İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı enaz

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 238
  • 438
  • 238
  • 438
02 Ara 2011 21:26:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Pazartesi günü onluk birliklere ayırma var planda,pano için onluk birlik evi hazırlayan arkadaşımız vardı,bu mesajı görebilirse ekleyebilir mi acaba ,fikir edinme açısından yardım istiyorum teşekkürler.......

Aşağıdaki linki inceleyin isterseniz öğretmenim . Özden30 öğretmenime ait güzel bir çalışma var.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı özlemyamaçlı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2011 21:26:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
keşke benim de müstakil sınıfım olsaydı. en azından zihnim tek şeye odaklanırdı. daha u sesini verdim.herkese başarılar

sadece müstakil demeyin öğretmenim.ilgili ailelerin çocuklarından oluşan müstakil bir sınıf diye ayrıntı belirtin...sadece müstakil sınıf diyince hedefte şaşmalar olabiliyor :) bknz: ben :) geçen yıl aynı siz gibi diyordum. bu yıl birleştirilmiş sınıfımı arıyorum :)

Çevrimdışı YIĞMA.TEPE

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 54
  • 86
  • 54
  • 86
02 Ara 2011 21:31:42
haklısınız özlem yamaçlı. ancak velilerin okuldan haberi yok... mesleğimin ilk yılında bu kdar sıkılacağımı düşünmemiştim.

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
02 Ara 2011 21:32:43
Ben matematikte rakamları bitirdim.Pazartesiden sonra hıızlanmayı düşünüyorum.Başlayınca devam ederiz artık.Okumaları hızlandırınca matematik de daha zevkli geçecek inşallah. Buradaki eğlenceli etkinlikler de işimi kolaylaştıracak.Şu sesler bir bitse..

Çevrimdışı özlemyamaçlı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2011 21:35:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
haklısınız özlem yamaçlı. ancak velilerin okuldan haberi yok... mesleğimin ilk yılında bu kdar sıkılacağımı düşünmemiştim.

öğretmenim eğer öğrenci sayınız çok fazla değilse ve çocuklarda dil problemi yoksa panik yapmayın...panikle herşey birbirine karışıyor...

Çevrimdışı a.badem

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.540
  • 19.538
  • 8.540
  • 19.538
02 Ara 2011 21:37:15
merhabalar, dun tahtaya fil fotografi yansittim, ogrencime sordum nedir diye, 'esek' dedi...
Biraz garip degilmi? Ne harfleri taniyor ne de yazabiliyor.

Isimiz var. Mmmm sesindeyim.

Çevrimdışı scimen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2011 21:40:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
merhabalar, dun tahtaya fil fotografi yansittim, ogrencime sordum nedir diye, 'esek' dedi...
Biraz garip degilmi? Ne harfleri taniyor ne de yazabiliyor.

Isimiz var. Mmmm sesindeyim.
benimkilere de sesin göreslini astığımda bu ne resmi onun başharfini öğrendik diyorum ancak gelen cevaplar o resimle ilgili değil..at ı gösteriyorum türkçesini bilmiyo,el i gösteriyorum başka bişe söylüyo işimiz  iş valla hocam..el hareketleriyle anlaşmaya çalışıyorum artık

Çevrimdışı ALİKÖSE:76

  • Üye
  • *
  • 12
  • 29
  • 12
  • 29
02 Ara 2011 21:47:46
Biz daha ııı dedik.Ama sesleri karıştıranlar mı dersiniz iki saat lllllllllllllll eeeeeeeeeeeeee     le diyenler mi dersiniz:)Ama burada milleti takip edeyim nerdelermiş diye bakınca bi   llllllllllllll eeeeeeeeeeeee   le de benim diyesim geldi doğrusu :(arkadaşlar ne ediyonuz ya çocuklara ne yedirip içiriyonuz nasıl olurda arada bu kadar uçurum olur..Evet ilk defa belki 1. sınıf okutuyorum ama öğretmenim yaniiiii:)))))))))))))))))hele şu matematikten onluk birlik diyenlere helal olsun hangi ara sayıları kavrattınız:) güleyim mi ağlayayım mı bilemedim..

Çevrimdışı nursen..

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 118
  • 140
  • 118
  • 140
02 Ara 2011 21:53:14
slm arkadaşlar. bugün şunu farkettim, büyük harfler küçükler kadar kullanılmadığı için unutmalar başlamış. bugün biraz onları tekrar ettik. bu birinci sınıf çok yönlü çalışma gerektiriyo hakkaten

Çevrimdışı nurçin84

  • Üye
  • *
  • 35
  • 14
  • 35
  • 14
02 Ara 2011 21:54:30
lütfen bana bir fikir verin, çocuklar üç tane kelimeyi bir araya getirip anlamlı cümle kuramıyor, yada boşlukları uygun kelimelerle dolduramıyor, bunun için ne yapmalıyım...

Çevrimdışı scimen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2011 21:57:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Biz daha ııı dedik.Ama sesleri karıştıranlar mı dersiniz iki saat lllllllllllllll eeeeeeeeeeeeee     le diyenler mi dersiniz:)Ama burada milleti takip edeyim nerdelermiş diye bakınca bi   llllllllllllll eeeeeeeeeeeee   le de benim diyesim geldi doğrusu :(arkadaşlar ne ediyonuz ya çocuklara ne yedirip içiriyonuz nasıl olurda arada bu kadar uçurum olur..Evet ilk defa belki 1. sınıf okutuyorum ama öğretmenim yaniiiii:)))))))))))))))))hele şu matematikten onluk birlik diyenlere helal olsun hangi ara sayıları kavrattınız:) güleyim mi ağlayayım mı bilemedim..

siz gene iyisiniz hocam ben o yu bitirdim yenice :D

Çevrimdışı serpiltoksöz

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 190
  • 71
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 190
  • 71
  • 2. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2011 21:59:03
 

ben de bu ileride olanlara helal olsun demek istiyorum bu kadar hızlı giderken geride kalan öğrenciler yetişebiliyor  mu acaba bunu öğrenmek istedim. ben öğrencilerin hepsini aynı anda götürme taraftarıyım. ileride geride kaşan öğrencilere dönmek tam bir işkence daha önceki tecrübelerimden biliyorum herkese kolay gelsin.

Çevrimdışı cakmak047

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2011 22:00:56
bu cuma günlerini tatil olcağı için seviyorum ama verimli geçmediği için de sevmiyorum :D

Çevrimdışı cakmak047

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2011 22:03:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
siz gene iyisiniz hocam ben o yu bitirdim yenice :D

hocam şimdi biz böyle yavaş  ağır ağır gitmemize rağmen benm öğrencilerimn çoğunda yine aynı bi gelişme yok..4 kişi zaten okuyor diğerleri ise aynı tas aynı hamam..haftaya bütün harfleri verelim mi nee dersiniz  :D :D

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2011 22:06:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam şimdi biz böyle yavaş  ağır ağır gitmemize rağmen benm öğrencilerimn çoğunda yine aynı bi gelişme yok..4 kişi zaten okuyor diğerleri ise aynı tas aynı hamam..haftaya bütün harfleri verelim mi nee dersiniz  :D :D
Biz sizle aynı gidiyorduk hocam.M sesine geçtiniz mi?Ben r sesini bugün bitirdim.Pazartesi okuma ve dikteyle tekrar yapacağım.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK