Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı tayper35

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.459
  • 4.229
  • 1.459
  • 4.229
15 Oca 2013 11:16:22
tebrikler
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sınıfımın seviyesi yapılan deneme sınavında ilçe,okul,türkiye geneli ortalamalarının üstünde çıktı bu da beni çok mutlu etti.

Çevrimdışı tayper35

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.459
  • 4.229
  • 1.459
  • 4.229
15 Oca 2013 11:17:04
doğum günü kutlu olsun minik yavrunuzun
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugun benim caniminci kiymetli oglumun dogum gunu..Aras  artik 3yasinda..guzel yillar yarinlar gorsun..ailesine..vatanina ve miletine hayirli evlat olsun..

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.342
  • 237.867
  • 30.342
  • 237.867
15 Oca 2013 11:18:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sınıfımın seviyesi yapılan deneme sınavında ilçe,okul,türkiye geneli ortalamalarının üstünde çıktı bu da beni çok mutlu etti.

Sizi ve öğrencilerinizi tebrik ederim.
Ne mutlu sizlere...

Çevrimdışı alanyap

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
15 Oca 2013 11:35:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugun benim caniminci kiymetli oglumun dogum gunu..Aras  artik 3yasinda..guzel yillar yarinlar gorsun..ailesine..vatanina ve miletine hayirli evlat olsun..

Oğlunuzun yeni yaşı kutlu olsun öğretmenim.Nice sağlıklı,mutlu yaşları olsun inşallah.

   Bu arada bugün benim minik oğluşumun da doğum günü.Yıllar hızla ilerliyor.Rabbimden kendi çocuklarımla birlikte,tüm yavrularımıza sağlıklı,uzun,mutlu ömürler nasip etmesini dilerim.

Çevrimdışı alanyap

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
15 Oca 2013 11:36:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sınıfımın seviyesi yapılan deneme sınavında ilçe,okul,türkiye geneli ortalamalarının üstünde çıktı bu da beni çok mutlu etti.

Emeklerinizin karşılığını almışsınız öğretmenim.Daha da başarılı günlerini görürsünüz inşallah öğrencilerinizin.Sizi tebrik ederim.

Çevrimdışı İlkayZeynep

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
15 Oca 2013 11:38:47
Norm fazlası değilim geçen perşembeden beri çok şükür. Tayinim çıktı. Her eylül ve haziran ayında kaygılanmaktan,emek verdiğim öğrencileri bırakıp gitmekten yorulmuştum artık.Merkezde görevlendirilmektense, tek başıma daha çok işler yapabileceğim bir köy okuluna gidiyorum 2. dönem. Rabbim tüm norm fazlası olanlara  hak yemeden bir okula gitmeyi nasib eder inşallah.

Çevrimdışı siraçisra

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
15 Oca 2013 11:40:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sınıfımın seviyesi yapılan deneme sınavında ilçe,okul,türkiye geneli ortalamalarının üstünde çıktı bu da beni çok mutlu etti.

Tebrikler öğretmenim
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Norm fazlası değilim geçen perşembeden beri çok şükür. Tayinim çıktı. Her eylül ve haziran ayında kaygılanmaktan,emek verdiğim öğrencileri bırakıp gitmekten yorulmuştum artık.Merkezde görevlendirilmektense, tek başıma daha çok işler yapabileceğim bir köy okuluna gidiyorum 2. dönem. Rabbim tüm norm fazlası olanlara  hak yemeden bir okula gitmeyi nasib eder inşallah.

Gözünüz aydın öğretmenim.

Çevrimdışı tayper35

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.459
  • 4.229
  • 1.459
  • 4.229
15 Oca 2013 11:41:30
gözünüz aydın.hayırlısı olsun
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Norm fazlası değilim geçen perşembeden beri çok şükür. Tayinim çıktı. Her eylül ve haziran ayında kaygılanmaktan,emek verdiğim öğrencileri bırakıp gitmekten yorulmuştum artık.Merkezde görevlendirilmektense, tek başıma daha çok işler yapabileceğim bir köy okuluna gidiyorum 2. dönem. Rabbim tüm norm fazlası olanlara  hak yemeden bir okula gitmeyi nasib eder inşallah.

Çevrimdışı İlkayZeynep

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
15 Oca 2013 11:45:37
Siraçisra,Tayper35 öğretmenim çok teşekkür ederim. Güzel haberlerinizi almak daha da mutlu etti beni. Hepimizi daha nice güzel günler bekliyordur inşallah.

Çevrimdışı alanyap

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
15 Oca 2013 11:49:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Norm fazlası değilim geçen perşembeden beri çok şükür. Tayinim çıktı. Her eylül ve haziran ayında kaygılanmaktan,emek verdiğim öğrencileri bırakıp gitmekten yorulmuştum artık.Merkezde görevlendirilmektense, tek başıma daha çok işler yapabileceğim bir köy okuluna gidiyorum 2. dönem. Rabbim tüm norm fazlası olanlara  hak yemeden bir okula gitmeyi nasib eder inşallah.
Yeni görev yeriniz hayırlı olsun öğretmenim.

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
15 Oca 2013 11:59:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Norm fazlası değilim geçen perşembeden beri çok şükür. Tayinim çıktı. Her eylül ve haziran ayında kaygılanmaktan,emek verdiğim öğrencileri bırakıp gitmekten yorulmuştum artık.Merkezde görevlendirilmektense, tek başıma daha çok işler yapabileceğim bir köy okuluna gidiyorum 2. dönem. Rabbim tüm norm fazlası olanlara  hak yemeden bir okula gitmeyi nasib eder inşallah.
Yeni görev yeriniz hayırlı olsun

Çevrimdışı İlkayZeynep

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
15 Oca 2013 12:01:23
Alanyap,38fatma öğretmenim çok sağolun. Birbirimizin hep güzel haberlerini paylaşırız buradan inşallah.İyi ki varsınız.

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
15 Oca 2013 12:01:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sınıfımın seviyesi yapılan deneme sınavında ilçe,okul,türkiye geneli ortalamalarının üstünde çıktı bu da beni çok mutlu etti.
sizi ve öğrencilerinizi tebrik ederim.

Çevrimdışı çiğdemehmet

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.593
  • 6.325
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.593
  • 6.325
  • Birleştirilmiş Sınıf
15 Oca 2013 12:26:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
küçük oğlum hiç bir şey yiyemiyor. Bağazı acıyor. Doktor iltihap yok dedi. 3 gündür sızlanıyo. Hastalık ne zormuş. Rabbim herkese şifa versin.
Geçmiş olsun öğretmenim. evet gerçekten zordur hasrtalık. Benim oğlum da rahatsız. Ona bakayım derken ben de kaptım şifayı. Şimdi evde herkes hasta. Hapşuran hapşurana. Bu arada herkese tünaydın. Kaç gündür hastalıktan giramadim buraya. Valla özledim sizleri:)

Çevrimdışı s.kahya

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
15 Oca 2013 12:29:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Norm fazlası değilim geçen perşembeden beri çok şükür. Tayinim çıktı. Her eylül ve haziran ayında kaygılanmaktan,emek verdiğim öğrencileri bırakıp gitmekten yorulmuştum artık.Merkezde görevlendirilmektense, tek başıma daha çok işler yapabileceğim bir köy okuluna gidiyorum 2. dönem. Rabbim tüm norm fazlası olanlara  hak yemeden bir okula gitmeyi nasib eder inşallah.
Yeni görev yeriniz hayırlı olsun...

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

   Bu arada bugün benim minik oğluşumun da doğum günü.Yıllar hızla ilerliyor.Rabbimden kendi çocuklarımla birlikte,tüm yavrularımıza sağlıklı,uzun,mutlu ömürler nasip etmesini dilerim.

Sizin oğlunuzunda doğum gününü kutlarım öğretmenim..SAğlıklı,sıhhatli,hayırlı ömürler nasip etsin inşallah...

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sınıfımın seviyesi yapılan deneme sınavında ilçe,okul,türkiye geneli ortalamalarının üstünde çıktı bu da beni çok mutlu etti.
Sizi ve öğrencilerinizi de tebrik ederim öğretmenim..Başarılarınız daim olsun...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK