Ben bu haftadan itibaren sınıfın yüzde 70' i kavramışsa yeni sese geçiyorum.Bunda kriterim de okumaları.Birleştirmeyi kavratmaya çalışıyorum sürekli ezberden gidiyor bazıları.Dikteyi 1 grupta 2 kez yapıyorum.2.grup bitince 2.diktemi yapacağım.
tek tek yanıma çağırıp okuma yaptırmak çok zman alıyo ben de ilk ders tahtaya tüm öğrendiklerimizi tablo gibi yapıyorum herkese okutuyorum tek tek.bazen teneffüslerde yanıma alıyorum okuma yaptırıyorum.ama dikte çok yapıyorum be hocam.bazen her gün bazen iki güne bi yapıyorum yani.okuyolar ama yazamıyolar resmen çok ilginç bişe gerçekten..annnn nnnneee diyorum a mı yapcaz başa sonra nn mı gelcek diyolar

ama ilk zamanlara göre daha iyi durumdalar.tabi yıldızlar stickerlar boyamalar vs de etkili oldu
