hocam ben henüz ı sesine geçmedim ama şöyle bi plan yaptım 1.hafta ı ve y
2.hft s-d
3.hft. ö-b-ü
4.hafta ş-z
5.hafta g-c-ç
6.hfta h-ğ-p
7.hft. f-v-j sesleri 1.dönem bitirmek umuduyla hergün bu tarihlere bakıyorum. umarım imkansız değildir. sonlara doğru 3 ses
Hayır hocam imkansız değil,siz mantığı kavrattığınız anda zaten hızlananbilirsiniz ve günde bir ses bile verebilirsiniz,ayrıca size önerim geriye kalan seleri asınki çocuklar görsünler,sese aşina olsunlar.