107325

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
08 Oca 2013 10:03:22
 
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dışarda kar yağıyor benim içime yağmur ağlama iki gözüm biraz daha dur demekten kendimi alamıyorum benim minik yavrumu artık hastaneden çıkardık içim yanıyor ne kadar acı çaresizce beklemek yapacak hiç bir şey yok ne kadar dayanacak şimdilik iyi ama ya acıları başlayınca o nasıl dayanacak ben nasıl seyirci kalacağım modern tıp işte bu kadar çaresiz en acısı ise bize artık bittiğini söyledikleri gün uygun ilik bulundu hayat işte bu kadar acımasız
öğretmenim sizin için dua edeceğim yine.Anne olarak sizi çok iyi anlıyorum.Mesajınızı okuyunca içim, ciğerim yandı.Allah yardımcınız olsun.Rabbim bir kapıyı kapatır daha hayırlısını açar.Eminim sizi de çaresiz bırakmaz.Ne olur biraz daha sabır  :'( :'(

Çevrimdışı aselata

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
08 Oca 2013 10:37:39
tayper35 öğretmenimmmm büyükkk geçmişşş olsunn..

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK