Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı evgi-47

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 956
  • 5.487
  • 956
  • 5.487
04 Oca 2013 22:36:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Geçmiş olsun öğretmenim.Trafikte  şoför  müsveddesi  demeyim, insan müsveddesi  dolaşıyor  bir  sürü.Üzülmeyin.Size  bir şey olmamış
  Haklısınız, üstüne üstlük kurallara yaptırımlara uymayı denemek yerine "cezalardan nasıl kurtulurum" diye bencilce düşünenler de çoğunlukta...Empati yapamıyoruz. Kurallar sadece başkalarını değil bizi de korumak için konulmuş. Uymadığımız, ihlal ettiğimiz bir kural yarın başka bir sürücüyle karşımıza çıkıp bize de zarar verebilir.

Çevrimdışı xxsudexx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.439
  • 3.861
  • 1.439
  • 3.861
04 Oca 2013 22:48:28
ela elif yılmaz öğretmenim çook geçmiş olsun. o an akıl edip plakayı almanız çok iyi. Ben o korkuyla akıl edermiydim diye düşündüm.

Çevrimdışı xxsudexx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.439
  • 3.861
  • 1.439
  • 3.861
04 Oca 2013 22:51:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu akşam manuel terapi ile boyun fıtığı tedavisine başladım Allah tüm hastalara ve bana da inşallah şifa nasip eder
Geçmiş olsun öğretmenim. Allah hayırlı şifa versin.

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
05 Oca 2013 00:01:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dün okuldan eve giderken aniden bir araba cıktı önüme çarpmamak için ani fren yaptım ve arabanın dibinde durabildim çok şükür ama o kadar korktum ki anlatamam..Aniden önüme çıkan arabadaki şoför ve arkadasları dönüp bana bakarak kahkalar attılar.o korkunun üzerine bir de bir dünya sinirlendim..Adama durmasını işaret ettim ama durmadı.Kendimi zor zoraki eve atıp biraz su içtim.Aklımı basıma toplayıp hemen polisi aradım.Allahtan plakayı hemen telefonuma kaydetmişim yoksa kesin unuturdum.durumu bir bir anlatıp polise tutanak tutturdum ve o araca ceza kesildi.Umarım aniden plakasına gelen cezadan dersini alır ve kurallara uyar bundan sonra...

Geçmiş olsun öğretmenim.iyi ki size birşey olmamış.Trafikte kural tanımayanlar çok fazla malesef.

Çevrimdışı s.kahya

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
05 Oca 2013 00:19:02
mavi ada ılgını öğretmenim geçmiş olsun..Allah şifa versin...

Çevrimdışı asyanar

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 479
  • 960
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 479
  • 960
  • 4. Sınıf Öğretmeni
05 Oca 2013 00:24:16
tüm sıkıntısı olan arkadaşların Rabbim yardımcısı olsun

Çevrimdışı piovere_06

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.166
  • 1.013
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.166
  • 1.013
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Oca 2013 00:35:25
Isini tam yapan ogretmen gordukce seviniyorum. Doktor muhendis mudur mustesar avukat palis ciftci esnaf eger isini duzgun yapiyorsa altinda mutlaka basarili bir ogretmen vardir,

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
05 Oca 2013 00:43:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu akşam manuel terapi ile boyun fıtığı tedavisine başladım Allah tüm hastalara ve bana da inşallah şifa nasip eder
Geçmiş olsun öğretmenim.Umarım tedaviden güzel sonuç alırsınız.Egzersiz yapmayı ihmal etmeyin.

Çevrimdışı piovere_06

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.166
  • 1.013
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.166
  • 1.013
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Oca 2013 00:49:03
Hocam oncelikle gecmis olsun. Teror yalnizca vatani milleti bolmek deyil ayni zamanda vatana ihanet ve milletin canina kadtetmek diye dusunutorum. Yillarca disleri olan direksiyindan tutan ve uzerinde carpi isareti olan amblen artik milletin gozunde bayagilasarak sempati uyandirdi. tehlikeli arac kullanan insanlaracanavar deyince hoslarina gittigini fusunuyirum. Artik tr bu durumlar trafik canavarigi deyil trafik terorudur.

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
05 Oca 2013 08:16:39
ela elif yılmaz öğretmenim geçmiş olsun

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
05 Oca 2013 08:20:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu akşam manuel terapi ile boyun fıtığı tedavisine başladım Allah tüm hastalara ve bana da inşallah şifa nasip eder
Geçmiş olsun öğretmenim.

Çevrimdışı Reyom

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
05 Oca 2013 08:40:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu akşam manuel terapi ile boyun fıtığı tedavisine başladım Allah tüm hastalara ve bana da inşallah şifa nasip eder
Geçmiş olsun öğretmenim...Rabbim acil şifa verir inşallah...

ela elif yılmaz öğretmenim size de geçmiş olsun...

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.341
  • 237.864
  • 30.341
  • 237.864
05 Oca 2013 09:12:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu akşam manuel terapi ile boyun fıtığı tedavisine başladım Allah tüm hastalara ve bana da inşallah şifa nasip eder

Çok geçmiş olsun öğretmenim.Rabbim acil şifalar versin.

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
05 Oca 2013 09:32:29
mavi ada ılgını öğretmenim geçmiş olsun

Çevrimdışı galipkudalak

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.129
  • 10.553
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.129
  • 10.553
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Oca 2013 11:26:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu akşam manuel terapi ile boyun fıtığı tedavisine başladım Allah tüm hastalara ve bana da inşallah şifa nasip eder
Geçmiş olsun öğretmenim. Allah acil şifa versin inşallah.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK