Geçmiş olsun öğretmenim.Trafikte şoför müsveddesi demeyim, insan müsveddesi dolaşıyor bir sürü.Üzülmeyin.Size bir şey olmamış
Haklısınız, üstüne üstlük kurallara yaptırımlara uymayı denemek yerine "cezalardan nasıl kurtulurum" diye bencilce düşünenler de çoğunlukta...Empati yapamıyoruz. Kurallar sadece başkalarını değil bizi de korumak için konulmuş. Uymadığımız, ihlal ettiğimiz bir kural yarın başka bir sürücüyle karşımıza çıkıp bize de zarar verebilir.