Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı Reyom

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
06 Oca 2013 18:50:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ŞOKTAYIM nasıl üzgünüm muğlada iki çocugunu öldüren anne yakın köyde çalışan bi öğretmen arkdaşımın ablası oldugunu öğrendim telefonda söyledi ne denir bu durumda bilemedim hiç karşılaşmadığım bi durum
İnsanın aklı mantığı anlamıyor böyle bir şeyi..O anne neler yaşadı da bu duruma geldi acaba...Allah affetsin ,çocuklara rahmet  eylesin...Çok üzücü bir durum...

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
06 Oca 2013 19:14:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sarıkamışta vatan uğruna donan,şehit olan kardeşlerimizin ruhları Şad olsun.
Rabbim bir daha milletimize böyle acılar yaşatmasın.
amin.... bunlardan ders alabiliriz umarım...

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 08:55:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sarıkamışta vatan uğruna donan,şehit olan kardeşlerimizin ruhları Şad olsun.
Rabbim bir daha milletimize böyle acılar yaşatmasın.
İnşallah bizler değilde hiç kimse bir daha böyle şeyler yaşamasın.

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 08:58:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ŞOKTAYIM nasıl üzgünüm muğlada iki çocugunu öldüren anne yakın köyde çalışan bi öğretmen arkdaşımın ablası oldugunu öğrendim telefonda söyledi ne denir bu durumda bilemedim hiç karşılaşmadığım bi durum
Bence Allah'ta afetmesin.Bir anne yavrusunu nasıl öldürür ?.

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 09:00:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Allah kimseye böyle acı vermesin.Bir an kendimi o arkadaşınızın yerine koydum.Kimbilir ne haldedir...
İnşallah kimsenin başına gelmez.Arkadaşa sabırlar temenni ediyorum.

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 09:01:27
Hastalara acil şifalar,sıhhatlilere daha sağlıklı günler dilerim.

Çevrimdışı tayper35

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.459
  • 4.229
  • 1.459
  • 4.229
07 Oca 2013 09:59:45
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar tayper öğretmenimden haber alanınız var mı ...bilgilendirir misiniz ..Allah yardımcısı olsun...

Çevrimdışı TUANA:)

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.221
  • 12.498
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.221
  • 12.498
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 10:04:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim
Rabbim şifa versin öğretmenim çok geçmiş olsun

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 10:07:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim

Geçmiş olsun öğretmenim. Allah şifa versin.

Çevrimdışı selman7071

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 911
  • 4.180
  • 911
  • 4.180
07 Oca 2013 10:08:34
tayper35 öğretmenim çok geçmiş olsun...Bir an önce dinlenip toparlanarak eski sağlığınıza kavuşmanız dileğiyle...

Çevrimdışı melek1986

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.161
  • 3.172
  • Müdür Yetkili
  • 2.161
  • 3.172
  • Müdür Yetkili
07 Oca 2013 10:11:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim

ohh bee kaç gündür aklımdaydınız hocam çok sevindim iyi olmanıza rabbim daha da iyi etsin biran önce şifanızı versin inşallah, sizi tanımasam bile yakınım kadar mutlu oldum :)

Çevrimdışı sina05

  • B Grubu
  • 6.545
  • 16.679
  • 6.545
  • 16.679
07 Oca 2013 10:16:03
tayper35 öğretmenim büyük geçmiş olsun
Eğitimhaneli dostlardan Allah razı olsun, sizin için  hatim ve dualar okundu.. Şifa Allah'tan dualar kullardan...

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 10:23:36
Tayper öğretmenim geçmiş olsun.

Çevrimdışı burcin345

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.991
  • 4.005
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.991
  • 4.005
  • 3. Sınıf Öğretmeni
07 Oca 2013 10:28:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim
geçmiş olsun öğrtemenim rabbim şifa versin

Çevrimdışı s.kahya

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
07 Oca 2013 10:29:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım teşekkür ederim beni düşündüğün için.sormuşsun ama cevap veren olmamış.ben söyleyeyim bari saat 8 gibi yoğun bakımdan çıktım.şu anda çok iyiyim.ilk 36 saati hatırlamasam da çok sıkıcı bir 3 gündü.ilk ameliyat 14 saat sürmüş çıkıp 1 saat yoğun bakımda kaldıktan sonra yoğun bakımdayken beynimde kanama olduğu farkedilince 2. ameliyata almışlar.o da 8 buçuk saat sürmüş.2. ameliyat sırasında 2 defa nabız ve tansiyon alamamışlar anlayacağınız azraille iyi oyun oynamışım.sonrası da işte 48 saatlik sıkıcı ve yorucu bir yoğun bakım ünitesi.hiç uyutmadılar artık uyuyabilirim galiba.rabbim kimseye böyle sıkıntılar yaşatmasın.sonuç olarak iyiyim
Büyük geçmiş olsun hocam..İnşallah bundan sonrası senin için daha güzel olur..Rabbim yardımcın olsun...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK