bugun benim caniminci kiymetli oglumun dogum gunu..Aras artik 3yasinda..guzel yillar yarinlar gorsun..ailesine..vatanina ve miletine hayirli evlat olsun..
Oğlunuzun yeni yaşı kutlu olsun öğretmenim.Nice sağlıklı,mutlu yaşları olsun inşallah.
Bu arada bugün benim minik oğluşumun da doğum günü.Yıllar hızla ilerliyor.Rabbimden kendi çocuklarımla birlikte,tüm yavrularımıza sağlıklı,uzun,mutlu ömürler nasip etmesini dilerim.