Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
06 Oca 2013 01:54:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ŞOKTAYIM nasıl üzgünüm muğlada iki çocugunu öldüren anne yakın köyde çalışan bi öğretmen arkdaşımın ablası oldugunu öğrendim telefonda söyledi ne denir bu durumda bilemedim hiç karşılaşmadığım bi durum

İnsan ne yorum yapacağını bilemiyor :( Acı, çok acı...

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
06 Oca 2013 07:27:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ŞOKTAYIM nasıl üzgünüm muğlada iki çocugunu öldüren anne yakın köyde çalışan bi öğretmen arkdaşımın ablası oldugunu öğrendim telefonda söyledi ne denir bu durumda bilemedim hiç karşılaşmadığım bi durum
Rabbim hiç kimseye böyle bir durumu yaşatmasın

Çevrimdışı selman7071

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 911
  • 4.180
  • 911
  • 4.180
06 Oca 2013 09:20:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ŞOKTAYIM nasıl üzgünüm muğlada iki çocugunu öldüren anne yakın köyde çalışan bi öğretmen arkdaşımın ablası oldugunu öğrendim telefonda söyledi ne denir bu durumda bilemedim hiç karşılaşmadığım bi durum
Allah kimseye böyle acı vermesin.Bir an kendimi o arkadaşınızın yerine koydum.Kimbilir ne haldedir...

Çevrimdışı kollektif-01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.020
  • 4.972
  • 2.020
  • 4.972
06 Oca 2013 10:01:52
Rabbim hiç bir anne babaya böyle bir acı ve günahı yaşatmasın.O masum evlatlarına da Allah rahmet eylesin.

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
06 Oca 2013 10:14:26
abdil öğretmenim söylenecek bir şey yok.Masum yavrulara Rabbim rahmet etsin.

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
06 Oca 2013 10:29:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ŞOKTAYIM nasıl üzgünüm muğlada iki çocugunu öldüren anne yakın köyde çalışan bi öğretmen arkdaşımın ablası oldugunu öğrendim telefonda söyledi ne denir bu durumda bilemedim hiç karşılaşmadığım bi durum
Allah affetsin.Gerçekten başka ne söylenebilir ki.

Çevrimdışı AYNALI

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
06 Oca 2013 11:45:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ŞOKTAYIM nasıl üzgünüm muğlada iki çocugunu öldüren anne yakın köyde çalışan bi öğretmen arkdaşımın ablası oldugunu öğrendim telefonda söyledi ne denir bu durumda bilemedim hiç karşılaşmadığım bi durum

mevlam yardımcısı olsun öğretmenim.... zor bır durum öğretmen arkadaş için mevlam yardımcısı olsun

Çevrimdışı arıpınar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
06 Oca 2013 12:07:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ŞOKTAYIM nasıl üzgünüm muğlada iki çocugunu öldüren anne yakın köyde çalışan bi öğretmen arkdaşımın ablası oldugunu öğrendim telefonda söyledi ne denir bu durumda bilemedim hiç karşılaşmadığım bi durum

Sağlıklı bir insan cinayet işler mi intihar eder mi !!! Kimseye böyle bişey olmasın hele de çocuklara....

Çevrimdışı s.kahya

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
06 Oca 2013 12:21:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ŞOKTAYIM nasıl üzgünüm muğlada iki çocugunu öldüren anne yakın köyde çalışan bi öğretmen arkdaşımın ablası oldugunu öğrendim telefonda söyledi ne denir bu durumda bilemedim hiç karşılaşmadığım bi durum
Acı bir durum.Keşke yaşanmasaymış ama Allah çocuklara rahmet etsin anneyi de affetsin ne diyelim...

Çevrimdışı simsekhanife67

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
06 Oca 2013 12:53:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ŞOKTAYIM nasıl üzgünüm muğlada iki çocugunu öldüren anne yakın köyde çalışan bi öğretmen arkdaşımın ablası oldugunu öğrendim telefonda söyledi ne denir bu durumda bilemedim hiç karşılaşmadığım bi durum
Allahım ne kötü acısı tarif edilemez bir durum.O anne o duruma gelene kadar neler çekti,neler yaşadı acaba.Allah affetsin.

Çevrimdışı sarnıç

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.385
  • 127.469
  • 8.385
  • 127.469
06 Oca 2013 12:58:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ŞOKTAYIM nasıl üzgünüm muğlada iki çocugunu öldüren anne yakın köyde çalışan bi öğretmen arkdaşımın ablası oldugunu öğrendim telefonda söyledi ne denir bu durumda bilemedim hiç karşılaşmadığım bi durum
Rabbimiz yardımcıları olsun. İnsanın gözü nasıl nasıl oluyorda bu kadar kararıyor!
Maneviyat eksikliği...

Çevrimdışı selin42

  • Yeni Üye
  • 3
  • 4
  • 3
  • 4
06 Oca 2013 13:06:53
aynen

Çevrimdışı FTMGUNER

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.910
  • 34.979
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.910
  • 34.979
  • 1. Sınıf Öğretmeni
06 Oca 2013 13:13:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sağlıklı bir insan cinayet işler mi intihar eder mi !!! Kimseye böyle bişey olmasın hele de çocuklara....

Sağlıklı bir insan zaman içinde çok olumsuz şeyler yaşarsa bunalıma girebilir ve bunun sonucunda ruh hali bozulup cinnet geçirebilir diye düşünüyorum.Allah hiçbirimizi bu duruma düşürmesin.Allah'ım çocuklara rahmet etsin ,anneye de hem şifa hem sabır versin.

Çevrimdışı SALKIMSÖĞÜT38

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 202
  • 1.069
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 202
  • 1.069
  • 3. Sınıf Öğretmeni
06 Oca 2013 13:18:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ŞOKTAYIM nasıl üzgünüm muğlada iki çocugunu öldüren anne yakın köyde çalışan bi öğretmen arkdaşımın ablası oldugunu öğrendim telefonda söyledi ne denir bu durumda bilemedim hiç karşılaşmadığım bi durum
Oldukça anlaşılmaz ve de acı bir durum,söylecek söz bulmak zor.

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
06 Oca 2013 18:42:48
aman Allahım  ..ne denir ki ..çok üzücü ...Rabbim affetsin ..o günahsız yavrularada Allah tan rahmet diliyorum..

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK