yine burdayım
hepinize çok teşekkür ederim.bu sabah yoğun bakımdan çıktım.4 gün daha geçmiş ömürden farketmeden.hepzaman, svcn-85 ve mavimuallim arkadaşlarım sürekli beni düşünüp msj attığınız için ayrıca teşekkürler.munzeviçığlık arkadaşım 24 saat boyunca beni merak edip telefon edip msj yolladığın ve burada arkadaşlara bilgi verdiğin için sana da çok teşekkür ederim.şu anda iyi sayılırım.hastane günlüğüne devam 
Geçmiş olsun öğretmenim,ne güzel sizi yeniden aramızda görmek.