Dün okuldan eve giderken aniden bir araba cıktı önüme çarpmamak için ani fren yaptım ve arabanın dibinde durabildim çok şükür ama o kadar korktum ki anlatamam..Aniden önüme çıkan arabadaki şoför ve arkadasları dönüp bana bakarak kahkalar attılar.o korkunun üzerine bir de bir dünya sinirlendim..Adama durmasını işaret ettim ama durmadı.Kendimi zor zoraki eve atıp biraz su içtim.Aklımı basıma toplayıp hemen polisi aradım.Allahtan plakayı hemen telefonuma kaydetmişim yoksa kesin unuturdum.durumu bir bir anlatıp polise tutanak tutturdum ve o araca ceza kesildi.Umarım aniden plakasına gelen cezadan dersini alır ve kurallara uyar bundan sonra...
Geçmiş olsun öğretmenim.Trafikte şoför müsveddesi demeyim, insan müsveddesi dolaşıyor bir sürü.Üzülmeyin.Size bir şey olmamış