İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı singesong

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 307
  • 503
  • 307
  • 503
02 Ara 2011 18:20:44
edipceyhan hocam korkuluk harikaymış..teşekkürler..

bu arada iyi akşamlar herkese :) bugün k sesiyle heceler cümleler derken kendimi kaybetmişim 4 sayfa yazmışlar yalvardılar bitmiyo mu bitsin artık öğretmenim diye ama yine çeneleri hiç durmuyo yorulmak bile durdurmuyor yahuu ağızlarını bantlamak istiyorum.... gaddar demeyin son saat çizgi film seyrettik kuzu gibi izlediler benim beyin rahat etti nihayet:) umarım haftasonu  çok çalışırlar..bu arada her cuma yarın tatil mi öğretmenim evet tatil.. bayram mı öğretmenim diyalogları yaşayan var mı benim gibi :D

Çevrimdışı lhollyl

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.481
  • 2.468
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.481
  • 2.468
  • 3. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2011 18:24:52
ben y sesindeyim. çocukların 1'i çok iyi durumda, her şeyi kavradı sadece sesleri tanıtmak kaldı. onunla s sesini bitirdik. Diğer çocukları geçirmedim diye çok bozuldular " öğretmenim biz sınıfta mı kalıyoruz?" diye sorup durdular:D bir dahakine verdiğim ödevleri tam yaparsanız sizle de devam ederiz dedim. ama eminim ki velilerim yine ilgilenmeyecek, çocuklar yazma ödevlerini bakarak yazıp gelecek, hiç okumayacaklar ben yine delireceğim:D

Çevrimdışı shrsyn

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 192
  • 485
  • 192
  • 485
02 Ara 2011 18:26:14
arkadaşlar matematikte ritmik saymalarla ilgili ne gibi etkinlikler yapıyorsunuz?

Çevrimdışı lhollyl

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.481
  • 2.468
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.481
  • 2.468
  • 3. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2011 18:29:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar matematikte ritmik saymalarla ilgili ne gibi etkinlikler yapıyorsunuz?
hocam ben genelde boyamalı etkinlik verdim. tırtıl şablonu ritmik saymalar için çok iyi oluyor.
bunun dışında çocukları kurbağa yapıp, zıplatarak saydırıyorum.
matematiğe yoğunlaşamadım ben henüz :(

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
02 Ara 2011 18:32:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar matematikte ritmik saymalarla ilgili ne gibi etkinlikler yapıyorsunuz?

ritmik saymalarda tren oluyoruz her vagon sırayla söylüyor bilemeyen vagon atılıyor diğerlerini dinleyip tekrar katılıyor.3 kez bilemezse ceza alıyor:):)ya da  çatlak patlak oyunu gibi herkes yanındakinin eline çakıyor ve söylüyor hızlı bir şekilde devam ediyor. diğer etkinliğimiz ise topla 2 şer grup oluşturuyoruz bunun için bir büyük öğrenciden (nöbetçi öğrenci gibi) yardım alıyoruz.aynı anda başlıyorlar sayan arkasındakine topu veriyor sonra o diğerine öyle devam ediyor ilk bitiren grup birinci oluyor ...

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
02 Ara 2011 18:33:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam ben genelde boyamalı etkinlik verdim. tırtıl şablonu ritmik saymalar için çok iyi oluyor.
bunun dışında çocukları kurbağa yapıp, zıplatarak saydırıyorum.
matematiğe yoğunlaşamadım ben henüz :(

bu arada bende bu etkinlikleri yaptıralı en son 2 hafta oluyor.sesler bitince daha fazla yoğunlaşıcam inşallah:):)

Çevrimdışı algı

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 366
  • 367
  • Müdür Yetkili
  • 366
  • 367
  • Müdür Yetkili
02 Ara 2011 18:37:01
Evet çok güzel etkinlikler.Ben de denedim faydalı oluyor.Teşekkür ederim dostlar..

Çevrimdışı yzkumut

  • Yeni Üye
  • 3
  • 0
  • 3
  • 0
02 Ara 2011 18:50:41
arkadaşlar 24 saat engeli anlamadım açıklarsanız sevinirim

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
02 Ara 2011 18:51:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar 24 saat engeli anlamadım açıklarsanız sevinirim

24 saat geçmeden aynı kişiye 2. kez teşekkür edemiyorsunuz.

Çevrimdışı gotzilla07

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 372
  • 187
  • 372
  • 187
02 Ara 2011 18:52:40
Benimkiler Ö İle Ü Yü Karıştırıolar Hala  Çıldıracam Yaaa Ne Bu Bee...

Çevrimdışı yzkumut

  • Yeni Üye
  • 3
  • 0
  • 3
  • 0
02 Ara 2011 18:53:23
sağolun hocam

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
02 Ara 2011 18:54:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benimkiler Ö İle Ü Yü Karıştırıolar Hala  Çıldıracam Yaaa Ne Bu Bee...

zamanla düzelir üzülmee .biraz sabret...

Çevrimdışı akbayisa

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.239
  • 2.135
  • 1.239
  • 2.135
02 Ara 2011 19:05:30
Benim 4 öğrencim çok kötü teneffüslerde uğraşıyorum daha başarılı olamadım sesleri biliyorlar fakat birleştiremiyorlar.
neler yapabilirim Allah rızası için yardım
bu dört öğrenci bunalttı beni...

Çevrimdışı BAR5838

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 152
  • 185
  • 152
  • 185
02 Ara 2011 19:15:13
bu hafta u kseslerini bugün son 2 saatte  ı sesini verdim. Mantığı anlayanlar hece vermeden kelimeleri okuyup geçtiler. Veli toplantısı yaptım. Evde ı sesi ile ilgili çalışmaları dergiden bitirin dedim. Artık pazartesi kontrol eder salı y perşembe s cuma d der gönderirim.İnşallaaaaaaaaaaaa ah. Yoksa yetişmeyecek.
Ayrıca yazmada geri olan öğrencilerime dün sınıfta dikte yaptırdım. Tek tek ilgilenince oluyor. Ama tek tek nasıl ve nereye kadar ilgileneyimki. Artık ilerdeki öğrencilere göre hareket etmeyi düşünüyorum. Bu 8 öğrenciden 2si hariç hepsi mantığı kavradı okuyor. Ama yazma geri.
Bugün yazamayanlardan birini velisi halasının 5. sınıf öğrencisi gibi okuyup yazdığını söylediğini söyledi. Ama ben göremiyorum ne hikmetse. Öğrenciyide çok seviyorum oysa.

Çevrimdışı vuralgökçe

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 158
  • 1.266
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 158
  • 1.266
  • 3. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2011 19:20:40
0'dan 20' ileri ve geri ritmik saymalarda tahtaya  20 basamaklı merdiven çiziyorum merdiven üzerinde saydırıyorum merdiven yöntemi ile toplama ve çıkarma işlemini daha kolay kavrıyorlar toplamada merdivenden çıkıyoruz çıkarmada merdivenden iniyoruz

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK