Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı aysununalsadak

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 126
  • 438
  • 126
  • 438
14 Oca 2013 01:21:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yine burdayım :) hepinize çok teşekkür ederim.bu sabah yoğun bakımdan çıktım.4 gün daha geçmiş ömürden farketmeden.hepzaman, svcn-85 ve mavimuallim arkadaşlarım sürekli beni düşünüp msj attığınız için ayrıca teşekkürler.munzeviçığlık arkadaşım 24 saat boyunca beni merak edip telefon edip msj yolladığın ve burada arkadaşlara bilgi verdiğin için sana da çok teşekkür ederim.şu anda iyi sayılırım.hastane günlüğüne devam :)


tayper 35 öğretmenim geçmiş olsun..en kısa zamanda sağlığınıza tekrar kavuşursunuz ve artık evimdeyim dediğinizi okuruz inşallah...
 













Çevrimdışı aysununalsadak

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 126
  • 438
  • 126
  • 438
14 Oca 2013 01:23:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
küçük oğlum hiç bir şey yiyemiyor. Bağazı acıyor. Doktor iltihap yok dedi. 3 gündür sızlanıyo. Hastalık ne zormuş. Rabbim herkese şifa versin.
Çok geçmiş olsun öğretmenim Rabbim acil şifalar versin.

Çevrimdışı karamizrak40

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 2.149
  • 2.565
  • Öğrenci Velisi
  • 2.149
  • 2.565
  • Öğrenci Velisi
14 Oca 2013 01:57:02

BEŞİNCİ MEVSİM

Düştü can evime dördüncü cemre
Dünyayı üçüncü gözümle gördüm.
Dörtyüz seksenbeş gün çekti bir sene
Onaltıncı aya takvimsiz girdim.

Aynalara baktım korku gösterdi
Saatler her sabah kırkı gösterdi
Namlular, nişanlar Türk'ü gösterdi
Hayatım boyunca hedefte durdum.

Gül sundum yediler, koklamadılar
Armağan can verdim saklamadılar
Gittim... gelir diye beklemediler
Kaybolan gölgemi yollara sordum.

Getirdim yanıma ay'ı bir karış
Ölçtüm ki dağların boyu bir karış
Şehiri bir adım, köyü bir karış
Damlada denizdir en küçük derdim.

Savurdum, eledim, seçtim zamanı
Yaprak, yaprak tel tel açtım zamanı
Haftada üç asır geçtim zamanı
Nerye gittimse zamansız vardım.

Yırtıldı ruhlara çizdiğim resim
Yazık, kuklalara sığmadı sesim
Yaşadığım şimdi beşinci mevsim
Çağın çilesini sırtıma sardım
Yazar : ABDURRAHİM KARAKOÇ

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
14 Oca 2013 05:19:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
küçük oğlum hiç bir şey yiyemiyor. Bağazı acıyor. Doktor iltihap yok dedi. 3 gündür sızlanıyo. Hastalık ne zormuş. Rabbim herkese şifa versin.
Çok geçmiş olsun öğretmenim

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
14 Oca 2013 06:44:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
küçük oğlum hiç bir şey yiyemiyor. Bağazı acıyor. Doktor iltihap yok dedi. 3 gündür sızlanıyo. Hastalık ne zormuş. Rabbim herkese şifa versin.

Çok geçmiş olsun öğretmenim

Çevrimdışı kuralda neymiş

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 255
  • 1.034
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 255
  • 1.034
  • 1. Sınıf Öğretmeni
14 Oca 2013 07:00:29

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yine burdayım :) hepinize çok teşekkür ederim.bu sabah yoğun bakımdan çıktım.4 gün daha geçmiş ömürden farketmeden.hepzaman, svcn-85 ve mavimuallim arkadaşlarım sürekli beni düşünüp msj attığınız için ayrıca teşekkürler.munzeviçığlık arkadaşım 24 saat boyunca beni merak edip telefon edip msj yolladığın ve burada arkadaşlara bilgi verdiğin için sana da çok teşekkür ederim.şu anda iyi sayılırım.hastane günlüğüne devam :)
Geçmiş olsun öğretmenim,ne güzel sizi yeniden aramızda görmek.

Çevrimdışı kuralda neymiş

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 255
  • 1.034
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 255
  • 1.034
  • 1. Sınıf Öğretmeni
14 Oca 2013 07:01:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
küçük oğlum hiç bir şey yiyemiyor. Bağazı acıyor. Doktor iltihap yok dedi. 3 gündür sızlanıyo. Hastalık ne zormuş. Rabbim herkese şifa versin.
Rabbim acil şifalar versin,geçmiş olsun

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
14 Oca 2013 07:16:45
gungors öğretmenim geçmiş olsun.

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
14 Oca 2013 09:32:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yine burdayım :) hepinize çok teşekkür ederim.bu sabah yoğun bakımdan çıktım.4 gün daha geçmiş ömürden farketmeden.hepzaman, svcn-85 ve mavimuallim arkadaşlarım sürekli beni düşünüp msj attığınız için ayrıca teşekkürler.munzeviçığlık arkadaşım 24 saat boyunca beni merak edip telefon edip msj yolladığın ve burada arkadaşlara bilgi verdiğin için sana da çok teşekkür ederim.şu anda iyi sayılırım.hastane günlüğüne devam :)
Geçmiş olsun.Tez zamanda evinden haberler alırız inşallah.

Çevrimdışı ela elif yılmaz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.346
  • 3.587
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.346
  • 3.587
  • 1. Sınıf Öğretmeni
14 Oca 2013 10:24:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yine burdayım :) hepinize çok teşekkür ederim.bu sabah yoğun bakımdan çıktım.4 gün daha geçmiş ömürden farketmeden.hepzaman, svcn-85 ve mavimuallim arkadaşlarım sürekli beni düşünüp msj attığınız için ayrıca teşekkürler.munzeviçığlık arkadaşım 24 saat boyunca beni merak edip telefon edip msj yolladığın ve burada arkadaşlara bilgi verdiğin için sana da çok teşekkür ederim.şu anda iyi sayılırım.hastane günlüğüne devam :)
Çok gecmiş olsun öğretmenim

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
14 Oca 2013 10:57:39
Rahatsızlığı devam edenlere ve rahatsız olan arkadaşlara acil şifalar dilerim.Umarım tez zamanda iyileşirsiniz.

Çevrimdışı aliş70

  • Bilge Üye
  • *****
  • 12.958
  • 65.944
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • 12.958
  • 65.944
  • Özel Eğitim Öğrt.
14 Oca 2013 13:10:53
tayper öğretmenim geçmiş olsun.

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
14 Oca 2013 13:12:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
tayper öğretmenim geçmiş olsun.
Tek dileğimiz öğretmenimizi önce evinde daha sonrada öğrencileriyle beraber görmektir.

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
14 Oca 2013 13:14:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
tayper öğretmenim geçmiş olsun.
Tek dileğimiz öğretmenimizi önce evinde daha sonrada öğrencileriyle beraber görmektir.

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
14 Oca 2013 13:40:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tek dileğimiz öğretmenimizi önce evinde daha sonrada öğrencileriyle beraber görmektir.
Tüm öğretmenlerimizin sağlıklı ve mutlu olmas dileğimle Tayper öğretmenimize sağlıklı bir hayat dilerim.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK