edipceyhan hocam korkuluk harikaymış..teşekkürler..
bu arada iyi akşamlar herkese

bugün k sesiyle heceler cümleler derken kendimi kaybetmişim 4 sayfa yazmışlar yalvardılar bitmiyo mu bitsin artık öğretmenim diye ama yine çeneleri hiç durmuyo yorulmak bile durdurmuyor yahuu ağızlarını bantlamak istiyorum.... gaddar demeyin son saat çizgi film seyrettik kuzu gibi izlediler benim beyin rahat etti nihayet:) umarım haftasonu çok çalışırlar..bu arada her cuma yarın tatil mi öğretmenim evet tatil.. bayram mı öğretmenim diyalogları yaşayan var mı benim gibi
