İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı cemözgür

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 225
  • 293
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 225
  • 293
  • 1. Sınıf Öğretmeni
03 Ara 2011 00:12:11
ben 2 günde bir sesi bitiriyorum ve fotokopisi ,yanında okuma seti matematik ve hayat bilgisi yapıyorum 41 öğrenciden 29 tanesi herşeyi okuyup yazıyor kalan 12 kişiden 6 tanesi okuma iyi ancak yazı çok iyi değil geriye kalan 6 kişiden  4 kurtarılır ancak 2 kişi felaket diyebilirim artık sistem belli sesi ver hece oluştur kelime yap günlük bir saat dikte ve ev ödevi veriyorum mutlaka eve ezbere dikte çalışması veriyorum şuan b sesindeyim ancak bu sene en az 10 yaş yaşlandım tek gerçek bu sanki

Çevrimdışı metincan46

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 45
  • 330
  • 45
  • 330
03 Ara 2011 00:17:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben 2 günde bir sesi bitiriyorum ve fotokopisi ,yanında okuma seti matematik ve hayat bilgisi yapıyorum 41 öğrenciden 29 tanesi herşeyi okuyup yazıyor kalan 12 kişiden 6 tanesi okuma iyi ancak yazı çok iyi değil geriye kalan 6 kişiden  4 kurtarılır ancak 2 kişi felaket diyebilirim artık sistem belli sesi ver hece oluştur kelime yap günlük bir saat dikte ve ev ödevi veriyorum mutlaka eve ezbere dikte çalışması veriyorum şuan b sesindeyim ancak bu sene en az 10 yaş yaşlandım tek gerçek bu sanki
Hocam bu grubuda bitirin her ses için bir gün yeterli olacaktır.Yaşlanma konusuna gelince,hepimiz aynı durumdayız maalesef.

Çevrimdışı scimen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
03 Ara 2011 00:20:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben 2 günde bir sesi bitiriyorum ve fotokopisi ,yanında okuma seti matematik ve hayat bilgisi yapıyorum 41 öğrenciden 29 tanesi herşeyi okuyup yazıyor kalan 12 kişiden 6 tanesi okuma iyi ancak yazı çok iyi değil geriye kalan 6 kişiden  4 kurtarılır ancak 2 kişi felaket diyebilirim artık sistem belli sesi ver hece oluştur kelime yap günlük bir saat dikte ve ev ödevi veriyorum mutlaka eve ezbere dikte çalışması veriyorum şuan b sesindeyim ancak bu sene en az 10 yaş yaşlandım tek gerçek bu sanki
hocam bravo valla 41 kişiyle 2 günde bir ses bunun yanında mat ve hayat bilgisi..sınıfın durumu da kötü değil yani.nasıl başardınız bunu?.

Çevrimdışı AYŞE 55

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
03 Ara 2011 00:22:24
 Rabia öğretmenim mesajınız için teşekkür ederim,ben özel mesaj atamıyorum nedense ,siz nasılsınız,iyileştiniz mi :)

Çevrimdışı cemözgür

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 225
  • 293
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 225
  • 293
  • 1. Sınıf Öğretmeni
03 Ara 2011 00:37:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam bravo valla 41 kişiyle 2 günde bir ses bunun yanında mat ve hayat bilgisi..sınıfın durumu da kötü değil yani.nasıl başardınız bunu?.
öğretmenim velilerim gerçekten çok ilgili sağolsunlar verdiğim ödevi mutlaka çocuklara yaptırıyorlar   fotokopinin faydası çok görüyorum tabi hepsi bir yana biraz da çocukta olacak 2 kişi gerçekten sanki hiç öğretmen derse girmemiş gibi davranıyor

Çevrimdışı AYŞE 55

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
03 Ara 2011 00:40:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
öğretmenim velilerim gerçekten çok ilgili sağolsunlar verdiğim ödevi mutlaka çocuklara yaptırıyorlar   fotokopinin faydası çok görüyorum tabi hepsi bir yana biraz da çocukta olacak 2 kişi gerçekten sanki hiç öğretmen derse girmemiş gibi davranıyor

Hocam Malatyada hangi okul acaba

Çevrimdışı scimen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
03 Ara 2011 00:43:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
öğretmenim velilerim gerçekten çok ilgili sağolsunlar verdiğim ödevi mutlaka çocuklara yaptırıyorlar   fotokopinin faydası çok görüyorum tabi hepsi bir yana biraz da çocukta olacak 2 kişi gerçekten sanki hiç öğretmen derse girmemiş gibi davranıyor
birincisii veli ilgisi ikincisi sınıfın donanımı çok etkili bence hocam..ben de ne yazıkki ikisi de yok..kader..31 kişiden yarısı mantığı çözdü diğerleri ilerleme dönemindeler..ama 9 kişi berbat durumda..5-6 tanesinin de yazıları çokkk kötü..nasıl olcak sonumuz bçyle bilmiyorum herkes ı dayım s deyim b deyim diyo ne güzel ben daha o yu bitirdim o da tam oturmadı daha pzt dikte yapıp tekrar edicez..günlükte en son ben dicem sanırım öğrencilerimin hepsi okuyo die :(

Çevrimdışı cemözgür

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 225
  • 293
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 225
  • 293
  • 1. Sınıf Öğretmeni
03 Ara 2011 00:47:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam Malatyada hangi okul acaba
kemal özalper siz de malatyada mısınız?

Çevrimdışı cemözgür

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 225
  • 293
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 225
  • 293
  • 1. Sınıf Öğretmeni
03 Ara 2011 00:49:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
birincisii veli ilgisi ikincisi sınıfın donanımı çok etkili bence hocam..ben de ne yazıkki ikisi de yok..kader..31 kişiden yarısı mantığı çözdü diğerleri ilerleme dönemindeler..ama 9 kişi berbat durumda..5-6 tanesinin de yazıları çokkk kötü..nasıl olcak sonumuz bçyle bilmiyorum herkes ı dayım s deyim b deyim diyo ne güzel ben daha o yu bitirdim o da tam oturmadı daha pzt dikte yapıp tekrar edicez..günlükte en son ben dicem sanırım öğrencilerimin hepsi okuyo die :(
bence insan stres yapınca bile çocukları bir şekilde okuyor ben hiç stres yapmadan sesleri doğru dürüst göstermeden okumaya geçen sınıflarda gördüm onun için hiç üzülmeyin bir ay sonra herşey daha güzel olacaktır öğretmenim

Çevrimdışı incilala

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
03 Ara 2011 00:52:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
7 hafta kaldı ve ben hala ı sesindeyim, her hafta 2 ses versem bile yetişmiyor, arkadaşlar son gruptaki 4 sesi 2.dönem versek sıkıntı olur mu??
hocam ben henüz ı sesine geçmedim ama şöyle bi plan yaptım 1.hafta ı  ve y
2.hft  s-d
3.hft. ö-b-ü
4.hafta ş-z
5.hafta g-c-ç
6.hfta h-ğ-p
7.hft.  f-v-j    sesleri 1.dönem bitirmek umuduyla hergün bu tarihlere bakıyorum. umarım imkansız değildir. sonlara doğru 3 ses

Çevrimdışı scimen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
03 Ara 2011 00:53:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bence insan stres yapınca bile çocukları bir şekilde okuyor ben hiç stres yapmadan sesleri doğru dürüst göstermeden okumaya geçen sınıflarda gördüm onun için hiç üzülmeyin bir ay sonra herşey daha güzel olacaktır öğretmenim
inşallah öle olur hocam..harfler asla yetişmicek tatilde iyice unutup gelicekler vs vs diye uykularım kaçıyo artık..bişey olsa da şu hiç bişe almayan çocukların beyinlerine bilgileri sokabilsek diyorum bazen :D

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
03 Ara 2011 01:02:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam ben henüz ı sesine geçmedim ama şöyle bi plan yaptım 1.hafta ı  ve y
2.hft  s-d
3.hft. ö-b-ü
4.hafta ş-z
5.hafta g-c-ç
6.hfta h-ğ-p
7.hft.  f-v-j    sesleri 1.dönem bitirmek umuduyla hergün bu tarihlere bakıyorum. umarım imkansız değildir. sonlara doğru 3 ses
Hayır hocam imkansız değil,siz mantığı kavrattığınız anda zaten hızlananbilirsiniz ve günde bir ses bile verebilirsiniz,ayrıca size önerim geriye kalan seleri asınki çocuklar görsünler,sese aşina olsunlar.

Çevrimdışı kızlarımcanları

  • Uzman Üye
  • *****
  • 706
  • 1.796
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 706
  • 1.796
  • 1. Sınıf Öğretmeni
03 Ara 2011 01:15:36
fotokobi yasak kaynak kitap yasak ankaranın göbeğindeyiz kendi çabamızla u sesine kadar geldik haftaya 3 ses vermeyi düşünüyorum becerebilirsek

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
03 Ara 2011 01:18:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
fotokobi yasak kaynak kitap yasak ankaranın göbeğindeyiz kendi çabamızla u sesine kadar geldik haftaya 3 ses vermeyi düşünüyorum becerebilirsek
Fotokopi neden yasak onu anlamadım hocam???

Çevrimdışı kızlarımcanları

  • Uzman Üye
  • *****
  • 706
  • 1.796
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 706
  • 1.796
  • 1. Sınıf Öğretmeni
03 Ara 2011 01:28:07
bizde anlamadık hocam açıklamasıda yok velilere veli toplantısında özellikle söyledi idareciler veren öğretmen olursa bize söyleyin gerekeni yaparız diye

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK